Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3MeO PCP

3MeO PCP

25 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Eerste ervaring met 3MeO PCP, pellets 25mg oraal. Ga het kort houden.

Ondanks dat 25mg op psychonautwiki als heavy wordt beschouwd en zelfs extra waarschuwing erbij, heb ik het er toch op gewaagd.

Om 16u50 pellet 25mg 3MeO PCP ingenomen.
Wat me opviel is dat ik snel effect voelde. Na 30min kwam het lekker binnen en de roes werd echt lekker, zo na een uur. En tot nu 20u50, echt lekker man, vooral mn zintuigen en zeker geur en smaakzin was lekker, ook een constante lekkere bodyhigh, heerlijk dromerig, zweverig, echt top spul. Ik krijg hier voor 25mg 3MeO PCP en vetter effect, daar ik bij 2f-k richting 200mg moet gaan en stapelen om iets van dit te bekomen. Ja dan ben ik veel beter af met 25mg 3MeO PCP dan 200mg 2F-K. En was al fan van 2F-K, maar dit is toch ook een baas hoor. Lekkere stabiele roeeees😍
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat heb ik dus ook met 3meopcp! Precies wat jij beschrijft. Dromerig, zweverig, alsof je op wolkjes loopt. En zintuigen versterkt, vooral horen en zien. Ik luister dan graag naar dromerige of spacende muziek, en kijk enorm graag naar de wolken. Het liefst in de tuin, dan ruik ik echt de zomer of de zomerregen! Echt zalig.
En zoals jij zegt, een stabiele heerlijke high van 3 uurtjes ongeveer!

Ik neem meestal 15 mg. Bijna al m'n ervaringen ermee waren 10/10! Binnenkort schrijf ik er ook een tripreport over.

Vertel nog eens wat meer over wat je voelde en wat je gedaan hebt?
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Natozlato zei:
Dat heb ik dus ook met 3meopcp! Precies wat jij beschrijft. Dromerig, zweverig, alsof je op wolkjes loopt. En zintuigen versterkt, vooral horen en zien. Ik luister dan graag naar dromerige of spacende muziek, en kijk enorm graag naar de wolken. Het liefst in de tuin, dan ruik ik echt de zomer of de zomerregen! Echt zalig.
En zoals jij zegt, een stabiele heerlijke high van 3 uurtjes ongeveer!

Ik neem meestal 15 mg. Bijna al m'n ervaringen ermee waren 10/10! Binnenkort schrijf ik er ook een tripreport over.

Vertel nog eens wat meer over wat je voelde en wat je gedaan hebt?
Klik om te vergroten...
Mijn reukzin was enorm, ik rook alles heel intens, en ging ook volledig op in de muziek, er stond vooral Shoegaze en muziek die black metal combineren met trance, ambient, psy, allé het was heel vaak spacy, donker, maar dromerige en trippy muziek,...niet voor iedereen weggelegd, maar die muziek was vet met dit spul op, lag echt met momenten, zwevend op een wolkje genietend vd lekkere complexe muziek. En dronk ook best veel gans de tijd, van monster tot wodka red bull. Het gaat ook zachtjes aan weg, niet abrupt, heb nu nog wat na-effecten eigenlijk. Was heel chille belevenis, echt een meerwaarde, geen vervanger voor 2F-K ofzo, dit spul staat stevig op zichzelf en geeft weer iets anders qua belevenis. Toppertje vind ikzelf. Zou niet weten wat een hogere dosis zou geven, maar 25mg stond garant voor heerlijke dromerige roes, heel warm gevoel. Ik ben fan.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Het beste komt het tot z'n recht om het in rust te doen, niet bijvoorbeeld met een groep vrienden en veel geklets om je heen. Het is inderdaad heerlijk om helemaal op te gaan in de muziek! Ik heb een keer gehad, toen had ik een koptelefoon op, en was ik aan dansen en meezingen. Spotify liet me nummers horen die ik nog niet kende, en het was net alsof ik de tekst al kende, ik kon ze haast meezingen, heel weird!

Ik drink er meestal wat wijnbubbels bij, maar wel rustig aan, want alcohol komt hard aan onder invloed van 3meopcp.

Natuurdocumentaires of reisprogramma's zoals Reizen Waes vind ik ook altijd fijn op 3meopcp!

Ja het spulletje heeft een heel eigen karakter! Ik hou ook van 2fdck trouwens. Ik merk wel kruistoleratie.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Neo-Shulginist zei:
Ik vond 3-MeO-PCP ook echt een verrassend lekkere roes geven, een heel warme en comfortabele bodyhigh, een beetje alsof je een warm dekentje om je heen hebt. Maar na ongeveer 1,5 uur verdwijnt die lekkere bodyhigh en begint de roes wat killer te worden. Dat vind ik sowieso nogal een nadeel van veel arylcyclohexylamines, dat ze zulke lange na-effecten hebben die niet per se prettig zijn. Ketamine is wat dat betreft echt de uitzondering omdat dat zo snel is uitgewerkt.
Klik om te vergroten...

mee eens.. al heb ik zelf die beleving niet dat de schijn nuchterheid kil is.

oh ja, khad je nog ergens gelinkt dacht ik.
kun jij hier wat over zeggen op basis van de formule?

Screenshot 2021-06-25 at 20.08.16.png
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Natozlato zei:
Het beste komt het tot z'n recht om het in rust te doen, niet bijvoorbeeld met een groep vrienden en veel geklets om je heen. Het is inderdaad heerlijk om helemaal op te gaan in de muziek! Ik heb een keer gehad, toen had ik een koptelefoon op, en was ik aan dansen en meezingen. Spotify liet me nummers horen die ik nog niet kende, en het was net alsof ik de tekst al kende, ik kon ze haast meezingen, heel weird!

Ik drink er meestal wat wijnbubbels bij, maar wel rustig aan, want alcohol komt hard aan onder invloed van 3meopcp.

Natuurdocumentaires of reisprogramma's zoals Reizen Waes vind ik ook altijd fijn op 3meopcp!

Ja het spulletje heeft een heel eigen karakter! Ik hou ook van 2fdck trouwens. Ik merk wel kruistoleratie.
Klik om te vergroten...
Muziek was hier indd echt een must en indd, had echt niemand rond mij nodig. 2f-k is gewoon anders, ook al ferm diep op getript hoor. En als ik terug kijk, kan ik beter wat minderen met stims en in de plaats spul als dit nemen. Want dit amfetamines, MDMA en de rc's ervan zijn toch een grotere aanslag op je lichaam dan stofjes als 2F-K, 3MeO PCP, lsd, 2cb...Dus wat een disso'tje meer ipv al die stims zou nu slecht zijn denk ik.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nihilist88 zei:
Na 30min kwam het lekker binnen en de roes werd echt lekker, zo na een uur. En tot nu 20u50, echt lekker man, vooral mn zintuigen en zeker geur en smaakzin was lekker, ook een constante lekkere bodyhigh, heerlijk dromerig, zweverig, echt top spul.
Klik om te vergroten...
Ik vond 3-MeO-PCP ook echt een verrassend lekkere roes geven, een heel warme en comfortabele bodyhigh, een beetje alsof je een warm dekentje om je heen hebt. Maar na ongeveer 1,5 uur verdwijnt die lekkere bodyhigh en begint de roes wat killer te worden. Dat vind ik sowieso nogal een nadeel van veel arylcyclohexylamines, dat ze zulke lange na-effecten hebben die niet per se prettig zijn. Ketamine is wat dat betreft echt de uitzondering omdat dat zo snel is uitgewerkt.
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mijn eerste 2 ervaringn met 3meopcp waren zoals jij omschrijft, de derde was echter een hel, ik had veel te veel op ik schat zo’n 100mg, zeer psychotisch en paranoïde die trip. Pas na 24 uur uit die waan gekomen, halve blackout herriner me maar een aantal stukken.

dus ja leuk spul maar wel uitkijken ermee
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
johndeertrekker zei:
Mijn eerste 2 ervaringn met 3meopcp waren zoals jij omschrijft, de derde was echter een hel, ik had veel te veel op ik schat zo’n 100mg, zeer psychotisch en paranoïde die trip. Pas na 24 uur uit die waan gekomen, halve blackout herriner me maar een aantal stukken.

dus ja leuk spul maar wel uitkijken ermee
Klik om te vergroten...
hooooo shit ja dat is echt veel te veel.
Ik heb één keer 25 milligram genomen en ik schrok toen al van hoe fucking heftig dat was. Voor mijn smaak was dat al veel te veel. Laat staan het viervoudige xD

Ik heb ook het idee dat de dose-response curve van 3-MeO-PCP niet lineair (recht) is, maar eerder exponentieel. Dus als je van 10 --> 15 milligram gaat dan neemt dan de tripintensiteit minder toe dan wanneer je van 15 --> 20 milligram gaat.
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#10
net 5-MeO-DMT fumarate binnengekregen. 0.1 milligram (was per milliram te koop, dus ik kocht er 100) wat een normale tot sterke dosis zou zijn. blijkbaar is 2 mg al threshold.

Straks eens proberen snuiven.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gympie zei:
mee eens.. al heb ik zelf die beleving niet dat de schijn nuchterheid kil is.

oh ja, khad je nog ergens gelinkt dacht ik.
kun jij hier wat over zeggen op basis van de formule?

Bekijk bijlage 25685
Klik om te vergroten...
Nouja ik kan je op basis van de structuurformule vertellen dat het een arylcyclohexylamine is met een methyl-groep op de derde positie en dat de piperidine-groep zoals je die bij klassieke arylcyclohexylamines ziet is vervangen door een pyrrolidine-groep.

Maar volgens mij was dat niet helemaal het antwoord wat je hoopte te krijgen :grin:
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Neo-Shulginist zei:
Nouja ik kan je op basis van de structuurformule vertellen dat het een arylcyclohexylamine is met een methyl-groep op de derde positie en dat de piperidine-groep zoals je die bij klassieke arylcyclohexylamines ziet is vervangen door een pyrrolidine-groep.

Maar volgens mij was dat niet helemaal het antwoord wat je hoopte te krijgen :grin:
Klik om te vergroten...

hehe.. verwachtingen leiden vaak tot teleurstellingen..

er staat in de omschrijving al bij dat 't een wat stimulerend effect heeft.. mss door de pyrro connectie..
ik gebruik 3-meo-pcp in lage dosis wel een als stim.. dus ik denk dat ik deze stof mss wel interessant zal vinden..

thx iig!
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#13
ost zei:
Slecht gecategoriseerde vendor dan als ze stoffen groeperen op basis van methoxygroepen. Uiteindelijk gaat het om de stof waar het een derivaat van is, dus in dit geval N,N-DMT en PCP. Op basis van een methoxygroe
Klik om te vergroten...

ost zei:
p alleen kun je iets niet indelen qua effecten. Als een vendor ze dan wel samen categoriseert wordt er wel de indruk gewekt dat ze op elkaar zouden lijken of bij elkaar zouden horen.
Klik om te vergroten...
Ok, thx for the info. I'm a newbie.... I learn as I go :wink: weer bijgeleerd :)

Zou 3-MEP-CPC ook zo een trippie werking geven? Ik moet zeggen dat ik 1mg van die 5-MEO-DMT-Fumarate heb geprobeerd (per 0.01 gram verkocht) en dat was blijkbaar een grote vergissing.... BEn er echt niet goed van geweest. Heel potent gedoe hoor (niet getript, maar mijn lijf..... amai)
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#14
@Neo-Shulginist

kvond dit:

Whats immediately apparent is that the label says 3-Me-PCPy and shows this structure, but the IUPAC name given is that of 4-methyl-eticyclidine (3-Me-PCE)

Its an off white powder with a very slight odor, somewhat phenolic, color and consistency kinda like coffee creamer, 25mg dissolved readily, completely and clearly into 1ml lukewarm water. Solution is bitter, as expected.

I diluted it further to 5ml, of this, 1ml=5mg will be rectally administered, the way I was used to take my dissociatives.

One hour in, the 5mg rectal came up fast, alert within 3 minutes, significantly developed in 10,min, mostly there at 30 min after the plunge. It started out anxious for me, but so does 3-MeO-PCP. It soon gave way to a dreamy state with a stimmy, slightly restless undertone. The euphoria of the dissociation and stimulation, go well together. The dreamy dissociation outweighs the stimulant component. You physically "got to do something" but you're way dreamy so, whoa, not too much :) My palms are warm and sweaty, ,especialy in the beginning A low dose of this could potentially be sexy - this might be just the ticket for sensual exploration. Its about as potent, I think, as typical PCP type drugs, so probably 3-15!mg, like PCP and 3-MeO-PCP.
I am sufficiently intoxicated, 5mg rectal is a strong ++ for me, despite that I had a considerable dissociatives tolerance 2 years back. Dreamy yet alert, disinhibited but euphoric a tad restless, these are wilder waters than the 3-MeO-PCP lotus pond of tranquility. Its like a dissoi with a hint of MDMA, the euphoria is reactive and genuine.

I'm confident, good as I feel, drugs are no longer The Way for me. I poured the remaining 4ml = 20mg away.

PCP is usually smoked as the freebase.

Smoking is sooo 20th century, so I was wondering whether this Tolicyclidine HCl as such was suitable for vaping. Not that I vape, but, people will want to do that.

1 weighed out 100mg 3-Me-PCPy and with teaspoon, wineglass and graduated syringe I managed toi dissolve it into 3ml of propylene glycol.

Can you credibly say "For Science" when you have a great time on 5mg and pour 100mg down the sink? For science guys!

I anticipate that glycerin/glycerol (another vaping carrier) will dissolve more of it, being more polar. Let's go find that out.

..And nope, it did not work out that way.

100mg Tolicyclidine HCl did not satisfactorily dissolve into 10ml glycerin, so it is of little practical vaping use.

500mg did however dissolve completely in 2.5ml water at 26.5'C (its hot here) making it remarkably aq sol,

The leftovers were discarded, except for a second 5mg, this time in 2ml water, for rectal use, now 2:15 hour after the first dose when I'm still comfortably on the plateau.

99% of the 3-Me-PCPy used in this experiment went down the drain.

After the work, the reward! Here's to 5mg more!

2h after the second dose and about 4:30h after the first dose, I must say first of all that both doses caused a bit of localized irritation of the bowel wall, a slight itch, and this at 0.25-0.5% concentration. Tasting the solution did not have irritant effects, but this may affect people intending to vape or inject IM. Since Tolicyclidine is a tertiary amine so, less basic than HCl is acidic, maybe the fact that its a somewhat acidic salt contributed to that effect.

The second dose had NOTHING of the anxiety, it was this wave of eyes-closed dreaminess engulfing me, I peacefully floated, a lotus upon the tranquil pond, an effect shared with 8mg 3-MeO-PCP but, more pronounced. As the dose increases, the dreamy/anesthetic effects overcome the alert/stimulant ones. I take back my previous assumption, if one were to take bolder doses and more repetitions one could probably hole out fantastically on this one. At 5+5mg, I do believe I'll sleep like a rose tonight unless stimulation takes over on the tail end.

In terms of non-keto arylcyclohexylamines I tried, this one takes the cake.

It feels better to me than 3-MeO-PCP, 3-MeO-PCE, 4-MeO-PCP and 3-MeO-PCMo. Tolicyclidine has that wonderful -anesthetic- feeling I appreciate so much in the Keto drugs like Methoxetamine. Of these, for me this one would no doubt be the most binge-able.

Its *peaceful*, and yet you are alert. This promises that the further down the path you go, the more seductive and rich the dreamlike state becomes.

At 5+5mg I an still fully agile, but definitely wouldnt take part in traffic, not even on a bicycle. If I had to calibrate it, I would place 5mg Tolicyclidine on the level of 30mg Methoxetamine and 7.5mg 3-MeO-PCP.

You probably do good taking a small dose first to dissappate anxieties before going deeper, to prevent perhaps the stimulant effect whipping those up to something unpleasant.

Like MXE, the virtue in my book is in repeat increments, where I equate 5mg Tolicyclidine with 30mg Methoxetamine.

I wrote an email to the vendor to tell them about the mislabelling of their product, how the abbreviation and structure read 3-Me-PCPy, while the IUPAC chemical name given on the baggie is of 3-Me-PCE.

I'd be surprised if this turned out to be the Eticyclidine analog, it has a different feel from the N-monoalkyls, it really feels like a cyclic amine.

I'm stimulant intolerant, 1 cup of coffee is too much, but this 5+5mg is just sweet to me. Its the Disso kind of stimmy, not the phenethylamine/cathinone/caffeine kind. It vibes well even with me.

Disso head + Stimmy typing urge: this thread will probably get some utterly WTF contributions :grin:

I'll see what develops more, the drug is out of my house and in the plateau in my body.

I love the feeling but I've come to dislike "being high", so its great stuff, dig in with due caution, but I won't be repeating. I won't repeat, because I'd slip right into the disso habit again if I did.

Black holes are to slingshot you to lightspeed, not to spiral into.

Respect the substance: I can totally feel this one WILL be bad if you dose too high or too often.

Its good stuff.

3:30h after the booster, I feel I'm pleasantly descending, but that it might be quite a pleasant long descent ahead. Stims almost invariably have a comedown, this stimulating dissociative doesn't have that so far.

I used to have Methoxetamine issues, precisely because this new one feels so good, do I not want to take it again, because repeat use would lead me to ruin. So, using it and enjoying it strengthened my desire never to use dissociatives again. I felt the seductive pull of the center of the cyclone again. Consider this a community service by a former disso devotee.

Its now six hours after the second dose. Its mostly over, but it lingers pleasantly if you want to surrender to it and annoyingly if you want to do something else. Its lets say 1/5 of what it was, but I wouldnt be surprised if that fifth lingered till midnight, 4 hours more.

Dissociatives - The Small & Handy 3-Me-PCPy thread

Oh yay I get to start one of these myself finally An interesting arylcyclohexylamine that is purported to be hitting the markets soon PCPy analogues haven't really been seen on the online rc market- 3-MeO-PCPy existed for a bit long ago but not too much information on it came out. Otherwise...
www.bluelight.org www.bluelight.org
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#15
johndeertrekker zei:
Mijn eerste 2 ervaringn met 3meopcp waren zoals jij omschrijft, de derde was echter een hel, ik had veel te veel op ik schat zo’n 100mg, zeer psychotisch en paranoïde die trip. Pas na 24 uur uit die waan gekomen, halve blackout herriner me maar een aantal stukken.

dus ja leuk spul maar wel uitkijken ermee
Klik om te vergroten...
Beetje late reactie nog, maar omdat ik het nog eens genomen heb, wat aan het rondneuzen hier. 100mg is wel giga dosering 😮 ik zit met 25mg echt al aan hoge dosering en zie niet meteen reden om hier veel over te gaan. Jij nam dus deze x4😮 Wat was de aanleiding om zo veel te nemen? Is toch enkel onnodige risico's nemen en het fijne gevoel ver voorbij. Nu voor de 2de maal 25mg 3MeO pcp genomen en zie me hier echt niet bijnemen, laat staan tot 4x verhogen.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#16
MestV zei:
net 5-MeO-DMT fumarate binnengekregen. 0.1 milligram (was per milliram te koop, dus ik kocht er 100) wat een normale tot sterke dosis zou zijn. blijkbaar is 2 mg al threshold.

Straks eens proberen snuiven.
Klik om te vergroten...
Dat is toch een afgeleide van dmt? Is wat anders dan 3meopcp.
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#17
Natozlato zei:
Dat is toch een afgeleide van dmt? Is wat anders dan 3meopcp.
Klik om te vergroten...
Klopt, die 5 MEO maakt er wel iets helemaal anders van, veel sterker en dus te sterk voor mij heb ik ondervonden.

bij de shop stond die wel naast 3meopcp en andere trippertjes. Ze zien die blijkbaar als in dezelfde categorie. 5 meo dmt en andere, 3meo etc….
o
ostLid
01-01-2024, 00:00
#18
MestV zei:
Klopt, die 5 MEO maakt er wel iets helemaal anders van, veel sterker en dus te sterk voor mij heb ik ondervonden.

bij de shop stond die wel naast 3meopcp en andere trippertjes. Ze zien die blijkbaar als in dezelfde categorie. 5 meo dmt en andere, 3meo etc….
Klik om te vergroten...
Slecht gecategoriseerde vendor dan als ze stoffen groeperen op basis van methoxygroepen. Uiteindelijk gaat het om de stof waar het een derivaat van is, dus in dit geval N,N-DMT en PCP. Op basis van een methoxygroep alleen kun je iets niet indelen qua effecten. Als een vendor ze dan wel samen categoriseert wordt er wel de indruk gewekt dat ze op elkaar zouden lijken of bij elkaar zouden horen.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#19
MestV zei:
Ok, thx for the info. I'm a newbie.... I learn as I go :wink: weer bijgeleerd :)

Zou 3-MEP-CPC ook zo een trippie werking geven? Ik moet zeggen dat ik 1mg van die 5-MEO-DMT-Fumarate heb geprobeerd (per 0.01 gram verkocht) en dat was blijkbaar een grote vergissing.... BEn er echt niet goed van geweest. Heel potent gedoe hoor (niet getript, maar mijn lijf..... amai)
Klik om te vergroten...

Wat had je voor fysieke effecten van 5-MeO-DMT dan? En helemaal geen tripeffecten gehad?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#20
MestV zei:
Klopt, die 5 MEO maakt er wel iets helemaal anders van, veel sterker en dus te sterk voor mij heb ik ondervonden.

bij de shop stond die wel naast 3meopcp en andere trippertjes. Ze zien die blijkbaar als in dezelfde categorie. 5 meo dmt en andere, 3meo etc….
Klik om te vergroten...

Bizar en enorm misleidend als de shop deze naast elkaar plaatst. Dat zijn totaal andere stofgroepen. Niet te vergelijken zelfs.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."