#1
Eerste paar lijnen zijn zeer goed te doen meestal. Is vooral belangrijk dat je met een goede buis snuift dat geeft ook meer snuifcomfort.

sounds like funMac... zei:Whaha, ja die kom je ook wat vaker tegen dan mij op het forum.
Maar goed, to the point
Positief: eigk de dingen die ik je net opnoemde. Alleen duurde het wel even voor ik in de gaten had hoe ik deze drug voor mij "geschikt" kon maken.
Negatief: Ach jong, begin er maar niet aan.
- geheugen als een zeef
- sneller ziek
- 's ochtends niet mijn bed uit kunnen komen
- 10 kg afvallen in 2 mnden tijd (ben ik er tegenwoordig wel weer bij)
- lak hebben aan alles (vooral op de come-down)
- agressief zijn
- para zijn
- ziek ervan worden (koppijn of misselijkheid)
Mwa dat was het wel zo'n beetje.
cunt zei:ja .. maar jij doet het vrij regelmatig les ik zo her en der
waar smaakt het naar? veel mensen vinden het dus smerig ..
maar sos smaakt naar aspirine .. en dat vind ik helemaal niet zo erg ..!
cunt zei:hoeveel g is ongeveer handig om te halen om van een uurtje of 12 tot uurtje of 6/7 door te gaan?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."