#1
En zo liggen de meningen verdeeld.. Ik vind het dus niet goor
cunt zei:hoi mensen,
ik ga aankomend weekend voor de 1e keer speed doen .. en vroeg me af wat verstandig was om mee te beginnen ..

ja heb nu wel van "als ik nu er nog 1tje neem voel ik me niet zo brak meer" maar hou me in .. is niet goed nuplatypus zei:in je 1tje 2 gram voor de eerste keer?
ik ben dan misschien geen doorgewinterde speedsnuiver maar ik moet er niet aan denken... mijn eerste keer pep was met een vriend, volgens mij hebben we toen een week met een gram gedaan en haalde we miniscule sleutels naar binnen! vind zowiezo pep de meest riskante drugs, als ik zat ben krijg ik heel vaak wel het gevoel van "aah, met een lijntje pep zou het nu echt heeeel relax zijn!".
maar leuk dat je een fijne tijd hebt gehad, zou alleen oppassen
Mac... zei:Whaha, ja die kom je ook wat vaker tegen dan mij op het forum.
Maar goed, to the point
Positief: eigk de dingen die ik je net opnoemde. Alleen duurde het wel even voor ik in de gaten had hoe ik deze drug voor mij "geschikt" kon maken.
Negatief: Ach jong, begin er maar niet aan.
- geheugen als een zeef
- sneller ziek
- 's ochtends niet mijn bed uit kunnen komen
- 10 kg afvallen in 2 mnden tijd (ben ik er tegenwoordig wel weer bij)
- lak hebben aan alles (vooral op de come-down)
weekend![]()
- agressief zijn
- para zijn
- ziek ervan worden (koppijn of misselijkheid)
Mwa dat was het wel zo'n beetje.
jin zei:Mac... zei:Whaha, ja die kom je ook wat vaker tegen dan mij op het forum.
Maar goed, to the point
Positief: eigk de dingen die ik je net opnoemde. Alleen duurde het wel even voor ik in de gaten had hoe ik deze drug voor mij "geschikt" kon maken.
Negatief: Ach jong, begin er maar niet aan.
- geheugen als een zeef
- sneller ziek
- 's ochtends niet mijn bed uit kunnen komen
- 10 kg afvallen in 2 mnden tijd (ben ik er tegenwoordig wel weer bij)
- lak hebben aan alles (vooral op de come-down)
weekend![]()
- agressief zijn
- para zijn
- ziek ervan worden (koppijn of misselijkheid)
Mwa dat was het wel zo'n beetje.
amaai gij valt 10 kilo in 2 maand af ik doe da in 1 weekend zo nen gram of 7/8 gram op een nachtje dan gade wel hard ze![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."