#1
Haha zal vast goedkomen, ken mezelf.Heheh de spanning is nu wel heel erg opgebouwd. Ik hoop dat het niet tegenvalt!
Haha zal vast goedkomen, ken mezelf.Heheh de spanning is nu wel heel erg opgebouwd. Ik hoop dat het niet tegenvalt!
Thanks again buddy๐๐Exact! Dat is een teken dat je teveel hebt gebruikt toendertijd.
Heel goed dat je dat inzicht van jezelf hebt! En nogmaals, ik ben benieuwd hoe het je zal vergaan komende zaterdag.
Keep up the good work... and us posted!![]()
![]()
Thanks!!Heel veel plezier gewenst!
Coke 82% in leuk gezelschap?Heheh de spanning is nu wel heel erg opgebouwd. Ik hoop dat het niet tegenvalt!
Hahaha, helemaal mee eens!!Coke 82% in leuk gezelschap?
Alst dat tegenvalt zal je volgende drugspauze gemakkelijk 6j zijn! ๐
Yeah, op tijd het mandje in vanavond.Ready๐๐Aftellen geblazen ๐ฅณ
Goedemorgen, bedankt kerel๐ zal ik zeker doenveel plezier morgen haha , laat ons idd vooral weten hoe het gegaan is![]()
Bedankt!Maar daarom is het ook goed hoe je ermee omgaat.
Ik kijk uit naar je 'livereport.' ๐
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."