Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsveel te veel Eutylone.... ik weet niet wat ik aan het doen ben......

veel te veel Eutylone.... ik weet niet wat ik aan het doen ben......

30 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb je dubbeltopic even verwijderd.
L
LDJ1000

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
12:40 ik heb opeens heel veel hoofdpijn
L
LDJ1000Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Lldj_ zei:
13:35 ik voel me fucking depri :(
aaaah
Klik om te vergroten...
waarschijnlijk de kater :( :(
vrij wel zeker :(
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Had het in je 1ste topic al verteld maar vermeld het nog eens voor de meelezers. Eutylone is een research chemical waar zoals de meeste rc's nog weinig onderzoek naar gedaan is. Als het middel in het MDMA lijstje past behandel je het beter met goede zorg. 1 gram is teveel van het goeie en de kater die je nu krijgt zal waarschijnlijk niet de leukste zijn. Rust goed, zorg dat je genoeg voedingstoffen en vocht binnen krijgt.
L
LDJ1000Lid
01-01-2024, 00:00
#5
PsyTekz zei:
Had het in je 1ste topic al verteld maar vermeld het nog eens voor de meelezers. Eutylone is een research chemical waar zoals de meeste rc's nog weinig onderzoek naar gedaan is. Als het middel in het MDMA lijstje past behandel je het beter met goede zorg. 1 gram is teveel van het goeie en de kater die je nu krijgt zal waarschijnlijk niet de leukste zijn. Rust goed, zorg dat je genoeg voedingstoffen en vocht binnen krijgt.
Klik om te vergroten...
ik ging veeeel te ver.

mijn kater at the moment:
chocola smaakt naar niks. maar dan ook echt NIKS.
15 uur na de laatste innamen nog steed super grote pupillen. en een super droge mond

het is de ergste kater die je je kan voorstellen keer 4
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Werd je er ook opgewonden van?
L
LDJ1000Lid
01-01-2024, 00:00
#7
FredKroket zei:
Werd je er ook opgewonden van?
Klik om te vergroten...
sexueel? nee! ik had een hele ergen drugs pik.(is als pik klein word door drugs)

het gevoel was veel beter dan sex.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
maatje, ik wil niet de verantwoordelijke man spelen, want dat ben ik ook niet , maar je ben nog 16 en nu al aan deze middelen.. ik weet het het is lekker de rush het gemix het gevoel.. gooi het weg gooi het gewoon weg, je ben nu al in zee met research druks , je heb nog veel te ondekken met jou leeftijd en alles in je hoofd moet nog flink ontwikkelen, wacht tot je 19-21 ben ga dan experimenten, en hoe je nu gebruikt vraagt om problemen zeker als je vaker thuis zit en vakantie zou hebben ken het uitlopen, bij mij begon t ook leuk en aardig maar toen ik eenmaal in de uitkering zat op me 22ste liep t een beetje uit de hand me hobby, gooi het weg, als je ooit vragen of iets heb of wat kwijt wil ken je me een berichje sturen
L
LDJ1000Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Inhoudsopgave zei:
Edit: Niet om roomser dan de paus te zijn of een discussie te starten. Maar is het niet een beter idee dat een mod dit topic gewoon verwijdert?
Klik om te vergroten...

Misschien is dat het beste.
Ik heb gewoon een groote fout gemaakt.

Maar misschien is het ook goed dat andere van mijn leeftijd zien dat zij niet de enige zijn die fouten maken.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lldj_ zei:
40 uur lang geen oog dicht gedaan.
Ik ging ook dingen zien. Het was heel eng. Ik heb uiteindelijk 3mg lorazepam gebruikt om in slaap te komen.
Klik om te vergroten...

Heftig. Nochtans zijn de schaduwmensen niet onvriendelijk ^^ . Denk dat je toch wel mag rekenen op een dipperig weekje.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lldj_ zei:
Ik weet het 16 is veel te jong. 😬
Na deze ervaaring blijf ik er ook wel de komende tijd van af.

Dit ging me iets te ver.
Klik om te vergroten...

die ik blijf er de komende tijd ken ik wel, maar doe het ook voordat je verder dit proces in gaat dit is heel glad ijs ..ik geloof in je !
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."