#1
Zoals jij het in je begin van je report zegt neem ik af en toe ook een dag vrij om te trippen overdag, waar ik dacht dat ik de uitzondering was πIk dacht dat ik daar een uitzondering in was. Leuk om te horen dat het toch nog voorkomt π
Zoals jij het in je begin van je report zegt neem ik af en toe ook een dag vrij om te trippen overdag, waar ik dacht dat ik de uitzondering was πIk dacht dat ik daar een uitzondering in was. Leuk om te horen dat het toch nog voorkomt π
Volledig mee eens. Trippen doe ik ook liefst op mn eentje en met muziek. Mensen erbij remt de trip, of het "doortrippen" af.ik had nog geen degelijke trip gehad. Ik merk dat ik voornamelijk alleen moet zijn en muziek moet hebben⦠anders ben ik te afgeleid van alle zaken die rondom mij gebeuren, en dan werkt het niet.
Ik dacht dat ik daar een uitzondering in was. Leuk om te horen dat het toch nog voorkomt πVolledig mee eens. Trippen doe ik ook liefst op mn eentje en met muziek. Mensen erbij remt de trip, of het "doortrippen" af.
Leuk report. Bij op het todo lijstje gezet π
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."