#1
Wel liev doen he ![:)]()
Ken mensen die na 1x verslaafd waren...Kleine_Tripster zei:Hallo,
Ik had een vraag, want ik hoor van mensen om me heen die speed zelf gebruiken/gebruikt hebben dat speed heel verslavend is.En ik heb daar ook wel dingen over gelezen.
Nu weet ik niet hoevaak je het (achter elkaar?) gebruikt moet hebben voordat je ''verslaafd'' bent. Maar ik heb dus ong. 2 1/2 maand elk weekend speed gebruikt.(niet altijd de hele nacht door maar ook wel gewoon eens 1 lijntje). Maar ik heb eigenlijk niet de neiging om dat nogsteeds ieder weekend te doen..Ik vind het een beetje rotspul. Ik heb liever iets anders.
Een beetje een vaag verhaal, maar iig ik vraag me dus af hoeveel tijd dat nodig heeft om verslaafd te worden, en of dat per persoon verschilt?

Speedwijffie zei:ik gebruik speed erg vaak.. bijna elke dag.. zodra ik een dag niet gebruikt heb soals vandaag.. moet ik de hele dag eraan denke.. van uhmm best lkkr een lijntje.. maar shit ik heb nie.. naja ff kijke wann k t weer ga hale.. ik vindt dat ik nie verslaaft ben!
Speedwijffie zei:HDA zei:Je kunt bijna niet zonder - je vriend weet 't niet...
En de kenmerken van een verslaving zijn ?
![]()
Stop NU zou ik zeggen, en vergooi je toekomst niet...
Als je nu al elke dag gebruikt...
Sorry dat ik belerend overkom, maar dit noem ik niet verantwoord gebruik. Te meer omdat je me nog heel erg jong lijkt.
Veel succes met je week zonder alvast !
jaa zoals k zei k ga kijken hoe deze week vergaat.. zal wel goed verlopen hoop k.. heb net wel kut nieuw gehoord.. kon nie op een betere moment liever komen zowiezo liever nie maar de beste vriend van mij vriend heeft zelfmoord gepleegd, voor de treingespronge, ligt in t ziekenhuis.. hij zag t leven nie meer zitte.. egt naar de klote
ps: k ben 15
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."