#1
Ik val vaak in slaap door 20mg Dexamfetamine 💤
40mg doet me wel stuiteren.
40mg doet me wel stuiteren.
Zorg zelf altijd wel dat ik een klusje of iets technisch te doen heb of gewoon een beetje gamen.Thx! Heb het een beetje impulsief genomen, prima tijd gehad ook gisterochtend, vandaag minder :P Maar de dip begint nu een beetje weg te gaanWat doe je trouwens eigenlijk in een dip? Ben echt niet vooruit te branden lol
Maar heeft dat iets met je dex-dip te maken, of is er gewoon iets uit het verleden dat op komt borrelen?Was het niet waard. Zit al dagen te janken om bullshit wat jaren geleden is gebeurd. Kutgezeik.
Dip heeft het getriggered, pfff 'k doe dit nooit meer..Maar heeft dat iets met je dex-dip te maken, of is er gewoon iets uit het verleden dat op komt borrelen?
Goed zo, denk dat het alleen maar ellende heeft gebracht.Dip heeft het getriggered, pfff 'k doe dit nooit meer..
Weet het wel zeker :/ Thx voor de support manGoed zo, denk dat het alleen maar ellende heeft gebracht.
Als je ADD hebt en op 5mg helemaal loco gaat, da's best bizar. Dus het werkt zelfs in lage dosis té stimulerend en gaf niet de vrij opwekkende concentratie?Ja ik hoor jullie al denken: 10mg? Dat haalt toch niets uit? Nou ja kijk, ik heb het een tijd geleden voorgeschreven gekregen voor ADD en werd al helemaal loco en el coco van 5mg, dus better safe than sorry :P
Waar? M'n slaapkamer
Hoeveel? 10mg dus, plus 3mg bromazolam
Ik snap het zelf ook nietAls je ADD hebt en op 5mg helemaal loco gaat, da's best bizar. Dus het werkt zelfs in lage dosis té stimulerend en gaf niet de vrij opwekkende concentratie?
Ikzelf gebruik 40mg Methylfenidaat verlengde afgifte (rilatine). Heb je Methylfenidaat dan al geprobeerd, startend met 10mg?
Wat is het nut van Dexamfetamine + bromazolam, werken beide toch tegen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."