#1
Exact! Dat is een teken dat je teveel hebt gebruikt toendertijd.Misschien nog wel interessant om te weten, die paranoia ervaring was wel echt heel extreem. Ik dacht continue dat mensen naar binnen keken, dat ik dezelfde auto's op straat zag etc. Was op dat moment 2 nachten wakker, snachts wel proberen te slapen met slaappillen maar zelfs dat lukte dat niet. Ging dan weer uit bed en door, niet gek dat je hersenen dan realiteit en fantasie door elkaar gaan halen.
Heb die week zelfs de drugstelefoon gebeld omdat ik dacht dat ik een psychose had😅 maar een psychose is totaal wat anders.
Dat was het moment dat ik zei; voorlopig is het echt afgelopen.
Heel goed dat je dat inzicht van jezelf hebt! En nogmaals, ik ben benieuwd hoe het je zal vergaan komende zaterdag.
Keep up the good work... and us posted!