#1
maar 3
2 teveel
maar 3
Vanaf 13:00 tot 20:00 zat er niks anders in mijn lichaam dan zolpiclon en heb ik dit zo duidelijk mogelijk proberen te omschrijven hoe ik dit heb ervaren.Dit is meer een beetje "ik gooi maar vanalles in mijn lichaam en kijk wel wat er gebeurd verhaal".
Waarom Alcohol + Zolpidem + THC en dan nog paddo druppels er achteraan?
Snap de logica er niet zo van.
Schijnbaar, gek idee dat dat te veel zou zijn2 teveel
Ja ik had gelezen dat je zon 7 uur van zou moeten door slapen.Je had gelezen dat Zolpidem helpt om goed door te slapen?
Je kunt niet verder van de waarheid verwijerd zijn. Het is een inslaper.
Los daarvan, waarom beginnen klooien met onverantwoorde dosissen Zolpidem?
Je bouwt heel snel tolerantie op, en je geraakt er niet zomaar vanaf.
Als je dan toch jezelf goed had ingelezen had je ook gelezen dat mensen complete blackouts ervaren als ze meer dan 30mg nemen.
Jij gaat er nog vanalles tussendoor gooien.
Heb wat respect voor je lichaam. Je hebt er maar eentje.
Het gaat ook om zolpiclon, gelukkig had ik er maar 3 dan 😳Er staat zopiclon in de titel, das een big difference. Daar moet je er geen 4 van nemen weet ik uit eigen ervaring 🤣
Is dat niet de essentie van recreatief drugs gebruik? Tenminste ik doe geen drugs als ik alleen ben wat het ook gezellig maaktMisschien de volgende keer even de bijsluiter lezen ipv random op internet?
- 'wekt slaap op' -> inslaper, geen doorslaper;
- combinatiegebruik met alcohol is afgeraden;
- dosering voor volwassenen 7,5 mg, dit mag niet worden opgehoogd.
'ik werd toevallig wakker dus ik deed gezellig mee': het zijn geen snoepjes he?
De essentie van verantwoord recreatief druggebruik lijkt me om eerst te kijken wat je in je hoofd stopt en wat daar belangrijk bij isIs dat niet de essentie van recreatief drugs gebruik? Tenminste ik doe geen drugs als ik alleen ben wat het ook gezellig maakt
Schijnbaar, gek idee dat dat te veel zou zijn
Ondanks dat ik er terugblikkend meer van voelde dan in het moment gedacht vraag ik me toch af waarom het zo erg zou zijn
Zeker wel, ik zal dit zeker niet nog een keer gebruiken en al zeker niet meer dan 1. Gelukkig heb ik dan geen blackouts gehad maar wel een hele chille dag.Ik kan beter niets zeggen….maar het lijkt er niet echt op dat de reacties van meerdere leden ook maar een beetje tot je doordringen.
Sluit me aan bij wat @Mevrouw Pløp zegt: je moet het helemaal zelf weten. Ga zo door.
Dat was voor de kennis die ik nu heb, en om te zeggen dat het prima werkt als slaapmiddel vind ik ook een beetje ver gezochtDe essentie van verantwoord recreatief druggebruik lijkt me om eerst te kijken wat je in je hoofd stopt en wat daar belangrijk bij is
Maargoed, je moet het natuurlijk helemaal zelf weten.
Zopiclon vervolgens niet aanraden als slaapmiddel (waar het echt prima voor werkt) maar wel om op te chillen.. tsja. Daar heb ik wel een mening over.
Zopiclon werkt goed als slaapmiddel, je haalt zolpidem en zopiclon door elkaar. Zopiclon wordt voorgeschreven aan mensen die leiden aan slapeloosheid en is een doorslaper, zolpidem is een inslaper. Zopiclon zijn 7.5mg tabletjes, zolpidem 10mg. Goed dat je in ieder geval zelf al aangeeft dat je er voortaan beter mee zal omgaan. Als je weer eens wat onbekends wilt gebruiken kan je hier op het forum ook veel informatie vinden door middel van de zoekfunctie.Dat was voor de kennis die ik nu heb, en om te zeggen dat het prima werkt als slaapmiddel vind ik ook een beetje ver gezocht
Elk persoon is anders en ervaren drugs en bijwerkingen anders, daarom schrijven we toch ook een beetje trip reports?
Zowel zopiclon als zolpidem zijn inslapers. Heb zelf goede ervaringen met zopiclon op voorschrift. Onder 'doorslapers' verstaat men eerder langwerkende benzodiazepines, al is er natuurlijk ook een grijs gebied.Zopiclon werkt goed als slaapmiddel, je haalt zolpidem en zopiclon door elkaar. Zopiclon wordt voorgeschreven aan mensen die leiden aan slapeloosheid en is een doorslaper, zolpidem is een inslaper. Zopiclon zijn 7.5mg tabletjes, zolpidem 10mg. Goed dat je in ieder geval zelf al aangeeft dat je er voortaan beter mee zal omgaan. Als je weer eens wat onbekends wilt gebruiken kan je hier op het forum ook veel informatie vinden door middel van de zoekfunctie.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."