#1
Oh? Gewoon zorgvuldig met je spullen omgaan. Netjes ontsmetten steeds, dan kan er niets mis gaan.
Frisko zei:pfff,oprotten met die kuttopics!!!
ja het is net zo erg als hero!
en nee ik vind het niet kunnen(de meeste onder ons denk ik dat deze mening wel delen)
![]()
![]()
![]()
als je een beetje met gezond verstand nadenkt,dan had je al antwoord op je vraag....lieky speedfreaky zei:tis maar een vraag
maar een vraag ja,als je de tijd neemt en het speed gedeelte doorleest had je meerdere antwoorden gehad op deze vraag...daarmee dus mijn hevige reactieChimera zei:Frisko zei:pfff,oprotten met die kuttopics!!!
ja het is net zo erg als hero!
en nee ik vind het niet kunnen(de meeste onder ons denk ik dat deze mening wel delen)
![]()
![]()
![]()
nou nou..
Tis inderdaad maar een vraag![]()
Maar euh, nee ik zie mezelf geen speed spuiten, snuiven is leuk genoeg :P
als je binnen de 10j niet in je doodskist wil liggen dan zou ik het niet proberen...kende ook iemand die het deed,maar dit was ook een hardcore heroine junk!lieky speedfreaky zei:ja ik zelf snuif het ook alleen maar en slikken dan maar kheb een tijdje bij een groep gelopen die het wel spuit dusz vandaar die vraag![]()

Frisko zei:als je een beetje met gezond verstand nadenkt,dan had je al antwoord op je vraag....lieky speedfreaky zei:tis maar een vraag
voel je niet aangevalle want dit was niet mijn bedoeling!
![]()
maarja je bent precies nog redelijk nieuw dus ik neem mijn woorden uit mn 1ste post terug...
en als je nog een antwoord op je vraag wil.lieky speedfreaky zei:Frisko zei:als je een beetje met gezond verstand nadenkt,dan had je al antwoord op je vraag....lieky speedfreaky zei:tis maar een vraag
voel je niet aangevalle want dit was niet mijn bedoeling!
![]()
maarja je bent precies nog redelijk nieuw dus ik neem mijn woorden uit mn 1ste post terug...
ja pcies maar okay ik voeld eme ook niet aangevallen het is en blijft mijn vraag dusz ja maar is goed![]()
![]()

Frisko zei:en als je nog een antwoord op je vraag wil.lieky speedfreaky zei:Frisko zei:als je een beetje met gezond verstand nadenkt,dan had je al antwoord op je vraag....lieky speedfreaky zei:tis maar een vraag
voel je niet aangevalle want dit was niet mijn bedoeling!
![]()
maarja je bent precies nog redelijk nieuw dus ik neem mijn woorden uit mn 1ste post terug...
ja pcies maar okay ik voeld eme ook niet aangevallen het is en blijft mijn vraag dusz ja maar is goed![]()
![]()
speed spuiten is veel destructiever dan hero spuiten had ik ergens vernomen
correct me if i'm wrong...![]()
lieky speedfreaky zei:hoe denken jullie daar over ??
vind/lijkt het je net zo erg als heroine spuiten ??
of zeg je het moet kunnen ??![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."