#1
Ik gebruik regelmatig lisdexamfetamine, maar de afgelopen week heb ik het niet gebruikt. Ik heb een lichte tolerantie.
23 jaar
183cm/80kg
11:30 - 60 mg oraal
12:40 - Ik voel een lichte motivatieboost. Ik ruimde mijn kamer op en nam een douche.
13:30- de stimulerende effecten beginnen duidelijk. Het voelt goed om naar muziek te luisteren en ik heb meer zin om dan normaal gesproken tijd aan de telefoon te besteden. Ik voel geen energie in mijn lichaam. meer een mentale stimulans.
14:00 uur: een duidelijke toename van euforie. steeds minder consistent dan amfetamine. Ik heb zin om te kletsen en naar muziek te luisteren, maar mijn sociale vaardigheden zijn wat minder. Soms raak ik in de war als ik met mijn zus praat.
15:30 - Ik voel me nog steeds goed, maar ik ben niet sociaal. Ik vind het prettig om in mijn kamer naar muziek te luisteren.
16:00 40mg oraal - 20mg snuiven- Ik weet dat het snuiven van (lis)dexamfetamine niet werkt, maar ik vind het wel leuk. Ik begin te zweten zodra ik het snuif. waarschijnlijk placebo-effect.
17:00 - Ik heb het gevoel dat mijn tweede dosis werkt. Ik voel mij wat euforischer en wat verwarder. Met deze dosis is sociaal contact of uitgaan niet mogelijk. Mijn stimulerende effecten zijn niet langer zuiver en het is duidelijk merkbaar dat ik iets externs gebruik. Binnenkort vieren we de verjaardag van de dochter van mijn zus en Ik weet niet hoe het zal voelen om te socializen, maar ik ben nieuwsgierig.
18:00- Ik voel me goed als we kletsen, maar ik voel me ook angstig. Ik voel me prima tijdens de viering, maar iedere 5 minuten ga ik naar een andere kamer en wil ik even alleen zijn. Ik rook op dat moment een e-sigaret. (2% nicotine)
18:20- Ik besef nu pas dat het zijn volle effect begint te hebben. Ik voelde mij extreem high en intens euforisch. De effecten ervan lijken veel op die van amfetamine. zowel mijn lichaam als mijn geest worden gestimuleerd. niet zo snel als een straalvliegtuig. maar bijna net zo snel als een normaal vliegtuig![:grin:]()
19:10- 60mg oraal en een sterke koffie.
Het gaat best goed. De verjaardagstaart is aangesneden en ik voel me meer op mijn gemak. Ik ben blij dat ik met niemand hoef te praten. Ik heb een grote wens om iets te lezen en te schrijven op het forum. Als ik ergens mee bezig ben, branden mijn ogen een beetje en mijn kaakspieren voelen strak aan. Koffie versterkte de samentrekking een beetje en verhoogde mijn lichaamstemperatuur een beetje. voor de rest zijn er geen slechte effecten.
20:30- Ik luister naar muziek met een koptelefoon op en het voelt alsof ik een uur lang aan mijn telefoonscherm gekluisterd zit. Ik concentreer me alleen op het scherm en speel voortdurend met het muziekvolume. stom maar leuk. Ja, een klassiek stimulerend effect![:)]()
Van de laatste dosis merkte ik niet zoveel. Ik voel me nog steeds goed, maar ik denk dat ik een tolerantie heb ontwikkeld voor de laatste dosis en dat ik de maximale dosis heb bereikt. Ik heb net pizza gegeten. Misschien is dat de reden dat het langzamer zal gaan. Laten we het afwachten
Ik zal het triprapport elk uur bijwerken.
23 jaar
183cm/80kg
11:30 - 60 mg oraal
12:40 - Ik voel een lichte motivatieboost. Ik ruimde mijn kamer op en nam een douche.
13:30- de stimulerende effecten beginnen duidelijk. Het voelt goed om naar muziek te luisteren en ik heb meer zin om dan normaal gesproken tijd aan de telefoon te besteden. Ik voel geen energie in mijn lichaam. meer een mentale stimulans.
14:00 uur: een duidelijke toename van euforie. steeds minder consistent dan amfetamine. Ik heb zin om te kletsen en naar muziek te luisteren, maar mijn sociale vaardigheden zijn wat minder. Soms raak ik in de war als ik met mijn zus praat.
15:30 - Ik voel me nog steeds goed, maar ik ben niet sociaal. Ik vind het prettig om in mijn kamer naar muziek te luisteren.
16:00 40mg oraal - 20mg snuiven- Ik weet dat het snuiven van (lis)dexamfetamine niet werkt, maar ik vind het wel leuk. Ik begin te zweten zodra ik het snuif. waarschijnlijk placebo-effect.
17:00 - Ik heb het gevoel dat mijn tweede dosis werkt. Ik voel mij wat euforischer en wat verwarder. Met deze dosis is sociaal contact of uitgaan niet mogelijk. Mijn stimulerende effecten zijn niet langer zuiver en het is duidelijk merkbaar dat ik iets externs gebruik. Binnenkort vieren we de verjaardag van de dochter van mijn zus en Ik weet niet hoe het zal voelen om te socializen, maar ik ben nieuwsgierig.
18:00- Ik voel me goed als we kletsen, maar ik voel me ook angstig. Ik voel me prima tijdens de viering, maar iedere 5 minuten ga ik naar een andere kamer en wil ik even alleen zijn. Ik rook op dat moment een e-sigaret. (2% nicotine)
18:20- Ik besef nu pas dat het zijn volle effect begint te hebben. Ik voelde mij extreem high en intens euforisch. De effecten ervan lijken veel op die van amfetamine. zowel mijn lichaam als mijn geest worden gestimuleerd. niet zo snel als een straalvliegtuig. maar bijna net zo snel als een normaal vliegtuig
19:10- 60mg oraal en een sterke koffie.
Het gaat best goed. De verjaardagstaart is aangesneden en ik voel me meer op mijn gemak. Ik ben blij dat ik met niemand hoef te praten. Ik heb een grote wens om iets te lezen en te schrijven op het forum. Als ik ergens mee bezig ben, branden mijn ogen een beetje en mijn kaakspieren voelen strak aan. Koffie versterkte de samentrekking een beetje en verhoogde mijn lichaamstemperatuur een beetje. voor de rest zijn er geen slechte effecten.
20:30- Ik luister naar muziek met een koptelefoon op en het voelt alsof ik een uur lang aan mijn telefoonscherm gekluisterd zit. Ik concentreer me alleen op het scherm en speel voortdurend met het muziekvolume. stom maar leuk. Ja, een klassiek stimulerend effect
Van de laatste dosis merkte ik niet zoveel. Ik voel me nog steeds goed, maar ik denk dat ik een tolerantie heb ontwikkeld voor de laatste dosis en dat ik de maximale dosis heb bereikt. Ik heb net pizza gegeten. Misschien is dat de reden dat het langzamer zal gaan. Laten we het afwachten
Ik zal het triprapport elk uur bijwerken.