Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZolpiclon ipv benzos

Zolpiclon ipv benzos

22 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DametjeStepLid
01-01-2024, 00:00
#1
CuriousExplorer zei:
Je had gelezen dat Zolpidem helpt om goed door te slapen?

Je kunt niet verder van de waarheid verwijerd zijn. Het is een inslaper.

Los daarvan, waarom beginnen klooien met onverantwoorde dosissen Zolpidem?
Je bouwt heel snel tolerantie op, en je geraakt er niet zomaar vanaf.
Als je dan toch jezelf goed had ingelezen had je ook gelezen dat mensen complete blackouts ervaren als ze meer dan 30mg nemen.
Jij gaat er nog vanalles tussendoor gooien.



Heb wat respect voor je lichaam. Je hebt er maar eentje.
Klik om te vergroten...
Ja ik had gelezen dat je zon 7 uur van zou moeten door slapen.

Wat ik ook eerder zei heb ik hele diverse dingen over gelezen dat je bijvoorbeeld absoluut niet meer dan 2 mag meenemen naar ook mensen die rustig 10 over een dag weg slikken (nu was dat niet mijn plan) ik had er uiteindelijk 3 en mijn vriend 2 op van 7.5 ik denk dat het wel uitmaakt of je dit tegelijkertijd neemt of verspreid

Terugblikkend denk ik dat ik me ook chilller voelde dan dat ik dacht, een beetje ego strelend chill ofzo
"Ik kan de wereld aan en neem lekker nog meer"
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Misschien de volgende keer even de bijsluiter lezen ipv random op internet?

- 'wekt slaap op' -> inslaper, geen doorslaper;
- combinatiegebruik met alcohol is afgeraden;
- dosering voor volwassenen 7,5 mg, dit mag niet worden opgehoogd.

'ik werd toevallig wakker dus ik deed gezellig mee': het zijn geen snoepjes he?
D
DametjeStepLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ze Herbs Mang zei:
Er staat zopiclon in de titel, das een big difference. Daar moet je er geen 4 van nemen weet ik uit eigen ervaring 🤣
Klik om te vergroten...
Het gaat ook om zolpiclon, gelukkig had ik er maar 3 dan 😳

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."