Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2cmc 3mmc 4mmc Miauw - favoriet?

2cmc 3mmc 4mmc Miauw - favoriet?

37 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
m
mannekeLid
01-01-2024, 00:00
#1
De eerste keer dat ik Miauw (hier wordt het ook wel eens Dove genoemd) was echt een praatkick en energie kick van jewelste. (ook gewoon omdat het net mijn eerste keer was) Ik kende het ook helemaal niet. Ik voelde echter niet veel lovey-dovey feelings.

2mmc heb ik al veel meer gebruikt dan de andere die ik hier opnoem en dat gebruik ik vooral tijdens het uitgaan, meestal een lijntje voor, een sleutelpuntje middenin en een lijntje als ik mij slaperig begin te voelen. Meestal in combinatie met xtc. Vinden mensen hier dat mmc de werking van een xtc-pil tegengaat of net niet?

2cmc probeerde ik onlangs omdat ik ook wel benieuwd was naar de verschillen. Ik vond dat 2cmc veel meer focus gaf en dan eerder op een "gedempte" manier. Roesachtig of zo?

Ik vraag me met mijn topic af wat voor jullie de verschillen zijn tussen al deze varianten en of jullie een favoriet hebben?

ps: Ik ben een dertiger en gebruik driemaandelijks en soms iets meer, met de nodige voorzorg en nazorg. Ik vind de nazorg trouwens ook echt een heel fijn stuk na het gebruiken!
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
pinjaataa zei:
De eerste keer dat ik Miauw (hier wordt het ook wel eens Dove genoemd) was echt een praatkick en energie kick van jewelste. (ook gewoon omdat het net mijn eerste keer was) Ik kende het ook helemaal niet. Ik voelde echter niet veel lovey-dovey feelings.

2mmc heb ik al veel meer gebruikt dan de andere die ik hier opnoem en dat gebruik ik vooral tijdens het uitgaan, meestal een lijntje voor, een sleutelpuntje middenin en een lijntje als ik mij slaperig begin te voelen. Meestal in combinatie met xtc. Vinden mensen hier dat mmc de werking van een xtc-pil tegengaat of net niet?

2cmc probeerde ik onlangs omdat ik ook wel benieuwd was naar de verschillen. Ik vond dat 2cmc veel meer focus gaf en dan eerder op een "gedempte" manier. Roesachtig of zo?

Ik vraag me met mijn topic af wat voor jullie de verschillen zijn tussen al deze varianten en of jullie een favoriet hebben?

ps: Ik ben een dertiger en gebruik driemaandelijks en soms iets meer, met de nodige voorzorg en nazorg. Ik vind de nazorg trouwens ook echt een heel fijn stuk na het gebruiken!
Klik om te vergroten...
Laat je de boel wel eens testen? Kwaliteitsverschil spreekt vaak ook boekdelen.

Combinatie van zo’n beetje alle oppeppende middelen onderdrukt de werking van XTC. Maar goed, heb mijzelf vroeger ook meermaals schuldig gemaakt aan combo van speed + mdma. Ik ging er best lekker op. Gezond? Allesbehalve.

Sowieso gebruik ik nu geen drugs meer. Maar als ik zou moeten kiezen zou ik alle mmc’s links laten liggen. Te verslavend, 3mmc specifiek. Met te veel compulsief herdoseren en te lang doorgaan als resultaat. Veel horrorverhalen op dit forum voorbij zien komen. En laatste jaren een exponentiële toename van verslavingen voor wat betreft deze drugs gezien. Dan stap ik liever weer terug naar een keer Oldschool amfetamine.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vond de roes van 4-MMC echt fenomenaal, maar dat is ook gelijk het probleem. Je wil altijd MEER, en gaat constant over je eigen grenzen heen. Achteraf is het op de blaren zitten. Dus wat dat betreft vind ik het niet zo erg dat het wat moeilijker verkrijgbaar is.
De andere xMC's trekken me niet zo. 3-MMC heb ik nog wel gedaan een tiental keren ofzo. Maar dat vond ik al een slap aftreksel van 4-MMC. De andere xMC's geloof ik wel; dat hoef ik niet te proberen.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kom je toevallig uit Oost Vlaanderen?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neo-Shulginist zei:
Ik vond de roes van 4-MMC echt fenomenaal, maar dat is ook gelijk het probleem. Je wil altijd MEER, en gaat constant over je eigen grenzen heen. Achteraf is het op de blaren zitten. Dus wat dat betreft vind ik het niet zo erg dat het wat moeilijker verkrijgbaar is.
De andere xMC's trekken me niet zo. 3-MMC heb ik nog wel gedaan een tiental keren ofzo. Maar dat vond ik al een slap aftreksel van 4-MMC. De andere xMC's geloof ik wel; dat hoef ik niet te proberen.
Klik om te vergroten...

4-MMC nooit gedaan, al heb ik chemseks gehad met een mijnheer die het op dat moment in huis had.

3-MMC was mijn favoriet, 3-CMC vond ik rommel en de andere xMC's niet eens geprobeerd.

Voor mij was 3-MMC -al dan niet geslamd- de ideale seksdrug, al kun je er wel knock-out van gaan.
m
mannekeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Damius zei:
Laat je de boel wel eens testen? Kwaliteitsverschil spreekt vaak ook boekdelen.

Combinatie van zo’n beetje alle oppeppende middelen onderdrukt de werking van XTC. Maar goed, heb mijzelf vroeger ook meermaals schuldig gemaakt aan combo van speed + mdma. Ik ging er best lekker op. Gezond? Allesbehalve.

Sowieso gebruik ik nu geen drugs meer. Maar als ik zou moeten kiezen zou ik alle mmc’s links laten liggen. Te verslavend, 3mmc specifiek. Met te veel compulsief herdoseren en te lang doorgaan als resultaat. Veel horrorverhalen op dit forum voorbij zien komen. En laatste jaren een exponentiële toename van verslavingen voor wat betreft deze drugs gezien. Dan stap ik liever weer terug naar een keer Oldschool amfetamine.
Klik om te vergroten...
Ik volg je hier wel in. Ik denk dat ik mijn pas een beetje ga aanpassen en wat minder gulzig het rc-pad opgaan. De oldschool stuff blijft inderdaad op een "veiligere" manier bestaan net omdat het moeilijk verkrijgbaar is (vind ik persoonlijk).
Ik heb af en toe iets laten testen, zo hebben we zelfs eens een viagrapil kunnen ontzeilen!
Opletten inderdaad dus!
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
pinjaataa zei:
Ja en neen, hoezo?
Klik om te vergroten...
Omdat het woord Dove heel typerend is voor het arrondissement van Aalst.
m
mannekeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Snuffelaar zei:
Omdat het woord Dove heel typerend is voor het arrondissement van Aalst.
Klik om te vergroten...
Aaaah oké haha! Wel, een Oilsjterse vriendin gebruikte dat woord en ik nam dat over :grin:
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
pinjaataa zei:
Aaaah oké haha! Wel, een Oilsjterse vriendin gebruikte dat woord en ik nam dat over :grin:
Klik om te vergroten...
Dat moet dan denk ik al enkele jaren geleden zijn, nee? Dat dealer netwerk werd toen gearresteerd en opgedoekt. Nu is het gewoon mefi voor zover ik weet van heb.
m
mannekeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Snuffelaar zei:
Dat moet dan denk ik al enkele jaren geleden zijn, nee? Dat dealer netwerk werd toen gearresteerd en opgedoekt. Nu is het gewoon mefi voor zover ik weet van heb.
Klik om te vergroten...
Inderdaad, naar verluid is daar zoals je zegt niets meer te vinden. Daarom zoeken we naar RC :)
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#11
pinjaataa zei:
Inderdaad, naar verluid is daar zoals je zegt niets meer te vinden. Daarom zoeken we naar RC :)
Klik om te vergroten...
2-mmc is je beste optie
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#12
pinjaataa zei:
Inderdaad, naar verluid is daar zoals je zegt niets meer te vinden. Daarom zoeken we naar RC :)
Klik om te vergroten...
Er is heel makkelijk 4m te vinden
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hebbenze? zei:
Er is heel makkelijk 4m te vinden
Klik om te vergroten...
Waarom denk je dat?
m
mannekeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hebbenze? zei:
Er is heel makkelijk 4m te vinden
Klik om te vergroten...
Ik vind niets makkelijk (haha, dat trekt zich ook gewoon door in mijn huishoudelijk leven) Maar ik ben ook totaal niet bekend met het milieu (als dat zelfs bestaat?).
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Omdat ik het zelf heb ondervonden. De synthese is enorm simpel heb ik gelezen. Dus diegene die de tijd van 4M heeft meegemaakt weet dat er vraag naar is en gaat dit zelf produceren.

Ergens online dus toegankelijk en ik ga daar geen verwijzingen naar doen.

test centrum was zelfs verbaasd dat ik daadwerkelijk 4-m had ontvangen. Dit omdat vrijwel alles dat gebracht is (3M vaak) zelden de stof is die men verteld was dat het zou zijn.

overheid heeft alles omtrent 3M gehyped en dus doen straat verkopers daar hun slag uit slaan, want de jongeren van nu laten het niet vaak niet testen.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hebbenze? zei:
test centrum was zelfs verbaasd dat ik daadwerkelijk 4-m had ontvangen.
Klik om te vergroten...
Als 4-mmc zo makkelijk te vinden is, waarom was het testcentrum dan verbaasd dat je het daadwerkelijk ontvangen had? Daaruit kun je al opmaken dat het over het algemeen niet makkelijk te vinden is.

4-mmc zal best nog wel te vinden zijn hoor, daar niet van, maar het is eerder moeilijk dan makkelijk.
A
AstronautLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik gebruik sinds kort 3m vind het wel relax spul, ik word er alert en noch ontspannen van. Effect tussen mdma en coke (heb ik eens gelezen) ik heb nooit coke gebruikt dus geen idee of dat zo is. Krijg een soort fijn verliefd gevoel in de buikgebied en ik kan er ook goed geil van worden.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#18
MaanLander zei:
4mmc is zieke troep nooit meer
Klik om te vergroten...
Verklaar?
D
DutchversaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heel herkenbaar. Ik word er ook altijd geil van. Gebruik het eigenlijk ook alleen in combi met sex met vriend en met anderen.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#20
OtherShore zei:
Als 4-mmc zo makkelijk te vinden is, waarom was het testcentrum dan verbaasd dat je het daadwerkelijk ontvangen had? Daaruit kun je al opmaken dat het over het algemeen niet makkelijk te vinden is.

4-mmc zal best nog wel te vinden zijn hoor, daar niet van, maar het is eerder moeilijk dan makkelijk.
Klik om te vergroten...
Kwam via via een forum tegen waar men het aanbied. Tevens komt bij het testcentrum voornamelijk straathandel binnen.
Ik vond het vrij makkelijk te verkrijgen in iedergeval! Binnenkort oraal testen, altijd een betere ervaring.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."