#1
Ik had een tijd geleden 1,5 pil geprobeerd (30mg dus) en de intense euforie is heel herkenbaar! Ik ga binnenkort nog naar psychedelic rave en ben benieuwd hoe dat is met 4-ho-met (en mdma)
ik vraag me enkel af hoe dat komt…. ik dacht even dat ze er mdma hadden doorgedraaid.🙂Ik had een tijd geleden 1,5 pil geprobeerd (30mg dus) en de intense euforie is heel herkenbaar! Ik ga binnenkort nog naar psychedelic rave en ben benieuwd hoe dat is met 4-ho-met (en mdma)
Herkenbaar gevoel en zeker niet abnormaal.ik vraag me enkel af hoe dat komt…. ik dacht even dat ze er mdma hadden doorgedraaid.🙂
NeeEn moet 4-HO-MET uit "veiligheidsoverweging" op zelfde manier behandeld worden als MDMA ? 1x gebruik op 2 maand max en zo weinig mogelijk ?
Psychedelica gebruikt vaak wel serotonine receptoren maar slurpt ze niet leeg zoals mdma. Je kan het eerder beschouwen alsof ze er langs surfen. Daarom is het ook beter om bv. XTC te gebruiken ná LSD dan omgekeerd.En moet 4-HO-MET uit "veiligheidsoverweging" op zelfde manier behandeld worden als MDMA ? 1x gebruik op 2 maand max en zo weinig mogelijk ?
de 4-HO-MET pellets 20mg is nou exact de reden waarom ik ze heb aangeschaft, wegens de vele positieve berichten die ik heb gelezen, en nu dus ook weer van het trip report van CapitalIC (ik ben overigens ook 40)
Eigenlijk precies zoals @Snuffelaar zegt.En moet 4-HO-MET uit "veiligheidsoverweging" op zelfde manier behandeld worden als MDMA ? 1x gebruik op 2 maand max en zo weinig mogelijk ?
Echter wil ik hieraan toevoegen dat bij intensie ervaringen van psychedelica het natuurlijk erg raadzaam is om die eerst goed te verwerken. Dat duurt in de regel langer dan 1 of 2 weken. Even geestelijk het een goed plaatsje geven zeg maar. Ik deed dat bij nader inzien veel te weinig vroeger....Psychedelica gebruikt vaak wel serotonine receptoren maar slurpt ze niet leeg zoals mdma. Je kan het eerder beschouwen alsof ze er langs surfen. Daarom is het ook beter om bv. XTC te gebruiken ná LSD dan omgekeerd.
Hey @Mezelf : much appreciated! Geen erg dat je wat meer tijd neemt en meer woordenEigenlijk precies zoals @Snuffelaar zegt.
Echter wil ik hieraan toevoegen dat bij intensie ervaringen van psychedelica het natuurlijk erg raadzaam is om die eerst goed te verwerken. Dat duurt in de regel langer dan 1 of 2 weken. Even geestelijk het een goed plaatsje geven zeg maar. Ik deed dat bij nader inzien veel te weinig vroeger....
Maar lichamelijk kunnen vele psychedelica nagenoeg geen kwaad. Vele drugs stimuleren de aanmaak van je eigen (geluks)stofjes in je hersenen zoals M met serotonine doet (coke meer op dopamine en adranaline achtige stofje zoals amphetamine/speed).
Psychedelica is haast hetzelfde als serotonine moluculair gezien dus eigenlijk krijg je heel veel serotonine binnen (maar dan toch net even anders waardoor je dus gaat trippen) en doen je hersenen er praktisch niks mee verder. Zeg nu precies hetzelfde als @Snuffelaar maar dan onnodig uitgebreid maargoed haha Excuse me!
Serotonine staat dan ook voor 5 - hydroxy tryptamineEigenlijk precies zoals @Snuffelaar zegt.
Echter wil ik hieraan toevoegen dat bij intensie ervaringen van psychedelica het natuurlijk erg raadzaam is om die eerst goed te verwerken. Dat duurt in de regel langer dan 1 of 2 weken. Even geestelijk het een goed plaatsje geven zeg maar. Ik deed dat bij nader inzien veel te weinig vroeger....
Maar lichamelijk kunnen vele psychedelica nagenoeg geen kwaad. Vele drugs stimuleren de aanmaak van je eigen (geluks)stofjes in je hersenen zoals M met serotonine doet (coke meer op dopamine en adranaline achtige stofje zoals amphetamine/speed).
Psychedelica is haast hetzelfde als serotonine moluculair gezien dus eigenlijk krijg je heel veel serotonine binnen (maar dan toch net even anders waardoor je dus gaat trippen) en doen je hersenen er praktisch niks mee verder. Zeg nu precies hetzelfde als @Snuffelaar maar dan onnodig uitgebreid maargoed haha Excuse me!
Zoals jij het in je begin van je report zegt neem ik af en toe ook een dag vrij om te trippen overdag, waar ik dacht dat ik de uitzondering was 😄Ik dacht dat ik daar een uitzondering in was. Leuk om te horen dat het toch nog voorkomt 🙂
Volledig mee eens. Trippen doe ik ook liefst op mn eentje en met muziek. Mensen erbij remt de trip, of het "doortrippen" af.ik had nog geen degelijke trip gehad. Ik merk dat ik voornamelijk alleen moet zijn en muziek moet hebben… anders ben ik te afgeleid van alle zaken die rondom mij gebeuren, en dan werkt het niet.
Ik dacht dat ik daar een uitzondering in was. Leuk om te horen dat het toch nog voorkomt 🙂Volledig mee eens. Trippen doe ik ook liefst op mn eentje en met muziek. Mensen erbij remt de trip, of het "doortrippen" af.
Leuk report. Bij op het todo lijstje gezet 😉
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."