Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-EMC trip report

4-EMC trip report

12 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
l
lekkerkezenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mdma ofwel xtc zo 3 a 4x per jaar en dan rond de 250mg verdeeld over de hele avond.
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#2
De een is de ander niet he
l
lekkerkezenLid
01-01-2024, 00:00
#3
hoihoi,

ik ben nieuw hier, naja ik heb al een aantal tripreports gelezen maar nog nooit de moeite genomen om te registreren (sorry).
anywayz ik wil jullie vertellen over mijn 4-EMC trip.
mijn ervaringen tot nu toe waren altijd met conventionele drugs zoals coke en mdma.
echter ben ik via dit forum ook een beetje geinteresseerd geraakt in andere soorten drugs.
vandaar dat ik gister de stoute schoenen aan heb getrokken en 4-EMC heb besteld.
ik had op reddit/partyflock en ook hier er al wat over gelezen en ik was benieuwd naar de effecten.

nou hier komt mijn allereerste tripreport hier:
T00:00 ik dip mijn vinger in het zakje en wrijf wat over mijn tong en gehemelte om even zeker te weten dat ik niet allergisch was voor het stofje.

T00:30 geen merkbare rare dingen dus ik weeg 200mg af die ik vervolgens nasaal tot me neem.

T01:00 ik merk nog helemaal niets dus ik trek lichtelijk teleurgesteld maar een biertje open en wacht verder af.

T02:00 nog steeds geen enkel effect dus ik neem nogmaals 100mg nasaal in.

T02:30 ik voel me wel lekker een soort lichte euforie trekt over mij heen, verder geen merkbaar verschil in energie of zin in sociale dingen.

T03:00 de lichte euforie blijft een beetje hangen maar als ik zeg lichte euforie bedoel ik ook echt heel erg licht, ongeveer vergelijkbaar met 1% van de euforie van mdma.

T03:30 ik neem nog een keer 200mg nasaal in omdat ik vermoed dat mijn tolerantie voor mdma wellicht parten speelt in dit stofje.

T04:30 de euforie word een klein beetje sterker echter begin ik wel een klein beetje hoofdpijn te krijgen dus ik besluit vanaf nu ook niet meer bij te nemen.

T05:00 ik begin nu ook gewoon een beetje moe te worden en besluit in een opwelling omdat maar hier een trip report achter te laten.

Conclusie: geen idee of het aan mijn mdma tolerantie ligt of wellicht aan de combi met een paar biertjes maar dit viel me echt tegen.
weinig tot geen extra energie
extreem lichte euforie
klein beetje hoofdpijn

als ik het niet vergeet zal ik morgen na het slapen eens kijken wat de after effecten zijn
l
lekkerkezenLid
01-01-2024, 00:00
#4
T08:00 net een uur of 3 in bed gelegen maar slapen zit er gewoon echt niet in. Ik ben klaar wakker maar voel niets meer van de minieme euforie. Ik ga maar eens een serie op zetten misschien dat ik dan nog ff weg dommel (the witcher s2 is nu net uit zag ik)
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
4-nothankyou dus
l
lekkerkezenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kwak zei:
De een is de ander niet he
Klik om te vergroten...
Jij hebt een andere ervaring met dit goedje? Wil je er over vertellen?
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#7
lekkerkezen zei:
Jij hebt een andere ervaring met dit goedje? Wil je er over vertellen?
Klik om te vergroten...
Mischien beter in een bommetje oraal
200-250 mg
En schrijf Dan nog eens een raportje
Bij nemen Zou ik op 150mg doen na een 1.5 uur
Nasaal is waardeloos
l
lekkerkezenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zal dit eens proberen de volgende keer.
Nog nooit heb ik een bommetje geprobeerd.
Morgen maar eens wat gelcapsules bestellen. Bedankt voor de tip
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
MaddMonkey zei:
4-nothankyou dus
Klik om te vergroten...
Lekker rebels weer
You don't take shit from anyone :smirk:
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#10
lekkerkezen zei:
Ik zal dit eens proberen de volgende keer.
Nog nooit heb ik een bommetje geprobeerd.
Morgen maar eens wat gelcapsules bestellen. Bedankt voor de tip
Klik om te vergroten...
Het rijtje waar 4-emc onder valt
Is oraal de beste methode vindt ik
Nasaal is veels te zwak
Of je moet iv lekker vinden
Maar Dat is een stap te hoog voor mij persoonlijk
Een vloeitje of een stukje wc papier is voldoende
Capsules is zoveel werk πŸ˜€πŸ˜‡
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik reageerde op 4-nothankyou. Ik heb geen ervaring met het goedje. Iedereen ervaart het anders.
Jammer dat je er weinig tot niets voelde.

Je zegt dat het misschien aan je mdma tolerantie ligt. Hoe vaak en met welke sterkte snoep je?
Gewoon benieuwd.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#12
lekkerkezen zei:
Conclusie: geen idee of het aan mijn mdma tolerantie ligt of wellicht aan de combi met een paar biertjes maar dit viel me echt tegen.
weinig tot geen extra energie
extreem lichte euforie
klein beetje hoofdpijn
Klik om te vergroten...
Rc-vendors proberen nu gewoon nieuwe middelen te pushen om er rijk van te worden. Dat doen ze door stoffen die een beetje qua naam of structuur lijken op het vorige middel te adverteren. Meestal levert dat niet al te succesvolle ervaringen op nee.
B
BoldvandebuurtLid
01-01-2024, 00:00
#13
lekkerkezen zei:
Mdma ofwel xtc zo 3 a 4x per jaar en dan rond de 250mg verdeeld over de hele avond.
Klik om te vergroten...
Dat is toch niks. Dan heb je geen β€˜echte’ tolerantie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."