Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e keer speed ..

1e keer speed ..

36 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eerste paar lijnen zijn zeer goed te doen meestal. Is vooral belangrijk dat je met een goede buis snuift dat geeft ook meer snuifcomfort.
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#2
hoi mensen,
ik ga aankomend weekend voor de 1e keer speed doen .. en vroeg me af wat verstandig was om mee te beginnen .. dus hoeveel je de 1e keer ongeveer nodig zult hebben om een lekker avondje hard te gaan..?

ik heb al wel redelijk wat ervaring met sos en xtc ..

grtz
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Zijn keuze lijkt me al bepaald. ik raad standaard iedere drug af, maar gun de mensen ook wat ervaringen, dus iedereen moet het gewoon zelf weten. Zolang je maar weet waar je mee bezig bent.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Nou voor een lekker avondje hard gaan, zet dan de pep maar uit je kop. Je kunt er hooguit strak van komen te staan, hard zit een bepaald wazigheidsfactor aan.

Begin gewoon rustig. Mijn ervaring is dat je bij de eerste keer pep voor je gevoel nog niet zo heel veel merkt, dus ben je sneller geneigd om meer te pakken en dus heb je ook sneller kans dat je iets te veel pakt. Dit kan een zeer beangstigend gevoel geven bij iemand die nog nooit met pep in aanraking is geweest.

Pas na een paar keer pep snuiven zul je echt precies weten wat je aan de drug hebt. Begin daarom iig rustig. Neem eerst een lijn en laat die lekker ff een uurtje inwerken. Neem dan nog een lijn om iig echt effect te hebben van de speed (ook al merk je hem mss niet, hij doet het echt wel). Ga vanaf dan hooguit 1 x in de 2 uur ff een lijn pakken. Als je het kan met minder is altijd beter.

Wat zijn symptomen dat je toch merkt dat het werkt.
Hoofdwerking is toch wel het heel erg wakker zijn, geen hongergevoel ervaren en plenty energie.
Verdere werkingen waaraan je het merkt: Je kunt als een achterlijke denken. Dan heb ik het niet over de gedachtes (persé), maar meer over het tempo waarin je kan denken. Je wordt arrogant, hebt een grote bek (kan ook iets positiefs zijn) en je kan uren in de rondte lullen.

Nja, dat was het voor zover wel ff.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hypocriet als ik ben zou ik niemand die het nog nooit heeft gedaan adviseren het te proberen. Heb het zelf een tijdje geleden geprobeerd en ben nogal blijven plakken zeg maar. :wave:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#6
bedankt mac :)

en staat inderdaad al vast :wink:

wat zijn jou ervaringen met speed dan?
zowel positief als negatief..
van de gezonde snuiver heb ik al wat dingen gelezen .. :)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Whaha, ja die kom je ook wat vaker tegen dan mij op het forum.

Maar goed, to the point

Positief: eigk de dingen die ik je net opnoemde. Alleen duurde het wel even voor ik in de gaten had hoe ik deze drug voor mij "geschikt" kon maken.

Negatief: Ach jong, begin er maar niet aan.
- geheugen als een zeef
- sneller ziek
- 's ochtends niet mijn bed uit kunnen komen
- 10 kg afvallen in 2 mnden tijd (ben ik er tegenwoordig wel weer bij)
- lak hebben aan alles (vooral op de come-down)
- agressief zijn
- para zijn
- ziek ervan worden (koppijn of misselijkheid)

Mwa dat was het wel zo'n beetje.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Is dat van elk weekend? :openmouth:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mac... zei:
Whaha, ja die kom je ook wat vaker tegen dan mij op het forum.

Maar goed, to the point

Positief: eigk de dingen die ik je net opnoemde. Alleen duurde het wel even voor ik in de gaten had hoe ik deze drug voor mij "geschikt" kon maken.

Negatief: Ach jong, begin er maar niet aan.
- geheugen als een zeef
- sneller ziek
- 's ochtends niet mijn bed uit kunnen komen
- 10 kg afvallen in 2 mnden tijd (ben ik er tegenwoordig wel weer bij)
- lak hebben aan alles (vooral op de come-down)
- agressief zijn
- para zijn
- ziek ervan worden (koppijn of misselijkheid)

Mwa dat was het wel zo'n beetje.
Klik om te vergroten...
sounds like fun :wink:
vraag ik me toch af wrom er zoveel mensen zijn die het doen als er zoveel nadelen aan zitten ..
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Nee niet altijd, beetje laat aan het worden voor jullie ofzo. Hij vroeg naar mijn ervaringen. Nja mooier als dat het is kan ik het niet maken. Het loont zich voor mij (nu) wel nog om zo af en toe te snuiven, maar moet ook weer de rem erop zetten. Was best trots met mijn 5 weken clean en wil eigk ook met die regelmaat drugs gebruiken en gewoon eens 's weekends slapen enzo.
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#11
hoeveel g is ongeveer handig om te halen om van een uurtje of 12 tot uurtje of 6/7 door te gaan?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
1 gram zou genoeg moeten zijn maar ik draai er ook rustig 2 doorheen.
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#13
ja .. maar jij doet het vrij regelmatig les ik zo her en der :wink:

waar smaakt het naar? veel mensen vinden het dus smerig ..
maar sos smaakt naar aspirine .. en dat vind ik helemaal niet zo erg ..!
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#14
cunt zei:
ja .. maar jij doet het vrij regelmatig les ik zo her en der :wink:

waar smaakt het naar? veel mensen vinden het dus smerig ..
maar sos smaakt naar aspirine .. en dat vind ik helemaal niet zo erg ..!
Klik om te vergroten...

Gatverdamme, aspirine vind ik echt heel erg smerig :P.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Njah, tis best wel übergoor. Heel synthetisch iig
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#16
cunt zei:
hoeveel g is ongeveer handig om te halen om van een uurtje of 12 tot uurtje of 6/7 door te gaan?
Klik om te vergroten...

voor 6 uurtjes moet je kunnen redden met een grammetje.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ken er wel mee leven alleen het branden is af en toe minder en heb er al helemaal een hekel aan als hij direct naar mn strot doorschiet. :angry:
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#18
En zo liggen de meningen verdeeld.. Ik vind het dus niet goor
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik gebruik voor coke altijd de voorkant van een pen ...
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als je ´s middags om 2 uur je laatste lijntjes hebt gehad is het nogal logisch he dat je om half 5 niet kunt slapen.. Zeker als je al 2 gram op hebt.. Erg veel wel voor een eerste keer, ik weet nog dat ik van 3/4 lijntjes de eerste keer de hele nacht ben doorgegaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."