Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed-> heel verslavend?

Speed-> heel verslavend?

28 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#1
Speedwijffie zei:
HDA zei:
Je kunt bijna niet zonder - je vriend weet 't niet...
En de kenmerken van een verslaving zijn ?
:openmouth:

Stop NU zou ik zeggen, en vergooi je toekomst niet...
Als je nu al elke dag gebruikt...

Sorry dat ik belerend overkom, maar dit noem ik niet verantwoord gebruik. Te meer omdat je me nog heel erg jong lijkt.

Veel succes met je week zonder alvast !
Klik om te vergroten...

jaa zoals k zei k ga kijken hoe deze week vergaat.. zal wel goed verlopen hoop k.. heb net wel kut nieuw gehoord.. kon nie op een betere moment liever komen zowiezo liever nie maar de beste vriend van mij vriend heeft zelfmoord gepleegd, voor de treingespronge, ligt in t ziekenhuis.. hij zag t leven nie meer zitte.. egt naar de klote


ps: k ben 15
Klik om te vergroten...

Noem me oubollig, maar aan 15 hoor je volgens mij niet te moeten uiteozken of je van de speed kunt afblijven... Je hoort er gewoon af te blijven. Nu, het is nu zo, en ik wens je alle sterkte toe om te slagen in je opzet. Dingen die gebeuren in je leven, zelfs de grootste tegenslag, is mijns insziens geen reden noch excuus om te gebruiken.
Als je persoonlijke tegenslagen te verwerken hebt, dan moet je daar zelf over zien te komen, want zo'n tegenslagen komen er wel meer. Op den duur wordt een slechte dag gewoon een vergoeilijking om naar drugs te grijpen.
Ik denk dat het tijd is om dat in te zien.
Maar wat ik denk, is uiteraard niet noodzakelijk wat jij denkt hé !
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik snap ook niet wat mensen zo leuk/lekker vinden aan speed.
Doe mij maar koffie of redbull :P
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#3
speed is als j t op die manier gebruikt gwn te loos. zelf ook n periode gdn veel problemen door gehad was best naar de klote lichaamlijk en geestelijk:) mja k heb toen de tijd de streep getrokken:) tussen Verslaving/recreatie:) en gaat nu na mijn inzien veel btr
n
nevelLid
01-01-2024, 00:00
#4
als je speed nodig hebt om iets te kunnen, of omdat je anders "er" geen zin in hebt... dan komt verslaving wel erg dichtbij denk ik.

Soms lange periodes elke dag... bijna een jaar bijna elke dag denk ik, maar k heb net een maand niets gebruikt en heb daar geen enkel probleem mee gehad...

Gewoon enkele dagen gedacht van, hmm een lijntje zou leuk zijn...
Na een week dacht ik er zelfs gewoon niet meer aan...
P
PinthoLid
01-01-2024, 00:00
#5
PEPperdeverlept

Ja drugs gebruiken is altijd oppassen geblazen, echter speed is na hero de verradelijkste. Althans dit geld zo voor mij aangezien ik weinig/geen last heb van brakheden na gebruik.

Ik kan melden dat ik vanaf het begin moment tot aan nu dagelijks gebruikt heb. Duz menskes weet waar je aan begint want je weet nooit hoe verslavingsgevoelig je bent.

:wave:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#6
BobG zei:
Het ligt er volgens mij aan hoe je het gebruikt, als je het voor je werk en school bijvoorbeeld gebruikt, kan het verslavend zijn want door die troep kan je sneller/beter/harder werken, en is je schoolwerk ineens leuk.

Dus je gaat het gebruiken om het leuk te maken, in plaats van leuker.
Als je een drug nodig hebt om het alleen leuk of 'ok' te maken, ben je al aardig afhankelijk lijkt mij.


Als je het af en bij het uitgaan of om door te halen gebruikt, lijkt me niet zoveel aan de hand, tenzei het (te) vaak word gebruikt.
Klik om te vergroten...

:)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#7
als je al ieder weekend zin hebt om te gebruiken ben je in mijn ogen ook verslaafd. weet er alles van
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Speedwijffie zei:
ik gebruik speed erg vaak.. bijna elke dag.. zodra ik een dag niet gebruikt heb soals vandaag.. moet ik de hele dag eraan denke.. van uhmm best lkkr een lijntje.. maar shit ik heb nie.. naja ff kijke wann k t weer ga hale.. ik vindt dat ik nie verslaaft ben!
Klik om te vergroten...
Ach hou toch stil, je vraagt gewoon om reacties :/ Eerst zeg je zelf in preciepe ik ben een afhankelijke junk en dan op het laatst zeggen Ik vind niet dak verslaafd ben :/
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: PEPperdeverlept

Hertz zei:
Ja drugs gebruiken is altijd oppassen geblazen, echter speed is na hero de verradelijkste. Althans dit geld zo voor mij aangezien ik weinig/geen last heb van brakheden na gebruik.

Ik kan melden dat ik vanaf het begin moment tot aan nu dagelijks gebruikt heb. Duz menskes weet waar je aan begint want je weet nooit hoe verslavingsgevoelig je bent.

:wave:
Klik om te vergroten...

Klopt idd; als je weinig last hebt van brakheden na gebruik, gebruik je makkelijker weer. Ik heb bijna nooit katers van alcohol... dus is het lastiger je niet elke zaterdag klem te zuipen.

Oldenzaal!
Ik ga naar school in Oldenzaal :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."