Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDexamfetamine live tripreport (10mg)

Dexamfetamine live tripreport (10mg)

51 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja ik hoor jullie al denken: 10mg? Dat haalt toch niets uit? Nou ja kijk, ik heb het een tijd geleden voorgeschreven gekregen voor ADD en werd al helemaal loco en el coco van 5mg, dus better safe than sorry :P

Waar? M'n slaapkamer
Hoeveel? 10mg dus, plus 3mg bromazolam maar dat is dagelijks voor mij (oeps, ben er aan aan het werken hoor niet getreurd)
Waarom? Ik verveelde me enorm lol, weinig kans om het nog te krijgen omdat 'k heb aangegeven dat het niet voor me werkte dus geen kans op verslaving :)

23:00 Ingenomen, heb in de come-up een stuk van The Dirt gekeken (hele slechte Netflix-doc lol). Rond 00:00 begon ik het te voelen! Beetje zweterig maar ja, merk dat 'k meer energie heb (duh), muziek klinkt top! Die Antwoord en Motley Crue klinken heerlijk, high power dans bullshit! Lig lekker in m'n bedje te headbangen:relieved: Verveel me wel een beetje omdat 'k weinig heb gepland dus vandaar dit topic, iemand nog wakker? Heb zin om te lullen :P

Ik hou jullie geüpdatet! Ook met de come-down enzo, of 'k een beetje kan slapen (hoop het lol), al dat :)
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#2
00:53, Dit is wel echt een chille dosis! Net dat energieke en licht euforisch maar weinig bijwerkingen (komt waarschijnlijk ook door de benzo), zit gewoon lekker in m'n eentje te chillen en te lezen :) Vraag me af wat er zou gebeuren als 'k iets meer zou nemen maar bewaar dat maar voor een andere keer, anders gaat slapen hem niet worden :P Maar voel me niet alsof 'k heel strak sta ofzo, voelt als je eerste keer koffie drinken lol. Klinkt alsof er weinig aan is maar vind het wel fijn dat 'k nog een beetje bij mezelf blijf ipv als een malloot te gaan dansen haha

Edit: Haha zie net dat er geen hond online is :P Ach ja
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#3
01:05, Handschoenen aangedaan, heb het opeens vet koud? Leidt niet echt af dus zo erg is het allemaal niet. Krijg overigens zieke flashbacks van Motley Crue's Too Fast For Love, toen 'k 11 was zat ik er altijd op te viben in de auto :relieved: Sommige muziek wordt gewoon nooit oud. Zijn er überhaupt mensen die drugs gebruiken zonder muziek? Muziek is altijd de highlight van m'n tripervaringen, kan me niet voorstellen om zonder muziek te zijn! Ben overigens wel zo iemand die geen 5 minuten kan lopen zonder muziek dus misschien ligt het volledig aan mij :P
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#4
1:10, Oké, lezen gaat dus niet:sweatsmile: Ik lees wat er staat maar het komt niet binnen. Gelukkig is het een nietszeggende roddelsite en niks wat iets aan m'n leven toevoegt :P
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#5
1:15, Iets bijgenomen, 2,5 mg. Voelde het net niet goed genoeg, dan maar iets later naar bed of nachtje doorhalen (liefst niet natuurlijk maar als slapen echt niet lukt). Nog altijd lekkere rock opstaan, kan er geen genoeg van krijgen :) Lang geleden dat 'k het heb geluisterd!
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Haha thx voor de support @CeeCee , voel me helemaal goed :relieved: Voel het meer inkicken, als die 5mg maar zonder die scherpe randjes :) Album in link is overigens echt een goudmijntje, ik ga helemaal los (normaalgesproken ook maar nu in het bijzonder haha)

n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#7
2:00, Lichamelijk voel ik me een stuk chiller. Heb het niet koud of warm meer, gewoon normaal gelukkig :) Voel ook m'n keelpijn niet meer gek genoeg, weet iemand hoe dit komt? Naja, ben allang blij dat 'k weer lekker kan playbacken zonder pijn :P Voel me ook een beetje moe, geen idee hoe dat komt:sweatsmile: Voel me wat ingekakt maar zodra 'k m'n ogen dicht doe voel 'k me gewoon wakker, alsof 'k om 1 uur 's middags ben gaan liggen? Was een beetje moe vandaag dus waarschijnlijk heeft het daarmee te maken. Voel me goed maar kijk toch uit naar morgen, een nachtje goede slaap:sweatsmile: Lekker! Ben benieuwd naar de comedown, vorige keren was het overdag en best heftig maar overdag ben 'k sowieso niet in m'n element. Heb geen gek hoge dosis dus misschien als 'k er doorheen kan slapen is het morgen prima? En anders op de blaren zitten :P Niks mis mee, had toch niets op de planning haha
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#8
nausea zei:
Ja ik hoor jullie al denken: 10mg? Dat haalt toch niets uit? Nou ja kijk, ik heb het een tijd geleden voorgeschreven gekregen voor ADD en werd al helemaal loco en el coco van 5mg, dus better safe than sorry :P

Waar? M'n slaapkamer
Hoeveel? 10mg dus, plus 3mg bromazolam
Klik om te vergroten...
Als je ADD hebt en op 5mg helemaal loco gaat, da's best bizar. Dus het werkt zelfs in lage dosis té stimulerend en gaf niet de vrij opwekkende concentratie?

Ikzelf gebruik 40mg Methylfenidaat verlengde afgifte (rilatine). Heb je Methylfenidaat dan al geprobeerd, startend met 10mg?

Wat is het nut van Dexamfetamine + bromazolam, werken beide toch tegen?
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#9
2:10, Tijd gaat snel man! Voel m'n hartslag e.d. weer een beetje, nog steeds vrolijk :)

Nihilist88 zei:
Als je ADD hebt en op 5mg helemaal loco gaat, da's best bizar. Dus het werkt zelfs in lage dosis té stimulerend en gaf niet de vrij opwekkende concentratie?

Ikzelf gebruik 40mg Methylfenidaat verlengde afgifte (rilatine). Heb je Methylfenidaat dan al geprobeerd, startend met 10mg?

Wat is het nut van Dexamfetamine + bromazolam, werken beide toch tegen?
Klik om te vergroten...
Ik snap het zelf ook niet :sweatsmile: Misschien omdat 'k lichamelijk totaal niet druk ben, eerder wat sloom hahaha. Heb methylfenidaat geprobeerd maar het hielp me totaal niet, werd alleen maar prikkelbaar ervan :/ Dex hielp beter maar had er te veel lol in om het als medicijn te gebruiken :P En over die broma, ben helaas afhankelijk ervan op het moment dus het moet wel :/ Maar vind het eig fijner zo, voel me nog een beetje mezelf ipv een gekke stuiterbal :P
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#10
2:20, Voel de crash een beetje aankomen, blegh :/ Naja ga lekker het beste maken van 't komende half uurtje of wat het ook mag zijn.
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#11
2:45, Voel me moe maar niet moe genoeg om te slapen. Euforie is een beetje weg maar voel me niet slecht ofzo. Wel een beetje saai zo :P
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#12
3:00, Nog steeds in de comedown maar 'tis niet eens zo erg? Ligt misschien aan de broma. Hippieshit (vidrel) is lekker om te luisteren wel nu, geen idee waarom maar het voelt goed

n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#13
3:35, Ben toch niet zo'n upper-persoon. Voelt niet slecht ofzo maar heeft meer irritante bijwerkingen dan dat je ervan kan genieten :/ Snap wel waarom mensen het op feestjes ed nemen maar zit me nu een beetje te vervelen en weet dat 'k voor min. 1,5 uur niet kan slapen lol (ga ook niet bijpakken). Ben wel benieuwd naar de comedown, vorige keer was die super a-relaxt maar misschien is het prima als je er doorheen tukt? Iig, lekker jazzmuziekje opstaan, beetje forums lezen, vermaak me best :) Ben wel een beetje moe lol
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#14
4:30, Zit voor nu naar ouwe lullen-rock te luisteren en ga over een half uurtje proberen te tukken. Was een beetje saai tripreport sorry lol, ik dacht 'k post hier weer ff iets maar ben vergeten hoe je online iets interessants moet schrijven :P

Naja conclusie: Was chill, niets om over naar huis te schrijven maar gewoon relaxt :) Fijne avond gehad, teruste jongens:blueheart:
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Ga je weer bromazolam nemen? Je weet dat het een keer moet ophouden. Hoe ben je van plan dit te gaan doen? Afbouwen? Dat gaat moeilijk met die 3mg pellets.
Klik om te vergroten...
'Tis niet echt een keuze meer om 't wel of niet te nemen. Voor nu. Natuurlijk wil 'k er vanaf maar zit net op een stabiele dosis en heb nog slaapproblemen door die o-dsmt, ga niet mezelf martelen door precies vandaag te gaan afbouwen zeker omdat 'k vannacht ook niet goed geslapen heb. Ik snap waarom je het zegt hoor, no hard feelings, maar 'tis nu even het moment niet, wil vannacht gewoon rustig slapen. Plan is langzaamaan afbouwen, desnoods met een andere benzo maar liever niet. Als het te lastig blijkt tripje huisarts. Wou dat 'k niet afhankelijk was van dat klotespul maar 'tis nu even zo. Wil uiterlijk juli van die zooi af, ik neem het ook niet voor m'n plezier weet je? Thx voor je bezorgdheid, ik snap het maar vertrouw er op dat 'k al lang cold turkey was gegaan als het niet levensgevaarlijk was.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
nausea zei:
'Tis niet echt een keuze meer om 't wel of niet te nemen. Voor nu. Natuurlijk wil 'k er vanaf maar zit net op een stabiele dosis en heb nog slaapproblemen door die o-dsmt, ga niet mezelf martelen door precies vandaag te gaan afbouwen zeker omdat 'k vannacht ook niet goed geslapen heb. Ik snap waarom je het zegt hoor, no hard feelings, maar 'tis nu even het moment niet, wil vannacht gewoon rustig slapen. Plan is langzaamaan afbouwen, desnoods met een andere benzo maar liever niet. Als het te lastig blijkt tripje huisarts. Wou dat 'k niet afhankelijk was van dat klotespul maar 'tis nu even zo. Wil uiterlijk juli van die zooi af, ik neem het ook niet voor m'n plezier weet je? Thx voor je bezorgdheid, ik snap het maar vertrouw er op dat 'k al lang cold turkey was gegaan als het niet levensgevaarlijk was.
Klik om te vergroten...
Ik probeerde je niet in een hoekje te drijven. Je stopt wel als het zover is. Goed dat je wel inziet dat het slecht voor je is.
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Ik probeerde je niet in een hoekje te drijven. Je stopt wel als het zover is. Goed dat je wel inziet dat het slecht voor je is.
Klik om te vergroten...
Sorry, ben nog een beetje geïrriteerd door die dex :/ O-dsmt was een eitje om in 1 keer mee te kappen (edit: 3 dagen afbouwen, toen gelijk gekapt. Meer dan een maand clean nu!), wou dat het hetzelfde verhaal was met benzo's maar helaas niet.. Wou dat 'k er niet aan vast zat maar 'tis nou eenmaal zo. Wil zo snel mogelijk stoppen voordat 'k voor de rest van m'n leven slaap- en geheugenproblemen heb maar het kost helaas wat tijd en veel meer stress en moeite. Het komt wel goed, haal er in ieder geval geen plezier uit dus da's ten minste iets.

snorlax zei:
Mooi report!
Vaak zorg ik dat ik veel te doen heb met amfetamine gebruik zeker de comedown is klote als je je verveeld en verder niet veel te doen is.
Klik om te vergroten...
Thx! Heb het een beetje impulsief genomen, prima tijd gehad ook gisterochtend, vandaag minder :P Maar de dip begint nu een beetje weg te gaan :) Wat doe je trouwens eigenlijk in een dip? Ben echt niet vooruit te branden lol
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#18
Een dip ‘overleven’ is vooral acceptatie. Oké zijn met de situatie en dat dit er nu eenmaal bij hoort. Je erbij neerleggen dat je een periode niet vooruit te branden bent. Ikzelf plan daarom bewust niets in de dag na stims (bij hogere doseringen of bij entactogenen zelfs minimaal twee dagen niets). De gedachte dat je ook niets hoeft en dat je je mag vervelen, is dan het prettigst vind ik. Ik weet niet of het met jouw dosis zo is maar twee dagen na gebruik van stims (nadat alle na-stimulatie weg is) merkte ik vaak dat ik veel vermoeider was dan normaal. Goed proberen te eten en veel slapen helpt dan om er doorheen te komen. Verder een beetje hangen, lui en nutteloos filmpjes op m’n telefoon loeren enzo. Als het lukt klein wandelingetje buiten.

Ik ga zeer binnenkort weer eens 6-APB doen, en ik weet nu al dat die ‘acceptatie’ van dat er niks uit m’n vingers komt, dat ik me leeg en misschien wat somber ga voelen voor enkele dagen nog eens extra belangrijk gaat zijn deze keer, omdat ik wat minder in m’n vel zit. Ik anticipeer daar dus op, dat is nu eenmaal de onontkoombare consequentie van dat ene superlekkere pretdagje. Eens in de zoveel tijd vind ik het dat waard. (Niet te vaak.)
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik val vaak in slaap door 20mg Dexamfetamine 💤

40mg doet me wel stuiteren.
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#20
nausea zei:
Thx! Heb het een beetje impulsief genomen, prima tijd gehad ook gisterochtend, vandaag minder :P Maar de dip begint nu een beetje weg te gaan :) Wat doe je trouwens eigenlijk in een dip? Ben echt niet vooruit te branden lol
Klik om te vergroten...
Zorg zelf altijd wel dat ik een klusje of iets technisch te doen heb of gewoon een beetje gamen.
Meestal zet ik wel een tijds limiet om niet heletijd in het zelfde te blijven hangen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."