Wat jij beschrijft moet super klote geweest zijn, maar de bijwerkingen die ik hierboven lees klinken eigenlijk wel gewoon als de bijwerkingen van opiaten (in extreme). Ik ben zelf fysiek overgevoelig voor opiaten, heb enige ervaring met tramadol en eenmalig met oxycodon maar eigenlijk vrijwel alle keren dat ik een dosering nam waarop het mentaal wat voelbaar werd - zij het mild - eindigde het in fysieke ellende. Precies wat jij beschrijft, o.a. debiele jeuk, misselijkheid en kotsen. Bij oxycodon heb ik acht uur lang praktisch aan een stuk door om het uur moeten kotsen. Ook van kratom ben ik zo vaak over m’n nek gegaan (zonder dan echt mentaal wat duidelijks te merken) dat ik dat maar afgezworen heb.
Ik ken O-DSMT niet. En het blijft maf dat je er eerder wel goed op gereageerd hebt - geen idee hoe dat dan mogelijk is. Ik schrijf dit maar om aan te geven dat ik de helse effecten die jij noemt gewoon herken als een overgevoeligheidsreactie op opiaat-achtige stoffen. Het angstige herken ik overigens niet, was vooral/enkel fysiek een slechte reactie in mijn geval, psychologisch merkte ik dus niet bijster veel behalve wat stimulatie.
Ok, als ik jouw ervaring lees, is het dus geen abnormale reactie wat betreft opiaten.
Maar mijn eerdere fijne ervaringen waren met Tramadol op voorschrift en gewoon via de reguliere apotheek (eerst pillen, daarna contramal vloeistof).
Op O-DSMT (pillen 30mg) reageerde ik meteen zo ontzettend slecht. Het verbaasde me giga hard, dat ik hier zo slecht op ging, omdat het een Tramadol rc is. Maar bij mij duidelijk met totaal verkeerde en ziekelijke werking.
Ben ik dan opiaat-gevoelig, als ik zo lekker ging op 400mg Tramadol liquid? Ik acht de kans op vervuilde pillen ook niet min.
Ach opiaten, 't is goedje dat ik niet snel zal nemen voor de 'roes' en 'fun'. Heb hier al 2 maand nog anderhalf doosje Tramadol liggen, toen voor inmense onderrugpijn. Maar zegt me totaal niets om dit 'recreatief' te gebruiken.
Opiaten staan echt onderaan de ladder en eigenlijk diep ondergronds😉
Met disso's heb ik dan weer liefde-haat relatie, er zitten vette stofjes bij, maar kan hard en diep gaan, soms verder weg van hier, dan msschn wel gewenst.
Maar zijn klasses, die je lichamelijk en/of geestelijk toch op een onaangename, overweldigende wijze kunnen overvallen, waar je dan totaal geen controle meer op hebt.
En benzo's, wil ik er ook nog ff bijnemen, zoals meermaals aangehaald, de sluipmoordenaar, de stille killer, want anders dan bovengenoemde klassen, ga je pas bij frequent benzomisbruik, met bijhorende tolerantie-opbouw, eerder op langere termijn de ellende merken, die je leven desalniettemin in ware hel kan veranderen.
Ik wijk uit, maar zijn voor mij persoonlijk, de 3 te vermijden drugs-klassen.