Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDexamfetamine live tripreport (10mg)

Dexamfetamine live tripreport (10mg)

51 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik val vaak in slaap door 20mg Dexamfetamine 💤

40mg doet me wel stuiteren.
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#2
nausea zei:
Thx! Heb het een beetje impulsief genomen, prima tijd gehad ook gisterochtend, vandaag minder :P Maar de dip begint nu een beetje weg te gaan :) Wat doe je trouwens eigenlijk in een dip? Ben echt niet vooruit te branden lol
Klik om te vergroten...
Zorg zelf altijd wel dat ik een klusje of iets technisch te doen heb of gewoon een beetje gamen.
Meestal zet ik wel een tijds limiet om niet heletijd in het zelfde te blijven hangen.
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Was het niet waard. Zit al dagen te janken om bullshit wat jaren geleden is gebeurd. Kutgezeik.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
nausea zei:
Was het niet waard. Zit al dagen te janken om bullshit wat jaren geleden is gebeurd. Kutgezeik.
Klik om te vergroten...
Maar heeft dat iets met je dex-dip te maken, of is er gewoon iets uit het verleden dat op komt borrelen?
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Maar heeft dat iets met je dex-dip te maken, of is er gewoon iets uit het verleden dat op komt borrelen?
Klik om te vergroten...
Dip heeft het getriggered, pfff 'k doe dit nooit meer..
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
nausea zei:
Dip heeft het getriggered, pfff 'k doe dit nooit meer..
Klik om te vergroten...
Goed zo, denk dat het alleen maar ellende heeft gebracht.
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Goed zo, denk dat het alleen maar ellende heeft gebracht.
Klik om te vergroten...
Weet het wel zeker :/ Thx voor de support man :growingheart:
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#8
01:05, Handschoenen aangedaan, heb het opeens vet koud? Leidt niet echt af dus zo erg is het allemaal niet. Krijg overigens zieke flashbacks van Motley Crue's Too Fast For Love, toen 'k 11 was zat ik er altijd op te viben in de auto :relieved: Sommige muziek wordt gewoon nooit oud. Zijn er überhaupt mensen die drugs gebruiken zonder muziek? Muziek is altijd de highlight van m'n tripervaringen, kan me niet voorstellen om zonder muziek te zijn! Ben overigens wel zo iemand die geen 5 minuten kan lopen zonder muziek dus misschien ligt het volledig aan mij :P
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#9
1:10, Oké, lezen gaat dus niet:sweatsmile: Ik lees wat er staat maar het komt niet binnen. Gelukkig is het een nietszeggende roddelsite en niks wat iets aan m'n leven toevoegt :P
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#10
1:15, Iets bijgenomen, 2,5 mg. Voelde het net niet goed genoeg, dan maar iets later naar bed of nachtje doorhalen (liefst niet natuurlijk maar als slapen echt niet lukt). Nog altijd lekkere rock opstaan, kan er geen genoeg van krijgen :) Lang geleden dat 'k het heb geluisterd!
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Haha thx voor de support @CeeCee , voel me helemaal goed :relieved: Voel het meer inkicken, als die 5mg maar zonder die scherpe randjes :) Album in link is overigens echt een goudmijntje, ik ga helemaal los (normaalgesproken ook maar nu in het bijzonder haha)

n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#12
2:00, Lichamelijk voel ik me een stuk chiller. Heb het niet koud of warm meer, gewoon normaal gelukkig :) Voel ook m'n keelpijn niet meer gek genoeg, weet iemand hoe dit komt? Naja, ben allang blij dat 'k weer lekker kan playbacken zonder pijn :P Voel me ook een beetje moe, geen idee hoe dat komt:sweatsmile: Voel me wat ingekakt maar zodra 'k m'n ogen dicht doe voel 'k me gewoon wakker, alsof 'k om 1 uur 's middags ben gaan liggen? Was een beetje moe vandaag dus waarschijnlijk heeft het daarmee te maken. Voel me goed maar kijk toch uit naar morgen, een nachtje goede slaap:sweatsmile: Lekker! Ben benieuwd naar de comedown, vorige keren was het overdag en best heftig maar overdag ben 'k sowieso niet in m'n element. Heb geen gek hoge dosis dus misschien als 'k er doorheen kan slapen is het morgen prima? En anders op de blaren zitten :P Niks mis mee, had toch niets op de planning haha
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#13
nausea zei:
Ja ik hoor jullie al denken: 10mg? Dat haalt toch niets uit? Nou ja kijk, ik heb het een tijd geleden voorgeschreven gekregen voor ADD en werd al helemaal loco en el coco van 5mg, dus better safe than sorry :P

Waar? M'n slaapkamer
Hoeveel? 10mg dus, plus 3mg bromazolam
Klik om te vergroten...
Als je ADD hebt en op 5mg helemaal loco gaat, da's best bizar. Dus het werkt zelfs in lage dosis té stimulerend en gaf niet de vrij opwekkende concentratie?

Ikzelf gebruik 40mg Methylfenidaat verlengde afgifte (rilatine). Heb je Methylfenidaat dan al geprobeerd, startend met 10mg?

Wat is het nut van Dexamfetamine + bromazolam, werken beide toch tegen?
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#14
2:10, Tijd gaat snel man! Voel m'n hartslag e.d. weer een beetje, nog steeds vrolijk :)

Nihilist88 zei:
Als je ADD hebt en op 5mg helemaal loco gaat, da's best bizar. Dus het werkt zelfs in lage dosis té stimulerend en gaf niet de vrij opwekkende concentratie?

Ikzelf gebruik 40mg Methylfenidaat verlengde afgifte (rilatine). Heb je Methylfenidaat dan al geprobeerd, startend met 10mg?

Wat is het nut van Dexamfetamine + bromazolam, werken beide toch tegen?
Klik om te vergroten...
Ik snap het zelf ook niet :sweatsmile: Misschien omdat 'k lichamelijk totaal niet druk ben, eerder wat sloom hahaha. Heb methylfenidaat geprobeerd maar het hielp me totaal niet, werd alleen maar prikkelbaar ervan :/ Dex hielp beter maar had er te veel lol in om het als medicijn te gebruiken :P En over die broma, ben helaas afhankelijk ervan op het moment dus het moet wel :/ Maar vind het eig fijner zo, voel me nog een beetje mezelf ipv een gekke stuiterbal :P
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#15
2:20, Voel de crash een beetje aankomen, blegh :/ Naja ga lekker het beste maken van 't komende half uurtje of wat het ook mag zijn.
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#16
2:45, Voel me moe maar niet moe genoeg om te slapen. Euforie is een beetje weg maar voel me niet slecht ofzo. Wel een beetje saai zo :P
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#17
3:00, Nog steeds in de comedown maar 'tis niet eens zo erg? Ligt misschien aan de broma. Hippieshit (vidrel) is lekker om te luisteren wel nu, geen idee waarom maar het voelt goed

n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#18
3:35, Ben toch niet zo'n upper-persoon. Voelt niet slecht ofzo maar heeft meer irritante bijwerkingen dan dat je ervan kan genieten :/ Snap wel waarom mensen het op feestjes ed nemen maar zit me nu een beetje te vervelen en weet dat 'k voor min. 1,5 uur niet kan slapen lol (ga ook niet bijpakken). Ben wel benieuwd naar de comedown, vorige keer was die super a-relaxt maar misschien is het prima als je er doorheen tukt? Iig, lekker jazzmuziekje opstaan, beetje forums lezen, vermaak me best :) Ben wel een beetje moe lol
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#19
4:30, Zit voor nu naar ouwe lullen-rock te luisteren en ga over een half uurtje proberen te tukken. Was een beetje saai tripreport sorry lol, ik dacht 'k post hier weer ff iets maar ben vergeten hoe je online iets interessants moet schrijven :P

Naja conclusie: Was chill, niets om over naar huis te schrijven maar gewoon relaxt :) Fijne avond gehad, teruste jongens:blueheart:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
:frowning: pas je goed op jezelf, @nausea ? Niet te vaak dit soort fratsen uithalen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."