Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs gebruiken na 6 maanden pauze

Drugs gebruiken na 6 maanden pauze

38 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
R
Rob90Lid
01-01-2024, 00:00
#1
dupont zei:
Heheh de spanning is nu wel heel erg opgebouwd. Ik hoop dat het niet tegenvalt!
Klik om te vergroten...
Haha zal vast goedkomen, ken mezelf.
R
Rob90Lid
01-01-2024, 00:00
#2
MetalGuy zei:
Exact! Dat is een teken dat je teveel hebt gebruikt toendertijd.

Heel goed dat je dat inzicht van jezelf hebt! En nogmaals, ik ben benieuwd hoe het je zal vergaan komende zaterdag.

Keep up the good work... and us posted! :sunglasses: :handfist1:
Klik om te vergroten...
Thanks again buddy๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Ik hou jullie op de hoogte, dank voor je bericht
R
Rob90Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou, morgen is het zo ver.

Ben net een klein kind, nu al lichte zenuwen๐Ÿ˜…

I keep you guys informed
R
Rob90Lid
01-01-2024, 00:00
#4
CuriousExplorer zei:
Heel veel plezier gewenst!
Klik om te vergroten...
Thanks!!
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#5
Aftellen geblazen ๐Ÿฅณ
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heheh de spanning is nu wel heel erg opgebouwd. Ik hoop dat het niet tegenvalt!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
dupont zei:
Heheh de spanning is nu wel heel erg opgebouwd. Ik hoop dat het niet tegenvalt!
Klik om te vergroten...
Coke 82% in leuk gezelschap?



Alst dat tegenvalt zal je volgende drugspauze gemakkelijk 6j zijn! ๐Ÿ˜‚
R
Rob90Lid
01-01-2024, 00:00
#8
CuriousExplorer zei:
Coke 82% in leuk gezelschap?



Alst dat tegenvalt zal je volgende drugspauze gemakkelijk 6j zijn! ๐Ÿ˜‚
Klik om te vergroten...
Hahaha, helemaal mee eens!!
R
Rob90Lid
01-01-2024, 00:00
#9
HappyMind zei:
Aftellen geblazen ๐Ÿฅณ
Klik om te vergroten...
Yeah, op tijd het mandje in vanavond.Ready๐Ÿ˜œ๐Ÿ‘
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#10
veel plezier morgen haha , laat ons idd vooral weten hoe het gegaan is :grin:
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#11
De dag is aangebroken...

Stalen zenuwen? Knikkende knietjes? En als je ze stilhoudt knikkende elleboogjes?
R
Rob90Lid
01-01-2024, 00:00
#12
gekkemanlol zei:
veel plezier morgen haha , laat ons idd vooral weten hoe het gegaan is :grin:
Klik om te vergroten...
Goedemorgen, bedankt kerel๐Ÿ‘ zal ik zeker doen
s
stefannntropicLid
01-01-2024, 00:00
#13
veel plezier en geniet er van! ๐Ÿš€
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#14
En? Alles naar wens?
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoe is het daar?๐Ÿค—
R
Rob90Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Goedemorgen allen,

Nou, ben helemaal vergeten een livereport te maken, exuses!

Het was zaterdagmiddag 17:00 en ik kon niet meer wachten dus pakte m'n eerste puntje voordat ik naar mijn vrienden ging (zij waren al begonnen begreep ik later).

Hij sloeg natuurlijk vrij snel in en ik voelde me kiplekker op dat moment.

Mijn vrienden zaten allemaal aan de pep en pure mdma dus zij zaten in een wat andere vibe dan ik maar we konden goed levelen๐Ÿ˜œ

Heel de avond lekker muziek gedraaid en wat spelletjes gedaan, was leuk.

05:00 vond ik het mooi geweest en ben ik naar bed gegaan.

Gister gezond gegeten, l-tryptofaan voor het slapen gaan dus ben weer het mannetje.

Ik heb helemaal geen last gehad van paranoia of iets, zo zie je dat een lange pauze werkt tegen deze zaken. Echter merkte ik niet veel van een afgenomen tolerantie en ging ik even hard als de laatste keer 6 maanden geleden.

Maar puur kijkend naar het drugsgebruik heeft dit weekend me doen beseffen dat het leven zonder drugs me veel beter past. Het was leuk maar of het nou veel toevoegde; nee.

Het afgelopen half jaar zonder drugs was fantastisch en dit wil ik vast gaan houden.

Dus samengevat ben ik weer wat wijzer geworden.
R
Rob90Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Goedenavond allen,

Nog even een update, vorig weekend achtervolgt me nog steeds๐Ÿ˜œ

De periode voor 6 maanden geleden (toen ik regelmatig gebruikte) kampte ik met slaapproblemen na een weekend doorhalen (zaterdagmiddag beginnen en zondagavond naar bed gaan, 1 nacht overslaan).

Ik sliep dan ma-di-wo nagenoeg niet, zag elk uur voorbij komen. Was donderdags pas weer in mijn ritme terug.

Geloof het of niet, dat heb ik nu ook weer. Zo op ma perfect geslapen maar ma op di, di op woe en woe op do snachts elk uur gezien. Ben net een zombie๐Ÿ˜…

Ik ben tegen slaappillen, wie zijn kont brand moet op de blaren zitten dus ik zit het uit todat ik mijn ritme weer terug heb.

Bizar dat dat dus ook niet veranderd. Voor mij nog een reden om door te gaan waar ik afgelopen 6 maanden mee bezig was; gezond leven.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heel veel plezier gewenst!
R
Rob90Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Beste forumleden,

Wil jullie even meenemen in de komende ervaring.

De afgelopen 3 jaar heb ik 2-3 keer per maand coke gebruikt. Ik kan erg goed spul krijgen, vind het fantastisch. Allerlei drugs geprobeerd, kom echter elke keer weer terug bij de goede oude coke.

Echter merkte ik de laatste keren van mijn drugsgebruik dat ik meer last kreeg van bijwerkingen; paranoia. Is ook niet gek bij nagenoeg elk weekend gebruik, je neurotransmitters herstellen niet zo snel.

Begon eerst met lichte paranoia na 1 nacht doorhalen, de laatste keer kwam de paranoia na een paar uur gebruik al (denken dat mensen door de bosjes naar je kijken, denken dat je schimmen in je ooghoeken ziet).

Na deze ervaring heb ik besloten te stoppen met gebruiken, de laatste keer is inmiddels 6 maanden geleden. Tijd voor mijn lichaam om te herstellen.

Inmiddels ben ik 6 maanden verder. 6 maanden geen drugs/alcohol en gezond eten. Neurotransmitters weer herstelt.

Tijd om weer een keer te gaan gebruiken! En leek me leuk dit hier te gaan delen.

Ik wil jullie graag meenemen in mijn ervaring a.s. zaterdag. Of de paranoia inderdaad verdwijnt als je je lichaam laat herstellen en hoe het zit met de tolerantie na 3 jaar frequent gebruik en 6 maanden pauze.

3 weken geleden 2 packies besteld via mijn connectie, wilde het ook laten testen om te kijken of het weer hetzelfde topspul is als altijd. Nou, de testresulaten liegen er niet om; 82%. Dit is voor Nederlandse begrippen echt heel goed.

I keep you guys informed.

Gr.
R
Rob90Lid
01-01-2024, 00:00
#20
MetalGuy zei:
Maar daarom is het ook goed hoe je ermee omgaat.

Ik kijk uit naar je 'livereport.' ๐Ÿ˜„
Klik om te vergroten...
Bedankt!

Zaterdag gaan we rond 19:00 live๐Ÿ˜œ๐Ÿ‘

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."