#1
Ja ik had gelezen dat je zon 7 uur van zou moeten door slapen.Je had gelezen dat Zolpidem helpt om goed door te slapen?
Je kunt niet verder van de waarheid verwijerd zijn. Het is een inslaper.
Los daarvan, waarom beginnen klooien met onverantwoorde dosissen Zolpidem?
Je bouwt heel snel tolerantie op, en je geraakt er niet zomaar vanaf.
Als je dan toch jezelf goed had ingelezen had je ook gelezen dat mensen complete blackouts ervaren als ze meer dan 30mg nemen.
Jij gaat er nog vanalles tussendoor gooien.
Heb wat respect voor je lichaam. Je hebt er maar eentje.
Wat ik ook eerder zei heb ik hele diverse dingen over gelezen dat je bijvoorbeeld absoluut niet meer dan 2 mag meenemen naar ook mensen die rustig 10 over een dag weg slikken (nu was dat niet mijn plan) ik had er uiteindelijk 3 en mijn vriend 2 op van 7.5 ik denk dat het wel uitmaakt of je dit tegelijkertijd neemt of verspreid
Terugblikkend denk ik dat ik me ook chilller voelde dan dat ik dacht, een beetje ego strelend chill ofzo
"Ik kan de wereld aan en neem lekker nog meer"