Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDexamfetamine live tripreport (10mg)

Dexamfetamine live tripreport (10mg)

51 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dirkjan zei:
Ga je weer bromazolam nemen? Je weet dat het een keer moet ophouden. Hoe ben je van plan dit te gaan doen? Afbouwen? Dat gaat moeilijk met die 3mg pellets.
Klik om te vergroten...
'Tis niet echt een keuze meer om 't wel of niet te nemen. Voor nu. Natuurlijk wil 'k er vanaf maar zit net op een stabiele dosis en heb nog slaapproblemen door die o-dsmt, ga niet mezelf martelen door precies vandaag te gaan afbouwen zeker omdat 'k vannacht ook niet goed geslapen heb. Ik snap waarom je het zegt hoor, no hard feelings, maar 'tis nu even het moment niet, wil vannacht gewoon rustig slapen. Plan is langzaamaan afbouwen, desnoods met een andere benzo maar liever niet. Als het te lastig blijkt tripje huisarts. Wou dat 'k niet afhankelijk was van dat klotespul maar 'tis nu even zo. Wil uiterlijk juli van die zooi af, ik neem het ook niet voor m'n plezier weet je? Thx voor je bezorgdheid, ik snap het maar vertrouw er op dat 'k al lang cold turkey was gegaan als het niet levensgevaarlijk was.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
nausea zei:
'Tis niet echt een keuze meer om 't wel of niet te nemen. Voor nu. Natuurlijk wil 'k er vanaf maar zit net op een stabiele dosis en heb nog slaapproblemen door die o-dsmt, ga niet mezelf martelen door precies vandaag te gaan afbouwen zeker omdat 'k vannacht ook niet goed geslapen heb. Ik snap waarom je het zegt hoor, no hard feelings, maar 'tis nu even het moment niet, wil vannacht gewoon rustig slapen. Plan is langzaamaan afbouwen, desnoods met een andere benzo maar liever niet. Als het te lastig blijkt tripje huisarts. Wou dat 'k niet afhankelijk was van dat klotespul maar 'tis nu even zo. Wil uiterlijk juli van die zooi af, ik neem het ook niet voor m'n plezier weet je? Thx voor je bezorgdheid, ik snap het maar vertrouw er op dat 'k al lang cold turkey was gegaan als het niet levensgevaarlijk was.
Klik om te vergroten...
Ik probeerde je niet in een hoekje te drijven. Je stopt wel als het zover is. Goed dat je wel inziet dat het slecht voor je is.
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dirkjan zei:
Ik probeerde je niet in een hoekje te drijven. Je stopt wel als het zover is. Goed dat je wel inziet dat het slecht voor je is.
Klik om te vergroten...
Sorry, ben nog een beetje geĆÆrriteerd door die dex :/ O-dsmt was een eitje om in 1 keer mee te kappen (edit: 3 dagen afbouwen, toen gelijk gekapt. Meer dan een maand clean nu!), wou dat het hetzelfde verhaal was met benzo's maar helaas niet.. Wou dat 'k er niet aan vast zat maar 'tis nou eenmaal zo. Wil zo snel mogelijk stoppen voordat 'k voor de rest van m'n leven slaap- en geheugenproblemen heb maar het kost helaas wat tijd en veel meer stress en moeite. Het komt wel goed, haal er in ieder geval geen plezier uit dus da's ten minste iets.

snorlax zei:
Mooi report!
Vaak zorg ik dat ik veel te doen heb met amfetamine gebruik zeker de comedown is klote als je je verveeld en verder niet veel te doen is.
Klik om te vergroten...
Thx! Heb het een beetje impulsief genomen, prima tijd gehad ook gisterochtend, vandaag minder :P Maar de dip begint nu een beetje weg te gaan :) Wat doe je trouwens eigenlijk in een dip? Ben echt niet vooruit te branden lol
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een dip ā€˜overleven’ is vooral acceptatie. OkĆ© zijn met de situatie en dat dit er nu eenmaal bij hoort. Je erbij neerleggen dat je een periode niet vooruit te branden bent. Ikzelf plan daarom bewust niets in de dag na stims (bij hogere doseringen of bij entactogenen zelfs minimaal twee dagen niets). De gedachte dat je ook niets hoeft en dat je je mag vervelen, is dan het prettigst vind ik. Ik weet niet of het met jouw dosis zo is maar twee dagen na gebruik van stims (nadat alle na-stimulatie weg is) merkte ik vaak dat ik veel vermoeider was dan normaal. Goed proberen te eten en veel slapen helpt dan om er doorheen te komen. Verder een beetje hangen, lui en nutteloos filmpjes op m’n telefoon loeren enzo. Als het lukt klein wandelingetje buiten.

Ik ga zeer binnenkort weer eens 6-APB doen, en ik weet nu al dat die ā€˜acceptatie’ van dat er niks uit m’n vingers komt, dat ik me leeg en misschien wat somber ga voelen voor enkele dagen nog eens extra belangrijk gaat zijn deze keer, omdat ik wat minder in m’n vel zit. Ik anticipeer daar dus op, dat is nu eenmaal de onontkoombare consequentie van dat ene superlekkere pretdagje. Eens in de zoveel tijd vind ik het dat waard. (Niet te vaak.)
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik val vaak in slaap door 20mg Dexamfetamine šŸ’¤

40mg doet me wel stuiteren.
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#6
nausea zei:
Thx! Heb het een beetje impulsief genomen, prima tijd gehad ook gisterochtend, vandaag minder :P Maar de dip begint nu een beetje weg te gaan :) Wat doe je trouwens eigenlijk in een dip? Ben echt niet vooruit te branden lol
Klik om te vergroten...
Zorg zelf altijd wel dat ik een klusje of iets technisch te doen heb of gewoon een beetje gamen.
Meestal zet ik wel een tijds limiet om niet heletijd in het zelfde te blijven hangen.
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Was het niet waard. Zit al dagen te janken om bullshit wat jaren geleden is gebeurd. Kutgezeik.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
nausea zei:
Was het niet waard. Zit al dagen te janken om bullshit wat jaren geleden is gebeurd. Kutgezeik.
Klik om te vergroten...
Maar heeft dat iets met je dex-dip te maken, of is er gewoon iets uit het verleden dat op komt borrelen?
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
Maar heeft dat iets met je dex-dip te maken, of is er gewoon iets uit het verleden dat op komt borrelen?
Klik om te vergroten...
Dip heeft het getriggered, pfff 'k doe dit nooit meer..
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
nausea zei:
Dip heeft het getriggered, pfff 'k doe dit nooit meer..
Klik om te vergroten...
Goed zo, denk dat het alleen maar ellende heeft gebracht.
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
Goed zo, denk dat het alleen maar ellende heeft gebracht.
Klik om te vergroten...
Weet het wel zeker :/ Thx voor de support man :growingheart:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
nausea zei:
Weet het wel zeker :/ Thx voor de support man :growingheart:
Klik om te vergroten...
Anytime ā¤ļø

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."