Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3MeO PCP

3MeO PCP

25 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
MestV zei:
bij de shop stond die wel naast 3meopcp en andere trippertjes. Ze zien die blijkbaar als in dezelfde categorie. 5 meo dmt en andere, 3meo etc….
Klik om te vergroten...
3-MEO-PCP is 3-Methoxyphencyclidine, een drug van de PCP (phencyclidine), oftwel arrylcyclohexylamine klasse en is een zeer krachtige dissiocatieve drug.

5-MEO-DMT is 5-methoxy-N,N-dimethyltryptamine, een drug van de tryptamine klasse en een zeer krachtige hallucinogene drug.

Welke watermeloen zet deze twee bij elkaar? In de supermarkt vind je toch ook geen toiletpapier tussen de aardappelen?
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Om ook even te reageren op het onderwerp van @MestV omtrent 5-MEO-DMT.

Het is ten eerste not done vd vendor om rc's op 1 hoopje te smijten, in dit geval een krachtig hallucinogene drug uit de tryptamine-klasse, verkopen in eenzelfde groep met disso rc's zoals 3MeO-pcp.

Maar dan nog ga je (allé ik toch) toch steeds op onderzoek uit, naar de desbetreffende rc? Waarna je uiteindelijk toch meer weet van deze rc. Ik moet minstens echt weten, uit welke klasse en onderklasse een rc komt.

Als ik enkel wil switchen tussen vooral stims en bepaalde disso's en als enige psychedelica LSD (en sd rc), dan wil ik niet plots een DMT rc.

Je ervaring met 5-MEO-DMT, was dan blijkbaar allesbehalve fijn zo te lezen, geen trip en zwaar vr je lijf...echt alles wat ik niet wil van een rc🙄
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#3
Roze Olifant zei:
Wat had je voor fysieke effecten van 5-MeO-DMT dan? En helemaal geen tripeffecten gehad?
Klik om te vergroten...
Ik kan het moeilijk uitleggen. Precies of m'n lijf accepteerde het gewoon niet.

Ik voelde niets dat je zou kunnen benoemen onder "drug induced effect", geen stimulans, gene trip... Ik werd gewoon letterlijk ziek, vrijwel zieker dan ik ooit ben geweest. Het duurde gelukkig maar een tweetal uur.

Ik begon te trillen, echt helemaal te trillen, ik had het niet warmer of kouder maar oncontroleerbaar trillen...
Ik stond recht om te zien of ik nog controle had over m'n lichaam, ik kon nog gaan en staan waar ik wilde maar begon me keihard misselijk te voelen.
Zweten zoals ik nog nooit had gezweet, heel extreem. Ik ben al een extreme zweter van nature, bij het minste werk dat ik doe lopen de druppels al over me heen maar nu was het precies alsof iemand een emmer over me had uitgegoten.

HEel mijn kleren doorweekt, m'n haar (ik heb lang haar tot onderaan mijn rug) zijknat alsof ik net uit een douche kwam en het bleef maar lekken... Ik liet letterlijk plassen achter bij het stappen en moest droogdweilen waar ik effe stilstond.

Bijgevolg gaan zitten en gewoon zitten wachten en zien of het overging, ik had tegen mezelf een bepaald tijdstip gezegd van "indien dan niet beter wordt het de ambulance".

Dit beschrijft nog helemaal niet hoe ik me voelde, enkel wat er fysisch aan de hand was... Ik weet nog dat m'n huisgenote (ik heb een vluchteling uit Ukraïne een kamer aangeboden) erg ongerust was, ze dacht dat ik een of andere aanval kreeg maar was verrast dat ik bloednuchter kon praten en zo.

Gewoon een slechte ervaring of reactie, ik ben voor zover ik weet niet allergisch aan iets....

En nee, totaal geen trip-effecten gehad. Het was ook geen trip, it really happened, I had to things to clean up when it got better so it was very very real.

Eerste keer ooit dat m'n lichaam me zo een signalen gaf van "dit pik ik nu eens niet".

Edit: dosis was 0.1 gram.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#4
MestV zei:
Ik kan het moeilijk uitleggen. Precies of m'n lijf accepteerde het gewoon niet.

Ik voelde niets dat je zou kunnen benoemen onder "drug induced effect", geen stimulans, gene trip... Ik werd gewoon letterlijk ziek, vrijwel zieker dan ik ooit ben geweest. Het duurde gelukkig maar een tweetal uur.

Ik begon te trillen, echt helemaal te trillen, ik had het niet warmer of kouder maar oncontroleerbaar trillen...
Ik stond recht om te zien of ik nog controle had over m'n lichaam, ik kon nog gaan en staan waar ik wilde maar begon me keihard misselijk te voelen.
Zweten zoals ik nog nooit had gezweet, heel extreem. Ik ben al een extreme zweter van nature, bij het minste werk dat ik doe lopen de druppels al over me heen maar nu was het precies alsof iemand een emmer over me had uitgegoten.

HEel mijn kleren doorweekt, m'n haar (ik heb lang haar tot onderaan mijn rug) zijknat alsof ik net uit een douche kwam en het bleef maar lekken... Ik liet letterlijk plassen achter bij het stappen en moest droogdweilen waar ik effe stilstond.

Bijgevolg gaan zitten en gewoon zitten wachten en zien of het overging, ik had tegen mezelf een bepaald tijdstip gezegd van "indien dan niet beter wordt het de ambulance".

Dit beschrijft nog helemaal niet hoe ik me voelde, enkel wat er fysisch aan de hand was... Ik weet nog dat m'n huisgenote (ik heb een vluchteling uit Ukraïne een kamer aangeboden) erg ongerust was, ze dacht dat ik een of andere aanval kreeg maar was verrast dat ik bloednuchter kon praten en zo.

Gewoon een slechte ervaring of reactie, ik ben voor zover ik weet niet allergisch aan iets....

En nee, totaal geen trip-effecten gehad. Het was ook geen
Klik om te vergroten...
Sjeeez, dat klinkt wel heavy jom😲 Ik ken het middel zelf niet, dus kan moeilijk over de effecten en bijwerkingen praten, dus als iemand deze serieuze onaangename effecten en bijwerkingen aan deze drug kan linken, shoot.

Maar omdat je zelfs geen enkele vorm van trip hebt ervaren en het spul je letterlijk enkel puur ziek heeft gemaakt, vraag ik me sterk af of je niet iets totaal anders hebt gekocht en ingenomen.

Ik heb vb een heel nare en helse ervaring met O-DSMT (Tramadol rc) gehad. Ik had voorheen al enige ervaring met Tramadol, zowel in pil als vloeistof en had hier steeds lekkere cossy, zorgeloze roes op, van een 4-5 uurtjes, weinig tot niet misselijk en bij comedown n uitwerking wel wat jeuk aan de benen, maar zeer verdraagbaar, dus chill goedje. Waar ik naar einde toe regelmatig 400mg/dosis nam en de vloeistof, deze werkt sneller in.

Dit om even aan te geven, dat ik reeds gekend was met het originele stofje en ik al zekere tolerantie had opgebouwd.

Ik nam dus 1 pil van 30mg denk ik en had verwaarloosbare roes ivm Tramadol, maar wel na dik anderhalf uur zo'n ontzettende buikkrampen, onhoudbare jeuk over mn gande lijf, en leek wel of er allemaal beestjes onder mn huid kropen, had kou, warm, zeiknat int zweet, trillen, ik werd helemaal angstig en zot. Daar kwam nog de hevigste misselijkheid ever bij en heb toen letterlijk van 2u tot 8u moeten overgeven, tot wel 8 keer. Ik was zoooo doodop en die hel duurde zo giga lang. Na de laatste x kotsen werd het heel geleidelijk allemaal wat rustiger...maar toen en dag erna had ik echt iets v, wtf was dit?! Heb toen ook de vendor gestuurd, met mn ervaring n of er eventueel slechte batch was fzo, maar die was super bot en zé, eigen fout, wij verkopen enkel om te testen en niet voor menselijke consumptie.
Nadien werd het duidelijk dat wel meerdere hier slechte ervaringen hebben mee gehad.

Dus ik herken je verhaal wel wat.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nihilist88 zei:
Sjeeez, dat klinkt wel heavy jom😲 Ik ken het middel zelf niet, dus kan moeilijk over de effecten en bijwerkingen praten, dus als iemand deze serieuze onaangename effecten en bijwerkingen aan deze drug kan linken, shoot.

Maar omdat je zelfs geen enkele vorm van trip hebt ervaren en het spul je letterlijk enkel puur ziek heeft gemaakt, vraag ik me sterk af of je niet iets totaal anders hebt gekocht en ingenomen.

Ik heb vb een heel nare en helse ervaring met O-DSMT (Tramadol rc) gehad. Ik had voorheen al enige ervaring met Tramadol, zowel in pil als vloeistof en had hier steeds lekkere cossy, zorgeloze roes op, van een 4-5 uurtjes, weinig tot niet misselijk en bij comedown n uitwerking wel wat jeuk aan de benen, maar zeer verdraagbaar, dus chill goedje. Waar ik naar einde toe regelmatig 400mg/dosis nam en de vloeistof, deze werkt sneller in.

Dit om even aan te geven, dat ik reeds gekend was met het originele stofje en ik al zekere tolerantie had opgebouwd.

Ik nam dus 1 pil van 30mg denk ik en had verwaarloosbare roes ivm Tramadol, maar wel na dik anderhalf uur zo'n ontzettende buikkrampen, onhoudbare jeuk over mn gande lijf, en leek wel of er allemaal beestjes onder mn huid kropen, had kou, warm, zeiknat int zweet, trillen, ik werd helemaal angstig en zot. Daar kwam nog de hevigste misselijkheid ever bij en heb toen letterlijk van 2u tot 8u moeten overgeven, tot wel 8 keer. Ik was zoooo doodop en die hel duurde zo giga lang. Na de laatste x kotsen werd het heel geleidelijk allemaal wat rustiger...maar toen en dag erna had ik echt iets v, wtf was dit?! Heb toen ook de vendor gestuurd, met mn ervaring n of er eventueel slechte batch was fzo, maar die was super bot en zé, eigen fout, wij verkopen enkel om te testen en niet voor menselijke consumptie.
Nadien werd het duidelijk dat wel meerdere hier slechte ervaringen hebben mee gehad.

Dus ik herken je verhaal wel wat.
Klik om te vergroten...

Wat jij beschrijft moet super klote geweest zijn, maar de bijwerkingen die ik hierboven lees klinken eigenlijk wel gewoon als de bijwerkingen van opiaten (in extreme). Ik ben zelf fysiek overgevoelig voor opiaten, heb enige ervaring met tramadol en eenmalig met oxycodon maar eigenlijk vrijwel alle keren dat ik een dosering nam waarop het mentaal wat voelbaar werd - zij het mild - eindigde het in fysieke ellende. Precies wat jij beschrijft, o.a. debiele jeuk, misselijkheid en kotsen. Bij oxycodon heb ik acht uur lang praktisch aan een stuk door om het uur moeten kotsen. Ook van kratom ben ik zo vaak over m’n nek gegaan (zonder dan echt mentaal wat duidelijks te merken) dat ik dat maar afgezworen heb.

Ik ken O-DSMT niet. En het blijft maf dat je er eerder wel goed op gereageerd hebt - geen idee hoe dat dan mogelijk is. Ik schrijf dit maar om aan te geven dat ik de helse effecten die jij noemt gewoon herken als een overgevoeligheidsreactie op opiaat-achtige stoffen. Het angstige herken ik overigens niet, was vooral/enkel fysiek een slechte reactie in mijn geval, psychologisch merkte ik dus niet bijster veel behalve wat stimulatie.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Roze Olifant zei:
Wat jij beschrijft moet super klote geweest zijn, maar de bijwerkingen die ik hierboven lees klinken eigenlijk wel gewoon als de bijwerkingen van opiaten (in extreme). Ik ben zelf fysiek overgevoelig voor opiaten, heb enige ervaring met tramadol en eenmalig met oxycodon maar eigenlijk vrijwel alle keren dat ik een dosering nam waarop het mentaal wat voelbaar werd - zij het mild - eindigde het in fysieke ellende. Precies wat jij beschrijft, o.a. debiele jeuk, misselijkheid en kotsen. Bij oxycodon heb ik acht uur lang praktisch aan een stuk door om het uur moeten kotsen. Ook van kratom ben ik zo vaak over m’n nek gegaan (zonder dan echt mentaal wat duidelijks te merken) dat ik dat maar afgezworen heb.

Ik ken O-DSMT niet. En het blijft maf dat je er eerder wel goed op gereageerd hebt - geen idee hoe dat dan mogelijk is. Ik schrijf dit maar om aan te geven dat ik de helse effecten die jij noemt gewoon herken als een overgevoeligheidsreactie op opiaat-achtige stoffen. Het angstige herken ik overigens niet, was vooral/enkel fysiek een slechte reactie in mijn geval, psychologisch merkte ik dus niet bijster veel behalve wat stimulatie.
Klik om te vergroten...
Ok, als ik jouw ervaring lees, is het dus geen abnormale reactie wat betreft opiaten.

Maar mijn eerdere fijne ervaringen waren met Tramadol op voorschrift en gewoon via de reguliere apotheek (eerst pillen, daarna contramal vloeistof).

Op O-DSMT (pillen 30mg) reageerde ik meteen zo ontzettend slecht. Het verbaasde me giga hard, dat ik hier zo slecht op ging, omdat het een Tramadol rc is. Maar bij mij duidelijk met totaal verkeerde en ziekelijke werking.

Ben ik dan opiaat-gevoelig, als ik zo lekker ging op 400mg Tramadol liquid? Ik acht de kans op vervuilde pillen ook niet min.

Ach opiaten, 't is goedje dat ik niet snel zal nemen voor de 'roes' en 'fun'. Heb hier al 2 maand nog anderhalf doosje Tramadol liggen, toen voor inmense onderrugpijn. Maar zegt me totaal niets om dit 'recreatief' te gebruiken.

Opiaten staan echt onderaan de ladder en eigenlijk diep ondergronds😉

Met disso's heb ik dan weer liefde-haat relatie, er zitten vette stofjes bij, maar kan hard en diep gaan, soms verder weg van hier, dan msschn wel gewenst.

Maar zijn klasses, die je lichamelijk en/of geestelijk toch op een onaangename, overweldigende wijze kunnen overvallen, waar je dan totaal geen controle meer op hebt.

En benzo's, wil ik er ook nog ff bijnemen, zoals meermaals aangehaald, de sluipmoordenaar, de stille killer, want anders dan bovengenoemde klassen, ga je pas bij frequent benzomisbruik, met bijhorende tolerantie-opbouw, eerder op langere termijn de ellende merken, die je leven desalniettemin in ware hel kan veranderen.

Ik wijk uit, maar zijn voor mij persoonlijk, de 3 te vermijden drugs-klassen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."