#1
Ik heb je dubbeltopic even verwijderd.
waarschijnlijk de kater13:35 ik voel me fucking depri
aaaah
ik ging veeeel te ver.Had het in je 1ste topic al verteld maar vermeld het nog eens voor de meelezers. Eutylone is een research chemical waar zoals de meeste rc's nog weinig onderzoek naar gedaan is. Als het middel in het MDMA lijstje past behandel je het beter met goede zorg. 1 gram is teveel van het goeie en de kater die je nu krijgt zal waarschijnlijk niet de leukste zijn. Rust goed, zorg dat je genoeg voedingstoffen en vocht binnen krijgt.
sexueel? nee! ik had een hele ergen drugs pik.(is als pik klein word door drugs)Werd je er ook opgewonden van?
Edit: Niet om roomser dan de paus te zijn of een discussie te starten. Maar is het niet een beter idee dat een mod dit topic gewoon verwijdert?
40 uur lang geen oog dicht gedaan.
Ik ging ook dingen zien. Het was heel eng. Ik heb uiteindelijk 3mg lorazepam gebruikt om in slaap te komen.
Ik weet het 16 is veel te jong. 😬
Na deze ervaaring blijf ik er ook wel de komende tijd van af.
Dit ging me iets te ver.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."