Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e keer speed ..

1e keer speed ..

36 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#1
En zo liggen de meningen verdeeld.. Ik vind het dus niet goor
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik gebruik voor coke altijd de voorkant van een pen ...
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je ´s middags om 2 uur je laatste lijntjes hebt gehad is het nogal logisch he dat je om half 5 niet kunt slapen.. Zeker als je al 2 gram op hebt.. Erg veel wel voor een eerste keer, ik weet nog dat ik van 3/4 lijntjes de eerste keer de hele nacht ben doorgegaan.
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Gezonde Snuiver zei:
snuifcomfort.
Klik om te vergroten...


das een dope scrabblewoordje
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Nog steeds heel ruig.
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#6
cunt zei:
hoi mensen,
ik ga aankomend weekend voor de 1e keer speed doen .. en vroeg me af wat verstandig was om mee te beginnen ..
Klik om te vergroten...


Met speed beginnen is nooit echt verstandig, maar goed dat is misschien geen goede opmerking voor dit forum :smoke:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#7
nou ik heb het inmiddels gedaan ..
begon zaterdag aaf om 11u en lag om 2 uur smiddags in bed en kon nog niet slapen haha :P
hele nacht lkkr films gekeken, op een gegeven moment de deur uitgegaan naar enschede (vraag me niet waarom) daar doelloos rond gelopen om 10u sochtends (het enige wat open was dat was de kerk) toen ging er om 11u eindelijk een brasserie open .. daar 2uur lang thee zitten drinken, daarna huiswaarts gegaan ..
lag dus om 2uur smiddags in bed en sliep pas om half 5 .. en werd om 5 uur alweer wakker! had voor dat half uurtje slaap ook nog een slaappil moeten vreten .. ging dus ook niet echt lekker..!

toen savonds om uurtje of 10 gaan slapen met nog een slaappil op en ben nu net wakker .. nog steeds brak maar heb wel een top tijd gehad! :)

owja, heb in totaal 2g gehad .. begon om 11uur zaterdag avond en de laatste 2 lijnen waren om zondag middag 12u

heb wel iets teveel gehad volgens mij .. ging niet te hard ofzo maar had zondag middag erg veel last van m'n maag .. geen fijn gevoel!

grtzzz
p
platypusLid
01-01-2024, 00:00
#8
in je 1tje 2 gram voor de eerste keer?
ik ben dan misschien geen doorgewinterde speedsnuiver maar ik moet er niet aan denken... mijn eerste keer pep was met een vriend, volgens mij hebben we toen een week met een gram gedaan en haalde we miniscule sleutels naar binnen! vind zowiezo pep de meest riskante drugs, als ik zat ben krijg ik heel vaak wel het gevoel van "aah, met een lijntje pep zou het nu echt heeeel relax zijn!".

maar leuk dat je een fijne tijd hebt gehad, zou alleen oppassen
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#9
platypus zei:
in je 1tje 2 gram voor de eerste keer?
ik ben dan misschien geen doorgewinterde speedsnuiver maar ik moet er niet aan denken... mijn eerste keer pep was met een vriend, volgens mij hebben we toen een week met een gram gedaan en haalde we miniscule sleutels naar binnen! vind zowiezo pep de meest riskante drugs, als ik zat ben krijg ik heel vaak wel het gevoel van "aah, met een lijntje pep zou het nu echt heeeel relax zijn!".

maar leuk dat je een fijne tijd hebt gehad, zou alleen oppassen
Klik om te vergroten...
ja heb nu wel van "als ik nu er nog 1tje neem voel ik me niet zo brak meer" maar hou me in .. is niet goed nu :)

had het gevoel van pep trouwens heel erg anders gedacht en vond de smaak ook heel erg meevallen .. het schoot op een gegeven moment in m'n keel dat was wel heel erg smerig! moest toen bijna nekken.
had veel meer een rush verwacht .. wat meer de xtc kant op, maar was gewoon heeeeel erg opgepept en ook erg vrolijk en praterig :)

en over de hoeveelheid .. het is idd iets teveel van het goeie .. had ook hele grote ogen (heb ik bij xtc nooit zo erg) bedenk wel dat er tussen de 1e en laatste lijnen 13uur zat
p
platypusLid
01-01-2024, 00:00
#10
tja als ik 1 goeie lijn neem moet het niet later dan 2 uur 's nachts zijn anders lig ik de hele nacht in m'n bed een beetje met mezelf te praten over hoe graag ik wil slapen
D
DerqLid
01-01-2024, 00:00
#11
lol

lol vertel je ook ff of je handen gaan vervelle?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dan sta ik de rest van de week te spacen denk.
j
jinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mac... zei:
Whaha, ja die kom je ook wat vaker tegen dan mij op het forum.

Maar goed, to the point

Positief: eigk de dingen die ik je net opnoemde. Alleen duurde het wel even voor ik in de gaten had hoe ik deze drug voor mij "geschikt" kon maken.

Negatief: Ach jong, begin er maar niet aan.
- geheugen als een zeef
- sneller ziek
- 's ochtends niet mijn bed uit kunnen komen
- 10 kg afvallen in 2 mnden tijd (ben ik er tegenwoordig wel weer bij)
- lak hebben aan alles (vooral op de come-down)
weekend :mrgreen:
- agressief zijn
- para zijn
- ziek ervan worden (koppijn of misselijkheid)

Mwa dat was het wel zo'n beetje.
Klik om te vergroten...

amaai gij valt 10 kilo in 2 maand af ik doe da in 1 weekend zo nen gram of 7/8 gram op een nachtje dan gade wel hard ze :grin:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#14
jin zei:
Mac... zei:
Whaha, ja die kom je ook wat vaker tegen dan mij op het forum.

Maar goed, to the point

Positief: eigk de dingen die ik je net opnoemde. Alleen duurde het wel even voor ik in de gaten had hoe ik deze drug voor mij "geschikt" kon maken.

Negatief: Ach jong, begin er maar niet aan.
- geheugen als een zeef
- sneller ziek
- 's ochtends niet mijn bed uit kunnen komen
- 10 kg afvallen in 2 mnden tijd (ben ik er tegenwoordig wel weer bij)
- lak hebben aan alles (vooral op de come-down)
weekend :mrgreen:
- agressief zijn
- para zijn
- ziek ervan worden (koppijn of misselijkheid)

Mwa dat was het wel zo'n beetje.
Klik om te vergroten...

amaai gij valt 10 kilo in 2 maand af ik doe da in 1 weekend zo nen gram of 7/8 gram op een nachtje dan gade wel hard ze :grin:
Klik om te vergroten...


7/8 gram op een nachtje??
gij ze goe zot

das onmenselijk onder mijn ogen ze :wink:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#15
hoi mensen,
ik ga aankomend weekend voor de 1e keer speed doen .. en vroeg me af wat verstandig was om mee te beginnen .. dus hoeveel je de 1e keer ongeveer nodig zult hebben om een lekker avondje hard te gaan..?

ik heb al wel redelijk wat ervaring met sos en xtc ..

grtz
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Zijn keuze lijkt me al bepaald. ik raad standaard iedere drug af, maar gun de mensen ook wat ervaringen, dus iedereen moet het gewoon zelf weten. Zolang je maar weet waar je mee bezig bent.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Nou voor een lekker avondje hard gaan, zet dan de pep maar uit je kop. Je kunt er hooguit strak van komen te staan, hard zit een bepaald wazigheidsfactor aan.

Begin gewoon rustig. Mijn ervaring is dat je bij de eerste keer pep voor je gevoel nog niet zo heel veel merkt, dus ben je sneller geneigd om meer te pakken en dus heb je ook sneller kans dat je iets te veel pakt. Dit kan een zeer beangstigend gevoel geven bij iemand die nog nooit met pep in aanraking is geweest.

Pas na een paar keer pep snuiven zul je echt precies weten wat je aan de drug hebt. Begin daarom iig rustig. Neem eerst een lijn en laat die lekker ff een uurtje inwerken. Neem dan nog een lijn om iig echt effect te hebben van de speed (ook al merk je hem mss niet, hij doet het echt wel). Ga vanaf dan hooguit 1 x in de 2 uur ff een lijn pakken. Als je het kan met minder is altijd beter.

Wat zijn symptomen dat je toch merkt dat het werkt.
Hoofdwerking is toch wel het heel erg wakker zijn, geen hongergevoel ervaren en plenty energie.
Verdere werkingen waaraan je het merkt: Je kunt als een achterlijke denken. Dan heb ik het niet over de gedachtes (persé), maar meer over het tempo waarin je kan denken. Je wordt arrogant, hebt een grote bek (kan ook iets positiefs zijn) en je kan uren in de rondte lullen.

Nja, dat was het voor zover wel ff.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."