#1
En een nog levender voorbeeld van dat ik er niet klaar voor ben. Ik heb een hoop geëxperimenteerd met drugs en rare dingen gezien en gedaan maar DMT=NEE voor mij. In elk geval nog niet. Het staat wel op mijn to-do lijstje.
Het komt vanzelf op je pad als je er klaar voor bent zeggen ze, hoewel je er nooit écht klaar voor kunt zijn wanneer het een serieuze DMT-trip is. Maar hoe dan ook, veel tripervaring is natuurlijk erg nuttig. Alleen al voor de verwerking achteraf, je bouwt toch echt wel coping skills op tijdens trips over de jaren. Ik heb hetzelfde met 5-MeO-DMT, ik heb het in huis, vind het bizar fascinerend maar ik durf het echt niet. Nog niet. Oóit. Geen idee wanneer maar ooit. Eerst nog wat experimenten met N,N-DMT.