#1
'Tis niet echt een keuze meer om 't wel of niet te nemen. Voor nu. Natuurlijk wil 'k er vanaf maar zit net op een stabiele dosis en heb nog slaapproblemen door die o-dsmt, ga niet mezelf martelen door precies vandaag te gaan afbouwen zeker omdat 'k vannacht ook niet goed geslapen heb. Ik snap waarom je het zegt hoor, no hard feelings, maar 'tis nu even het moment niet, wil vannacht gewoon rustig slapen. Plan is langzaamaan afbouwen, desnoods met een andere benzo maar liever niet. Als het te lastig blijkt tripje huisarts. Wou dat 'k niet afhankelijk was van dat klotespul maar 'tis nu even zo. Wil uiterlijk juli van die zooi af, ik neem het ook niet voor m'n plezier weet je? Thx voor je bezorgdheid, ik snap het maar vertrouw er op dat 'k al lang cold turkey was gegaan als het niet levensgevaarlijk was.Ga je weer bromazolam nemen? Je weet dat het een keer moet ophouden. Hoe ben je van plan dit te gaan doen? Afbouwen? Dat gaat moeilijk met die 3mg pellets.