Ik heb niet door wat jou kijk erop is. Maar ik heb wel door dat het moeilijk te begrijpen is voor iemand die niet zoals mij is zeg maar. Ik gok erop dat je refereert aan de overgang van de ene naar de andere drug. Ik besef dat dit alles behalve positief is. Het gaat erover dat ik me niet langer met speed wil inlaten. Het gaat er helaas niet over dat ik me niet langer met drugs wil inlaten.
Toch is de overstap wel beter(IMO) omdat cocaine lichamelijk gewoon stukken minder destructief is. Ook komt daarbij dat ik het effect van cocaine veel mooier vind en in plaats van dat ik het snuiven een verschrikking vind ervaar ik het snuiven van cocaine juist als plezierig. Ik blijf er achteraf toch bij dat amfetamine een slap aftreksel van coke is. Het zou de afval kunnen zijn die ontstaat na het maken van Cocaine. Er zijn wel enkele verschillen en ook heeft speed zelfs een aantal pluspunten in tegenstelling tot coke.
Toch is uiteindelijk coke de drug waar ik het meest mee heb. Doordat de prijs zo hoog is zal ik niet meer elke week gebruiken, ook dit is voor mij een positieve verandering. De verwachting is dat als ik nu weereens goed op de coke ga ik daarna nooit meer terug wil naar die goedkope rotzooi, dus de weekenden met te weinig geld ga ik niet aan de speed, dat zal ik door de coke zoals vanuits weer als minderwaardig en voor junkies gaan beschouwen(verwacht ik, denk ik, hoop ik)
Heb ik een drugsprobleem? Ja, dat is ondertussen wel duidelijk. Ik verander alleen de koers, op de manier zoals hij voor mij bedoeld is. Op de manier waar ik me zelf het beste bij voel. Ik ben de speed helemaal zat en heb een zeer grote drang naar een goede coke avond. Misschien word deze eenmalig, misschien volgen er daarna nog wat keren. Misschien duurt het wel drie jaar twee maanden en vier dagen. Op dit moment kan ik er eigenlijk niks over zeggen, jammer maar het zij zo.
Don't do it kids.
