#1
Het is niet zwart-wit he. Drugs zijn niet óf slecht, óf goed.Maar hoe wordt er zo makkelijk gedaan over coke/xtc-gebruik op feestjes etc als al dit kan gebeuren? Rare wereld ._.
De bijwerkingen die ik noem zijn risico's, maar lang niet iedereen krijgt daar last van. De voordelen van drugs zijn hartstikke duidelijk, dat heb je vannacht ook ervaren. De nadelen kunnen in zeldzame gevallen desastreus zijn. Als jij dan zoiets hebt van 'waarom zou je zelfs een kleine kans willen lopen op een hersenoedeem?' Dan lijkt me dat een heel rationele en gezonde reden om niet zulke middelen te gebruiken