#1
en is het spuiten ervan niet verslavender?
speedsieweepy zei:Maar je bloedvaten dan ? je spuit het recht in een ader dus daar zal dan ook wel schade aan komen togh ?
ben ik het ook mee eens.Gelegenheidsgebruiker zei:Spuiten doe je toch voor een groter effect?
Ach in Uit Je Bol staat (ja ik weet dat niet alles wat daarin staat waar is maar ik zeg het alleen) dat als je in dat stadium verkeerd je geen behoefte meer hebt aan advies en die mening deel ik wel..
Heroine gebruikers beginnen toch ook bijna nooit met spuiten, omdat ze dat pas gaan doen als het roken/snuiven niet meer hard genoeg is
mjahBal0n zei:Dat is volgens mij in een spier (IM).
Dat is intracutaanFrisko zei:mjahBal0n zei:Dat is volgens mij in een spier (IM).
maar ze vertelde me dus dat het echt net onder de laatste huidlaag is,en dit zou ook branden eerst...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."