#1
De eerste keer dat ik Miauw (hier wordt het ook wel eens Dove genoemd) was echt een praatkick en energie kick van jewelste. (ook gewoon omdat het net mijn eerste keer was) Ik kende het ook helemaal niet. Ik voelde echter niet veel lovey-dovey feelings.
2mmc heb ik al veel meer gebruikt dan de andere die ik hier opnoem en dat gebruik ik vooral tijdens het uitgaan, meestal een lijntje voor, een sleutelpuntje middenin en een lijntje als ik mij slaperig begin te voelen. Meestal in combinatie met xtc. Vinden mensen hier dat mmc de werking van een xtc-pil tegengaat of net niet?
2cmc probeerde ik onlangs omdat ik ook wel benieuwd was naar de verschillen. Ik vond dat 2cmc veel meer focus gaf en dan eerder op een "gedempte" manier. Roesachtig of zo?
Ik vraag me met mijn topic af wat voor jullie de verschillen zijn tussen al deze varianten en of jullie een favoriet hebben?
ps: Ik ben een dertiger en gebruik driemaandelijks en soms iets meer, met de nodige voorzorg en nazorg. Ik vind de nazorg trouwens ook echt een heel fijn stuk na het gebruiken!
2mmc heb ik al veel meer gebruikt dan de andere die ik hier opnoem en dat gebruik ik vooral tijdens het uitgaan, meestal een lijntje voor, een sleutelpuntje middenin en een lijntje als ik mij slaperig begin te voelen. Meestal in combinatie met xtc. Vinden mensen hier dat mmc de werking van een xtc-pil tegengaat of net niet?
2cmc probeerde ik onlangs omdat ik ook wel benieuwd was naar de verschillen. Ik vond dat 2cmc veel meer focus gaf en dan eerder op een "gedempte" manier. Roesachtig of zo?
Ik vraag me met mijn topic af wat voor jullie de verschillen zijn tussen al deze varianten en of jullie een favoriet hebben?
ps: Ik ben een dertiger en gebruik driemaandelijks en soms iets meer, met de nodige voorzorg en nazorg. Ik vind de nazorg trouwens ook echt een heel fijn stuk na het gebruiken!