#1
Speedwijffie zei:HDA zei:Je kunt bijna niet zonder - je vriend weet 't niet...
En de kenmerken van een verslaving zijn ?
![]()
Stop NU zou ik zeggen, en vergooi je toekomst niet...
Als je nu al elke dag gebruikt...
Sorry dat ik belerend overkom, maar dit noem ik niet verantwoord gebruik. Te meer omdat je me nog heel erg jong lijkt.
Veel succes met je week zonder alvast !
jaa zoals k zei k ga kijken hoe deze week vergaat.. zal wel goed verlopen hoop k.. heb net wel kut nieuw gehoord.. kon nie op een betere moment liever komen zowiezo liever nie maar de beste vriend van mij vriend heeft zelfmoord gepleegd, voor de treingespronge, ligt in t ziekenhuis.. hij zag t leven nie meer zitte.. egt naar de klote
ps: k ben 15
Noem me oubollig, maar aan 15 hoor je volgens mij niet te moeten uiteozken of je van de speed kunt afblijven... Je hoort er gewoon af te blijven. Nu, het is nu zo, en ik wens je alle sterkte toe om te slagen in je opzet. Dingen die gebeuren in je leven, zelfs de grootste tegenslag, is mijns insziens geen reden noch excuus om te gebruiken.
Als je persoonlijke tegenslagen te verwerken hebt, dan moet je daar zelf over zien te komen, want zo'n tegenslagen komen er wel meer. Op den duur wordt een slechte dag gewoon een vergoeilijking om naar drugs te grijpen.
Ik denk dat het tijd is om dat in te zien.
Maar wat ik denk, is uiteraard niet noodzakelijk wat jij denkt hé !
