Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"k heb nu witte met een beetje een gelige schijn. Als ie droogt is hij heel stoffig... een echte afrader... qua bloedneuzen de dag erna dan toch... effect is ook gene vette... geef mij maar witte, die nog een beetje pasta achtig is... ff laten drogen en da komt wel in orde"
"In Antwerpen is vrijdagnacht een 24-jarige jongen overleden nadat zijn vrienden hem een overdosis speed hadden gegeven. De Dendermondse onderzoeksrechter Evi Muylaert heeft de drie vrienden uit Kruibeke aangehouden wegens schuldig verzuim en het toedienen van een dodelijke dosis drugs aan een vriend. http://www.standaard.be/nieuws/binnenla ... 05U&snel=1 hmm, ze hebben speed in zijn glas gedaan, niet mooi natuurlijk... wat zou een overdosis speed zijn, want ik heb zo een beetje het idee dat een overdosis toch wel een serieuze hoeveelheid moet zijn. Of zou er iets anders aan de hand zijn geweest.... Trouwens als je dan genoeg voor een overdosis in iemand zijn glas doet, proef je dat dan niet enorm?"
"dacht ik eigenlijk ook, toch spijtig dat ze op het nieuws het enkel wijten aan een overdosis speed. Eigenlijk geen correcte berichtgeving he."
"inderdaad,... maar geloof jij dat je cola nog lekker is als er 5 gram speed doorheen is gegaan?"
"als je speed nodig hebt om iets te kunnen, of omdat je anders "er" geen zin in hebt... dan komt verslaving wel erg dichtbij denk ik. Soms lange periodes elke dag... bijna een jaar bijna elke dag denk ik, maar k heb net een maand niets gebruikt en heb daar geen enkel probleem mee gehad... Gewoon enkele dagen gedacht van, hmm een lijntje zou leuk zijn... Na een week dacht ik er zelfs gewoon niet meer aan..."