#1
Waarom?
Mijn psychiater zegt dat het bij lisdexamfetamine niet zo zou zijn dat je daarmee moet blijven ophogen in verband met tolerantie. Zo te zien blijkt dat bij jou het geval te zijn, maar zelf ben ik begonnen op 10mg en inmiddels ben ik van 10 naar 20, 30, 40 naar momenteel 60mg opgehoogd en ervaar ik al een tijdje niet meer het optimale effect wat ik ooit wel had met 60mg. Ik kan mijn medicatie innemen en vervolgens gewoon in slaap vallen. Medication works in mysterious ways sometimes.Het blijft wel iets vreemds, die medicatie-instelling. Ik heb het een paar jaar prima gedaan op 30 mg. Het was ook echt niet mogelijk om op te hogen omdat ik dan teveel bijwerkingen en ondergewicht zou krijgen.
60mg is al heavy hoor.Kom ik aanzetten met m'n kleinespelerdosis van 60mg. Gekke shit.
Wat waarom?Waarom?
Waarom lisdexamfetamine? Heb je dit op recept?Wat waarom?
Ja, ik neem het op recept. Ik heb ADHD en heb gedurende mijn leven veelvuldig stimulerende middelen gebruikt. Dit medicijn geeft mij de motivatie om 's ochtends uit bed te komen en mijn dagelijkse taken uit te voeren.Waarom lisdexamfetamine? Heb je dit op recept?
Ah dat verklaart wel meer😂 Vond je openingspost zo verwarrend.Ja, ik neem het op recept. Ik heb ADHD en heb gedurende mijn leven veelvuldig stimulerende middelen gebruikt. Dit medicijn geeft mij de motivatie om 's ochtends uit bed te komen en mijn dagelijkse taken uit te voeren.
Ik gebruik het gemiddeld 5 dagen per week. Meestal zijn mijn medicijnen een paar dagen voor mijn doktersafspraak al op en neemt mijn tolerantie ervoor af. Als ik een nieuwe doos krijg, gebruik ik hem de eerste dag alleen maar voor de lol. Omdat ik het toch niet elke dag gebruik, is het geen probleem als mijn medicijnen opraken.
En ik denk dat lisdexamfetamine, in de juiste dosering, erg leuk kan zijn. Normaal gesproken heb ik genoeg aan 90 mg, maar vandaag heb ik er meer gebruikt (gemiddeld 160-180 mg) en ik wilde een verslag schrijven omdat ik meer heb gebruikt dan normaal.
Sorry voor mijn slechte Nederlands :// Deze doses zijn voor lisdex. komt overeen met gemiddeld 60 mg dexamfetamine.Ah dat verklaart wel meer😂 Vond je openingspost zo verwarrend.
Gaan deze hoeveelheden over dex of over lisdex, trouwens?
Ondanks dat het voor je voorraad niet uitmaakt: waarom niet gewoon pep?
En ook: waarom zou je zo’n hoge dosis op de verjaardag van een kind willen proberen?
Ik heb vandaag mijn nieuwe medicijnen bij de apotheek opgehaald. Het is inmiddels een traditie voor mij geworden om elke keer dat er een nieuwe doos van de apotheek binnenkomt, een beetje te lachenIk wist dat het verjaardagsfeestje maar een uurtje zou duren. De taart werd aangesneden, de kaarsjes werden uitgeblazen en het was voorbij. Ik dacht dat ik dit aankon
Ik gebruik al heel lang stimulerende middelen. Dit is dus zeker niet het ‘begin’ van een verslaving.Traditie of beginnend verslavingsgedrag?
Ik vind het meestal leuk als ik een hoge dosis neem. Het is niet zo consistent als amfetamine en soms zijn de bijwerkingen groter dan de positieve effecten. maar mijn algehele ervaring is positief.Maar goed, verder moet je het zelf maar weten hoor. Lijkt me vooral een dure en inefficiënte manier om ‘high’ te worden. Als het voor jou werkt. Heb het zelf vroeger ook wel eens gedaan, met gekregen (kortwerkende) dexamfetamine. Vanzelfsprekend lijkt het op amfetamine, dat is basically wat het is, alleen dan zuiver de rechtsdraaiende isomeer. En in het geval van lisdexamfetamine: daar weer een ‘prodrug’ van.
kleinespelersdosisKom ik aanzetten met m'n kleinespelerdosis van 60mg. Gekke shit.
Ja dat dacht ik ook !60mg is al heavy hoor.
Mijn hart denkt het tegenovergesteldeKom ik aanzetten met m'n kleinespelerdosis van 60mg. Gekke shit.
Veel succes!!Ik heb een verwijzing voor de ggz om te beginnen met therapie icm medicatie voor adhd/add. Ben benieuwd
60mg is al heavy hoor.
Ja. De dosering verschilt per persoon. maar 60mg is een gebruikelijke dosering voor (lis)dex.Het blijft wel iets vreemds, die medicatie-instelling. Ik heb het een paar jaar prima gedaan op 30 mg. Het was ook echt niet mogelijk om op te hogen omdat ik dan teveel bijwerkingen en ondergewicht zou krijgen.
@iedereen: Het was dan ook sarcastisch bedoeld.60mg is al heavy hoor.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."