Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsveel te veel Eutylone.... ik weet niet wat ik aan het doen ben......

veel te veel Eutylone.... ik weet niet wat ik aan het doen ben......

30 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
MagicalwomanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je bent inderdaad heel jong maar oordeel verder niet.
Klinkt allemaal best gevaarlijk.
Ik hoop dat je een beetje bent aangesterkt of uitgerust.

Geef je lichaam en geest de tijd om te herstellen.
M

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
Moestuinier
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoe gaat het nu verder met je? Goed geslapen? Dip?
L
LDJ1000Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo beste forum leden dit is mijn eerste Trip Report op DF

ik heb afgelopen avond een beetje veel genomen.




Gender = MAN

Lengte = 181 cm

Gewicht = 87kg (beetje dik) XD


Edit: Leeftijd = 17(had het er met opzet niet bij gezet, maar ben toch van gedachten verandert.)

(erger nog ik ben nog niet eens 17😬)
dus eigenlijk leeftijd = 16 😅😬


18:30 100mg Eutylone oraal

19:30 100mg Eutylone oraal

20:58 150 mg Eutylone gesnoven

21:30 100 mg Eutylone oraal

22:20 150 mg Eutylone gesnoven

23:10 200 mg Eutylone gesnoven *

23:10 100 mg 3cmc gesnoven

23:55 200 mg Eutylone oraal

00:50 200 mg 3cmc gesnoven

03:00 120 mg 2fdck gesnoven

af en toe wat nicotine














dit zijn de inneem tijden. en ja je leest het goed een hele fricking gram Eutylone. EN NEE IK BEN NIET DOOD. mensen halen Eutylone en Ephylone door elkaar.



Eutylone is gewoon een MDMA rip-off: https://www.highalert.org.nz/articles/lets-talk-about-eutylone/

gemiddelde dosis 60 -100mg

Ephylone is ook een MDMA rip-off maar dan overdose je er heel snel aan: https://psychonautwiki.org/wiki/Ephylone

Gemiddelde dosis 20 – 40 mg



alsjeblieft doe dit niet na. dit was een domme actie







voor het nemen:

ik heb de Eutylone een maand of 2 geleden gekocht.

vervolgens ging ik er dingen over lezen maar hoorde alleen maar negatief dingen over en dat je er super makkelijk van kan OD. Ik werd dus een beetje bang om het te proberen. Dus had ik het een hele tijd laten liggen. Tot ik op een dag opeens de moed kreeg om het te proberen. Dus die eerst volgende vrijdag deed ik het. in me eentje(NIET SLIM) nou ik was niet helemaal alleen ik had de geweldige mensen van de stadsnomaden Discord server (Echt geweldige mensen :grin:)



nou dus om 18:30 deed ik me eerste beetje. Toen wist ik nog niet zeker of Ephylone en Eutylone het zelfde waren. Dus begon ik met iets minder dan 100mg.ik wachten en wachten. Ik verwachten dat het zou inwerken na 20 min maar nee. Na een uur voelde ik nog steeds niets. Dus nam ik bij 100 mg oraal



20:58. Ik voelde nog steeds niet super veel. Maar was wel licht euforisch. (note: ik was alleen op een kamer zonder sociaal contact. Dus natuurlijk merk ik het minder.).
ik nam weer wat Eutylone bij. Maar dit keer snuivend. 150 mg


21:10
toen begon het echt te werken het werd heel stimulerend best bijzonder gevoel(ik heb adhd dus veel stims doen niks bij mij.(maar deze wel )). Ik was de hele tijd in kleermakerszit heen en weer aan het bewegen op het bed. ik voelde me geweldig me zelfvertrouwen omhoog en voelde me gewoon helemaal geweldig.



21:30 ik deed alles zonder na te denken. Ik nam weer wat Eutylone oraal 100mg. Dit was het moment dat ik op de discord server begon te praatten. Het was heel leuk met mensen praatten die ook aan de drugs zaten. Heel gezellig allemaal. Dus een uurtje lekker praatten verder. Begon de chat een beetje aftesterven ik begon me te vervelen en met zoveel serotonine/dopamine/en andere sh*t in je bloed wil je iets doen dus……… nam ik meer[150mg oraal]. (gwn heel dom)



23:10 dit was het punt dat ik 200mg had gesnoven zonder er echt bij na te denken.
ik voelde me super goed. Als de koning van de wereld. Super veel euforie echt een geweldige ervaring, Ik vind het moeilijk te beschrijven. Maar het was meer euforische dan 220mg MDMA(meeste MDMA wat ik ooit heb gedaan)

Ik begon mijn controle te verliezen

Vervolgens ging ik ook nog mixen 3-cmc 100mg (gok ik.)
(ik weet dat ik dom bezig was. maar op het moment NIET)



1664013768208.png


(hele mooie foto)
Het lijntje het verst van de laptop is 3cmc. De andere 2 zijn Eutylone.



23:55 heb ik het laatste de Eutylone opgemaakt 200mg. Weer oraal voor de afwisseling XD.

5 min later 00:00 alle 3-cmc 200mg die ik had liggen weg gesnoven.

Ik voelde me een GOD. De meest intense euforie die ik ooit heb meegemaakt. (r.i.p mijn serotonine transistors)



Ik ben oprecht blij dat ik niet meer drugs in huis had. Want dan zou ik sws geOD hebben!

Ik was namelijk mijn zelfbeheersing helemaal verloren. Ik was een gek, op de discord server bleef ik maar praten, ook al was er niemand anders.



Ik voelde me zo geweldig ik weet niet hoe ik het moet beschrijven.

Er kwamen weer mensen op de DC server. Ik heb uren met ze gepraat hebben uren gepraat



3:00 het moment dat ik 120mg(wilde gok) 2fdck(2f-ketamine) erbij nam.

Een paar minuten gingen voorbij en opeens voelden me handen niet meer als die van mij. Ze leeken wel geanimeerd ofzo. Ze werden super lang en raar. Het voelde niet echt.


nog een paar minuten later. Begon mijn perspectieve te veranderen. Het lijk alsof ik in een achtbaan zat. Waar boven en onder steeds omdraaien.
nee nee

boven en onder bestond niet. Het was super raar. De bizarste drug ervaring die ik ooit he gehad. Ik vond het geweldig. En het typen op me laptop voelde zo cool. Mijn handen waren één met de laptop.
maar ik zat er niet aan mijn handen vast ik bestuurde me handen maar ik zat niet aan ze vast.
Een beetje zoals een video game. Ik was helemaal mijn oriëntatie kwijt.

Toen moest ik weer naar de wc(nu met 2fdck op) het ging makkelijker dan verwacht.
het naar beneden gaan voelde best lekker(ik slaap op zolder en we hebben daar geen wc). Maar eenmaal in de badkamer voelden ik niet zo heel veel.



5:00

2fdck voelde ik wat minder. Ik begon random Snaps te sturen naar mensen(waar in stond dat ik niet kon slaapen.). En met een paar random snap bots zitten te praatten. Ik heb nog wat games gespeeld (geprobeerd ik verloor alles) ik had 0 concentratie. en ik kon absoluut niet slapen.


6:30 alles koelde af. Ik voelde me een stuk rustiger en de 2fdck was helemaal uitgewerkt.



Heb met 2 guys van de DC server in een call gezeten en een paar vagen games gespeeld.
toch was ik nog wel onrustig in mijn hooft. En was de hele tijd random sh*t aan het typen in de general chat van de server.



9:00 gingen ze ongeveer weg. Toen begon ik dit te schrijven.





NU 12:00 : ik heb last van mijn kaken. En voel me gewoon een beetje oncomfortabel. Me hart voelt overbelast ofzo.



Nu nog wachten op waarschijnlijk de ergste kater van mijn leven

Sorry voor de spellings fouten NL is niet mijn beste vak


-LLDJ,


ik heb er spijt van.
soms verlies ik gewoon mijn zelf beheersing.
dit is de derde keer dat ik zo ver ga 😔
ik zou er graag wat aan willen doen.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb je dubbeltopic even verwijderd.
L
LDJ1000Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Mevrouw Pløp zei:
Ik heb je dubbeltopic even verwijderd.
Klik om te vergroten...
bedankt :grin:
L
LDJ1000Lid
01-01-2024, 00:00
#6
12:40 ik heb opeens heel veel hoofdpijn
L
LDJ1000Lid
01-01-2024, 00:00
#7
13:35 ik voel me fucking depri :(
aaaah
L
LDJ1000Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Lldj_ zei:
13:35 ik voel me fucking depri :(
aaaah
Klik om te vergroten...
waarschijnlijk de kater :( :(
vrij wel zeker :(
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Had het in je 1ste topic al verteld maar vermeld het nog eens voor de meelezers. Eutylone is een research chemical waar zoals de meeste rc's nog weinig onderzoek naar gedaan is. Als het middel in het MDMA lijstje past behandel je het beter met goede zorg. 1 gram is teveel van het goeie en de kater die je nu krijgt zal waarschijnlijk niet de leukste zijn. Rust goed, zorg dat je genoeg voedingstoffen en vocht binnen krijgt.
L
LDJ1000Lid
01-01-2024, 00:00
#10
PsyTekz zei:
Had het in je 1ste topic al verteld maar vermeld het nog eens voor de meelezers. Eutylone is een research chemical waar zoals de meeste rc's nog weinig onderzoek naar gedaan is. Als het middel in het MDMA lijstje past behandel je het beter met goede zorg. 1 gram is teveel van het goeie en de kater die je nu krijgt zal waarschijnlijk niet de leukste zijn. Rust goed, zorg dat je genoeg voedingstoffen en vocht binnen krijgt.
Klik om te vergroten...
ik ging veeeel te ver.

mijn kater at the moment:
chocola smaakt naar niks. maar dan ook echt NIKS.
15 uur na de laatste innamen nog steed super grote pupillen. en een super droge mond

het is de ergste kater die je je kan voorstellen keer 4
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Werd je er ook opgewonden van?
L
LDJ1000Lid
01-01-2024, 00:00
#12
FredKroket zei:
Werd je er ook opgewonden van?
Klik om te vergroten...
sexueel? nee! ik had een hele ergen drugs pik.(is als pik klein word door drugs)

het gevoel was veel beter dan sex.
L
LDJ1000Lid
01-01-2024, 00:00
#13
mitchieee zei:
maatje, ik wil niet de verantwoordelijke man spelen, want dat ben ik ook niet , maar je ben nog 16 en nu al aan deze middelen.. ik weet het het is lekker de rush het gemix het gevoel.. gooi het weg gooi het gewoon weg, je ben nu al in zee met research druks , je heb nog veel te ondekken met jou leeftijd en alles in je hoofd moet nog flink ontwikkelen, wacht tot je 19-21 ben ga dan experimenten, en hoe je nu gebruikt vraagt om problemen zeker als je vaker thuis zit en vakantie zou hebben ken het uitlopen, bij mij begon t ook leuk en aardig maar toen ik eenmaal in de uitkering zat op me 22ste liep t een beetje uit de hand me hobby, gooi het weg, als je ooit vragen of iets heb of wat kwijt wil ken je me een berichje sturen
Klik om te vergroten...
Ik weet het 16 is veel te jong. 😬
Na deze ervaaring blijf ik er ook wel de komende tijd van af.

Dit ging me iets te ver.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
maatje, ik wil niet de verantwoordelijke man spelen, want dat ben ik ook niet , maar je ben nog 16 en nu al aan deze middelen.. ik weet het het is lekker de rush het gemix het gevoel.. gooi het weg gooi het gewoon weg, je ben nu al in zee met research druks , je heb nog veel te ondekken met jou leeftijd en alles in je hoofd moet nog flink ontwikkelen, wacht tot je 19-21 ben ga dan experimenten, en hoe je nu gebruikt vraagt om problemen zeker als je vaker thuis zit en vakantie zou hebben ken het uitlopen, bij mij begon t ook leuk en aardig maar toen ik eenmaal in de uitkering zat op me 22ste liep t een beetje uit de hand me hobby, gooi het weg, als je ooit vragen of iets heb of wat kwijt wil ken je me een berichje sturen
I
InhoudsopgaveLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik sluit me bij de rest aan. Je bent nog jong bruur. Don't fuck it up.

Edit: Niet om roomser dan de paus te zijn of een discussie te starten. Maar is het niet een beter idee dat een mod dit topic gewoon verwijdert?
L
LDJ1000Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Inhoudsopgave zei:
Edit: Niet om roomser dan de paus te zijn of een discussie te starten. Maar is het niet een beter idee dat een mod dit topic gewoon verwijdert?
Klik om te vergroten...

Misschien is dat het beste.
Ik heb gewoon een groote fout gemaakt.

Maar misschien is het ook goed dat andere van mijn leeftijd zien dat zij niet de enige zijn die fouten maken.
L
LDJ1000Lid
01-01-2024, 00:00
#17
PsyTekz zei:
Hoe gaat het nu verder met je? Goed geslapen? Dip?
Klik om te vergroten...
40 uur lang geen oog dicht gedaan.
Ik ging ook dingen zien. Het was heel eng. Ik heb uiteindelijk 3mg lorazepam gebruikt om in slaap te komen.
D
Diablo69Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Hoe is het nu met de kater? Lijkt me dat je behoorlijk bent opgebrand?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lldj_ zei:
40 uur lang geen oog dicht gedaan.
Ik ging ook dingen zien. Het was heel eng. Ik heb uiteindelijk 3mg lorazepam gebruikt om in slaap te komen.
Klik om te vergroten...
Pfff, slaapgebrek kan je echt gek maken...

Na een aantal nachten van 1 a 2 uurtjes icm speedgebruik ging ik overal zwarte beestjes zien lopen, cijfers op oppervlakten en als engste een zwarte hand die uit mijn vriendin haar mond leek te komen terwijl ze sliep. :fearscream::fearscream: Dat was wel in het schemerlicht, maar alsnog heel duidelijk een creepy hand...
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lldj_ zei:
40 uur lang geen oog dicht gedaan.
Ik ging ook dingen zien. Het was heel eng. Ik heb uiteindelijk 3mg lorazepam gebruikt om in slaap te komen.
Klik om te vergroten...

Heftig. Nochtans zijn de schaduwmensen niet onvriendelijk ^^ . Denk dat je toch wel mag rekenen op een dipperig weekje.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."