#1
Mdma ofwel xtc zo 3 a 4x per jaar en dan rond de 250mg verdeeld over de hele avond.
Jij hebt een andere ervaring met dit goedje? Wil je er over vertellen?De een is de ander niet he
Mischien beter in een bommetje oraalJij hebt een andere ervaring met dit goedje? Wil je er over vertellen?
Lekker rebels weer4-nothankyou dus
Het rijtje waar 4-emc onder valtIk zal dit eens proberen de volgende keer.
Nog nooit heb ik een bommetje geprobeerd.
Morgen maar eens wat gelcapsules bestellen. Bedankt voor de tip
Rc-vendors proberen nu gewoon nieuwe middelen te pushen om er rijk van te worden. Dat doen ze door stoffen die een beetje qua naam of structuur lijken op het vorige middel te adverteren. Meestal levert dat niet al te succesvolle ervaringen op nee.Conclusie: geen idee of het aan mijn mdma tolerantie ligt of wellicht aan de combi met een paar biertjes maar dit viel me echt tegen.
weinig tot geen extra energie
extreem lichte euforie
klein beetje hoofdpijn
Dat is toch niks. Dan heb je geen βechteβ tolerantieMdma ofwel xtc zo 3 a 4x per jaar en dan rond de 250mg verdeeld over de hele avond.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."