Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums25g Valhalla trip report – De duistere kant van psychedelics

25g Valhalla trip report – De duistere kant van psychedelics

39 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#1
SpeedIsLekker zei:
Ben nu met 7 verhalen bezig en ondanks dat sommigen bijna klaar zijn is het nog niet zoals ik het wil. En als je de lezer er niet volledig mee kan opwinden dan is het ook maar niets. + Self esteem issues, zeker op dat vlak

Geef me weekje, zal je taggen net zoals in deze post die ik voor je geschreven heb.
Klik om te vergroten...
Oh superleuk! Ik hou van erotische verhalen! Tnx!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#2
@Snuffelaar, hoe ver ben je met je erotische verhalen? Ik ben erg benieuwd. Heb dit report nog eens doorgelezen, je kan echt mooi schrijven ♥️
D
Dr. Paddo!Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Heftig verhaal!! Goed om te lezen. Fijn dat je er nog bent!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Natozlato zei:
@Snuffelaar, hoe ver ben je met je erotische verhalen? Ik ben erg benieuwd. Heb dit report nog eens doorgelezen, je kan echt mooi schrijven ♥
Klik om te vergroten...
Ik wacht ook met smart
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Natozlato zei:
@Snuffelaar, hoe ver ben je met je erotische verhalen? Ik ben erg benieuwd. Heb dit report nog eens doorgelezen, je kan echt mooi schrijven ♥
Klik om te vergroten...
Haha heel lief van je 🥰
Heb al een maand niet meer geschreven omdat ik veel te kritisch ben voor mezelf. Het is nooit goed genoeg. Perfectionisme is echt kut.
Rivalrie zei:
Ik wacht ook met smart
Klik om te vergroten...
💜

One day..
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dr. Paddo! zei:
Heftig verhaal!! Goed om te lezen. Fijn dat je er nog bent!
Klik om te vergroten...
Dank je 😘 Soms vind ik het ook wel fijn.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb dit report nu pas gelezen. Wow, heftig zeg. Het deed soort van pijn aan mijn hart te lezen om te zien hoe diep je zat, vooral omdat ik je nu in het echt ken natuurlijk. Maar dit maakte het verhaal wel eerlijk en open en op die manier mooi (ookal is het niet "mooi" dat je dit moest meemaken natuurlijk, je snapt me wel). Ben iig blij dat je er bent!
En trouwens, truffels online bestellen en laten toekomen in het psychiatrisch ziekenhuis! Held! Ik zou zoiets never nooit durven in die situatie :tilttearlaugh: Schitterend.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Cerberus zei:
Ik heb dit report nu pas gelezen. Wow, heftig zeg. Het deed soort van pijn aan mijn hart te lezen om te zien hoe diep je zat, vooral omdat ik je nu in het echt ken natuurlijk. Maar dit maakte het verhaal wel eerlijk en open en op die manier mooi (ookal is het niet "mooi" dat je dit moest meemaken natuurlijk, je snapt me wel). Ben iig blij dat je er bent!
En trouwens, truffels online bestellen en laten toekomen in het psychiatrisch ziekenhuis! Held! Ik zou zoiets never nooit durven in die situatie :tilttearlaugh: Schitterend.
Klik om te vergroten...
Life ain't all sunshine and rainbows.
Maar het is wat je er zelf van maakt natuurlijk 🤪
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kwil wel meehelpen 😂
D
Dr. Paddo!Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Weet je wat mij echt zin in het leven geeft en iets voor te strijden!? De natuur. Vogels tellen met de bmp-methode voor sovon enz. In België kun je vast iets moois doen voor Natuurpunt ofzo. Ik zie de mooiste plekken in de natuur en trippen in de natuur is het beste wat er is!
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dr. Paddo! zei:
Weet je wat mij echt zin in het leven geeft en iets voor te strijden!? De natuur. Vogels tellen met de bmp-methode voor sovon enz. In België kun je vast iets moois doen voor Natuurpunt ofzo. Ik zie de mooiste plekken in de natuur en trippen in de natuur is het beste wat er is!
Klik om te vergroten...
Daar ga ik helemaal akkoord mee vriend 🥰
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Het kan heel erg nuttig zijn om hier veel bij stil te staan. En om steeds weer opnieuw te kiezen om je lagere acceptatie wanneer die er is om te zetten in hogere (ware) acceptatie.
Klik om te vergroten...
Ik heb het eindelijk gevonden.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snuffelaar zei:
Ik heb het eindelijk gevonden.
Klik om te vergroten...
Tijdens deze quote nog niet helemaal, maar na mijn laatste opname van de afgelopen 2 maanden wel.
Dankbaar voor te mogen leven.

Er zijn altijd kutmomenten, voor iedereen. Maar we moeten er voor zorgen dat het positieve het negatieve overschaduwd.
Denk dat dat de sleutel naar geluk is. Ervoor zorgen dat al het goede zwaarder doorweegt dan de tegenslagen.

Zoals Rocky ooit zei:

Life ain’t about how hard you hit.
It’s about how hard you can get hit and keep moving forward;
how much you can take and keep moving forward.
Klik om te vergroten...
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Snuffelaar zei:
Tijdens deze quote nog niet helemaal, maar na mijn laatste opname van de afgelopen 2 maanden wel.
Dankbaar voor te mogen leven.

Er zijn altijd kutmomenten, voor iedereen. Maar we moeten er voor zorgen dat het positieve het negatieve overschaduwd.
Denk dat dat de sleutel naar geluk is. Ervoor zorgen dat al het goede zwaarder doorweegt dan de tegenslagen.

Zoals Rocky ooit zei:
Klik om te vergroten...
Fijn om te lezen! Ik lees dit hele topic pas voor het eerst. Wat leuk dat je soft erotica schrijft. Zowiezo heb ik een zwak voor het onderwerp erotiek. Het is -net als drugs- een prachtig spectrum met meerdere lagen om te doen, te bespreken, te bestuderen etc..
als je dan ook nog erotische verhalen uit je pen kan toveren,in de schrijfstijl die jij hebt, prachtig!

Ik vind het mooi hoe je het onderwerp doodgaan omschrijft. Het idee van suïcidale gedachten klinkt heel afschrikwekkend,

Maar ik heb het vaak achteraf als heel verhelderend juist ervaren. Vaak kom je er daardoor juist achter dat je kiest voor het leven.

Echt openlijk je eigen gevoelens over je dood kunnen aftasten is ook niet voor iedereen weggelegd, maar het kan net zoveel inzicht geven als een positieve trip.
A
AcousticLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mooi verslag, hoewel de trip niet aangenaam is verlopen.
Ik zou zeker iets doen met je talent, je schrijft goed
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat schrijf je fijn zeg! Je schrijft zo lekker dat ik het bijna niet kan plaatsen bij iemand die zich zo voelde zoals jij destijds. Maar misschien dat je juist mooier schrijft bij zulke gevoelens... Omdat je dan dieper kan ofzo. Ik weet het niet.

Ik ben heel erg benieuwd hoe het nu met je gaat. Heeft de trip iets verandert voor jou?
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik hoop trouwens niet dat ik ongevoelig over kom. Ik weet niet goed hoe ik via woorden op het internet je kan laten weten dat je er hartstikke bij hoort en geliefd wordt. Ik denk/hoop dat alle positieve reacties op jouw mooie verhaal jou wel een gevoel van waardering heeft gegeven.
M
MegapearlLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heeft ‘Lotte’ uiteindelijk nog iets gevoeld?
M
Metalcored00dLid
01-01-2024, 00:00
#19
Snuffelaar zei:
Mijn doem-denkende depressie vreet al mijn energie op, waardoor ik weinig leuke dingen kan doen met mensen rondom mij. Het kan ook wel lijken alsof ik niet in hun geïnteresseerd ben ookal komt het gewoon doordat ik altijd zo chronisch moe ben. En dat niet alleen, mijn bipolaire stoornis zorgt er voor dat ik niet altijd even correct met mensen om ga die het eigenlijk wel goed met me voorhebben. Ik zou zelf ook moeite hebben met iemand die heel instabiel is en van de highest highs naar de lowest lows gaat. Het is mijn eigen stomme schuld dat ik iedereen wegjaag, niet die van hun. Ook heeft niemand behoefte aan profiterende mensen zoals ik die overleven op financiële steun van Belgische overheid. Dat geld kon immers wel voor belangrijkere dingen gebruikt worden in plaats van het aan mij te verspillen.
Klik om te vergroten...

Dit... kwam erg hard aan, maar ik bedank je voor je eerlijkheid en om dit hier te delen. Ik kreeg vorig jaar ook de diagnose van bipolair van mijn psychiater en ik herken me in dit doemdenken, alhoewel het niet zo intens is als jouw ervaring. Wat ik je wel kan vertellen, ook al weet je dit heus zelf wel, is dat niemand behalve jezelf een reden hoeft te geven voor jouw leven. Er is maar 1 iemand die jouw leven leidt en dat ben je zelf. En als je het zelf even niet weet, geen probleem, daarvoor bestaat er hulp. Trouwens al knap dat je je liet opnemen, niet iedereen heeft the balls om dat onder ogen te komen. Staar je zeker niet blind op de picture perfect reality dat social media ons voorhoudt, if anything, denk dat pessimisme realistischer is. Maar neem je eigen doemgedachten niet al te serieus :).

Snuffelaar zei:
De beslissing om mijn leven te beëindigen gaf me een tevreden gevoel. Het besluit dat ik zojuist genomen had was iets waar ik helemaal akkoord mee ging en bracht geen negatieve gevoelens in me op. De aanlokkelijke gedachte dat ik er binnenkort niet meer zou zijn maakte me opnieuw wat rustiger. Misschien is het ergens wat jammer, maar de dag waarop ik zelfmoord zou plegen was toch onvermijdelijk. Het was niet zozeer de vraag of ik het ooit wel zou doen, maar eerder wanneer. Ik stond 100% achter deze keuze en kreeg een intens verlangen naar de dag waarop het zou gebeuren. De dag waarop ik sterf zou de meest fijne dag in mijn leven zijn, en misschien dat sterven mij uiteindelijk dat geluk zal brengen waar ik zo hard naar op zoek was.
Klik om te vergroten...

Opnieuw, dit kwam veel te hard aan... Ik heb hier geen deftig antwoord op, behalve dat het leven sowieso suffering inhoudt. De uitdaging is om als Sissifus de steen te omarmen en om plezier te vinden in het onvermijdelijke. En als je in karma gelooft keer je sowieso terug tot je het kunt :). En het is altijd veel gemakkelijker om dat aan iemand anders te vertellen dan dat ik het zelf voel, maar ik hoop echt voor je dat je iets vindt that makes you tick! You got this!
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vind het heel mooi en openhartig geschreven. Bedankt voor het delen!

Sterkte met je issues. Jij bent het ook waard om te bestaan 😘💙
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."