Heb je die waarschuwing laatst gelezen? Ja? Nee? Maakt ook eigenlijk niet uit. Je krijgt van mij geheel op eigen titel een permanente ban. Doei!
Heb je die waarschuwing laatst gelezen? Ja? Nee? Maakt ook eigenlijk niet uit. Je krijgt van mij geheel op eigen titel een permanente ban. Doei!
Ik heb vol blijdschap gewacht tot'ie terug begon te mekkeren... YES, eindelijkHeb je die waarschuwing laatst gelezen? Ja? Nee? Maakt ook eigenlijk niet uit. Je krijgt van mij geheel op eigen titel een permanente ban. Doei!
Daar komen ook de prachtigste verhalen uitDeze heb ik vandaag tijdens een busrit geschreven, ik schrijf zoals ik denk![]()
Zelf kan ik wel een 'geil' gevoel krijgen onder psychedelica maar dat is van heel andere orde dan van de geilheid die ik nuchter ervaar, het is meer een gevoel dat het erotisch is omdat ik me zo onderworpen voel, niet als in sm oid, eerder het gewaarworden van iets 'almachtigs/goddelijk/intelligent. Klinkt misschien vreemd, ook moeilijk in woorden uit te brengen.De zin in zelfbevrediging of seksuele interactie is persoonlijk nooit echt aanwezig onder invloed van psychedelica, zelfs niet op die bewuste avond waar ik op mijn eentje besloot te genieten van een geestverruimende avond.
Wow dat je dat volhoudt ook een uur lang.... Ik zou gek wordenHeb ooit ongeveer hetzelfde gevoel gehad met LSD, al duurde het bij mij veel korter. Mooi hoe je het zo goed weet te omschrijven, het voelde inderdaad alsof je aan het drijven bent, een soort zwevend en heel zacht gevoel.
Bij 2C-B heb ik meer geilheid dan bij LSD plus ongeveer hetzelfde gevoel. Heb ooit op 26mg 2C-B een uur lang aan de lopende band orgasmes gehad met een prostaat massage speeltje lol, het ging aan 1 stuk door echt niet normaal. Ik zal de details besparen voor de tere zieltjes.
Ejaculatie met 'gewone' masturbatie put mij altijd uit. Maar hier krijg ik juist energie van en een fris gevoel, beetje hetzelfde gevoel na een wandeling buiten. Maar het is wel heel intens, dus heb dit dan ook al maanden niet gedaan.Wow dat je dat volhoudt ook een uur lang.... Ik zou gek worden
Het voelde soms wel een beetje buitenaards ja hahah, maar wel heerlijk. Je krijgt echt zoveel prikkels binnen, maar als je je helemaal ontspant en je er aan overgeeft dan is het puur genieten en euforie.Vond je masturberen op 2C-B niet vreemd?
Dat is dus het chille aan een speeltje, dan hoef je niks met je armen te doen. Vervolgens kun je dan ieder lichaamsdeel een voor een afgaan en bewust ontspannen. Zelfs als je denkt dat sommige spieren ontspannen zijn, zul je merken dat je ze nog meer kan ontspannen door er op te focussen. Als je daarna probeert om met je buik te ademen ipv je longen, dan kom je nog meer tot ontspanning. Als laatste zet ik mijn volledige focus op wat je voelt, zodat ook je gedachten in het 'nu' worden gezet en je nergens anders aan denkt. Op deze manier lukt het mij soms ook zonder middelen om in een soort staat te komen waarbij het voelt alsof je een beetje zweeft/drijft en een constant gevoel hebt van orgasme, soms 15 minuten lang. Maar dit lukt mij enkele keren, met 2c-b ging dit nog makkelijker. Naar mijn ervaring is het vooral belangrijk om met je buik te ademen en het onderste deel van je rug volledig te ontspannen + die mentale focus op je gevoel.Mag ik vragen hoe je omging met kramp in je armen aangezien je de spieren in z'n algemeen ontspannen wil hebben?
Daar komen ook de prachtigste verhalen uit
Zelf kan ik wel een 'geil' gevoel krijgen onder psychedelica maar dat is van heel andere orde dan van de geilheid die ik nuchter ervaar, het is meer een gevoel dat het erotisch is omdat ik me zo onderworpen voel, niet als in sm oid, eerder het gewaarworden van iets 'almachtigs/goddelijk/intelligent. Klinkt misschien vreemd, ook moeilijk in woorden uit te brengen.
Maar masturbatie of sex zegt me niets onder invloed van psychedelica.
Knuffelen en kussen kan heel fijn zijn maar voor sex ben ik niet capabel op die moment.
Ik heb het geprobeerd, maar ik dwaal veel te snel af, kan me focus er niet bijhouden.
Al snel vind je de patroontjes op een lichaam zo interessant dat je rest vergeten bent, of je masturbeert maar tegelijk reis je door andere dimensies, waardoor je het รผberhaupt niet meer beseft dat je aan't masturberen bent....terwijl je nog wel met je pik in je hand zit.
Ik heb een aantal keer seks gehad tijdens een truffeltrip. Het was even lastig om van start te gaan (m'n vrouw zag er op dat moment wat raar voor mij uit en andersom zag ik er voor haar raar uit ๐).... we moesten even over een drempel heen, daarbij waren we initieel ook niet geil.
Dat waren fantastische seksmomenten waarbij geilheid, verliefdheid en houden van explosief samensmolten! Alle prikkels en gevoelens kwamen extra goed binnen.
Heb ooit ongeveer hetzelfde gevoel gehad met LSD, al duurde het bij mij veel korter. Mooi hoe je het zo goed weet te omschrijven, het voelde inderdaad alsof je aan het drijven bent, een soort zwevend en heel zacht gevoel.
Bij 2C-B heb ik meer geilheid dan bij LSD plus ongeveer hetzelfde gevoel. Heb ooit op 26mg 2C-B een uur lang aan de lopende band orgasmes gehad met een prostaat massage speeltje lol, het ging aan 1 stuk door echt niet normaal. Ik zal de details besparen voor de tere zieltjes.
Heel interessant, misschien wel eens het proberen waard.Waar ik trouwens ook achter ben gekomen is, dat wanneer je je helemaal ontspant, voornamelijk in je rug. En dan let op je ademhaling terwijl je met jezelf bezig bent en je volledige mentale focus op het gevoel kan zetten, dat je dan dit drijvende gevoel ook kan krijgen zonder dat je drugs gebruikt. Ik spande voorheen altijd onbewust spieren aan, en dat zorgt er voor dat ik veel minder voel kwam ik later achter. Die ontspanning, ademhaling en mentale focus is wel moeilijk om perfect te krijgen en te combineren zonder te stoppen met een van deze aspecten.
Ejaculatie met 'gewone' masturbatie put mij altijd uit. Maar hier krijg ik juist energie van en een fris gevoel, beetje hetzelfde gevoel na een wandeling buiten. Maar het is wel heel intens, dus heb dit dan ook al maanden niet gedaan.
Wil je ook delen welk speeltje je gebruikt? (asking for a friend)Dat is dus het chille aan een speeltje, dan hoef je niks met je armen te doen.
Wil je ook delen welk speeltje je gebruikt? (asking for a friend)
Heb wel eens dingen gelezen over Tantra, maar heb mij er nog niet echt in kunnen verdiepen. Maar nu ik meegemaakt heb wat ademhaling, ontspanning en een bepaalde staat van bewustzijn met je kunnen doen, ben ik er wel echt nieuwsgierig naar geworden. Staat nog op de bucketlist totdat ik weer genoeg vrije tijd heb, en wie weet vind ik ooit een leuke vriendin die ook interesse heeft in tantra!@Snuifcabine jouw ervaring klinkt heel tantrisch, heb me daar niet heel erg in verdiept maar altijd wel interessant gevonden.
Ben je zelf bekend met Tantra?
Leuk! Krijgen we dan ook een tripreport?@Snuifcabine
Nee, helaas nog geen ervaring mee, wel heel nieuwsgierig. Met name een full body orgasme. Vanuit mijn spiritualiteit geloof ik er wel in dat seksuele energie zeer krachtig, tot het goddelijke toe is.
Wat dat betreft vanuit andere esoterische stromingen wat kennis opgedaan.
Binnenkort ga ik met m'n vrouw de 5-meo-mipt/ 4-ho-met combinatie proberen, wie weet maakt dat wat los.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."