Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsveel drinke, weinig ete

veel drinke, weinig ete

14 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
SGiZOLid
01-01-2024, 00:00
#1
als ik snelle op heb, heb ik altijd en droge mond en dan drink ik overdreve veel. zo veel dat ik er maagpijn van krijg, mn maag zit dan alleen maar vol met drank , omdat ik geen honger heb dan.. (als ik beweeg lijkt mn buik wel een stromende rivier fzo) heeft nog iemand dit? en weet iemand hier iets tege?
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#2
SGiZO zei:
als ik snelle op heb, heb ik altijd en droge mond en dan drink ik overdreve veel. zo veel dat ik er maagpijn van krijg, mn maag zit dan alleen maar vol met drank , omdat ik geen honger heb dan.. (als ik beweeg lijkt mn buik wel een stromende rivier fzo) heeft nog iemand dit? en weet iemand hier iets tege?
Klik om te vergroten...
jah minder drinken en meer eten :) :wink: :wink:
maar weet wel maar al te goed wa je bedoeld
maar heb ik gene last meer van
kan redelijk goed eten terwijl ik drugs heb gepakt
S
SGiZOLid
01-01-2024, 00:00
#3
jah ik kan met alles redelijk goed eten, behalve met snelle.. de da erna kan ik wel weer normaal eten :) weet ge miss tips om die droge mond te vermijde fzo?
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#4
SGiZO zei:
jah ik kan met alles redelijk goed eten, behalve met snelle.. de da erna kan ik wel weer normaal eten :) weet ge miss tips om die droge mond te vermijde fzo?
Klik om te vergroten...
jah genoeg drinken :wink: :wink:
maar eten onder snelle gaat just het best bij mij
gewoon beetje drinken voor ge eet da uw mond vochtig is
dan gaat eten gelijk niks bij mij
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Yoghurt!
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#6
mandarijnen, peren of sinaasappels eten.. en eten moet je gewoon doen, als je ech geen honger hebt, toch gewoon iets naar binnen werken, je maag kan dan weer wat hebbe.. en je bent de volgende dag niet half zo naar klote als bij een lege maag
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Colaiuta zei:
mandarijnen, peren of sinaasappels eten.. en eten moet je gewoon doen, als je ech geen honger hebt, toch gewoon iets naar binnen werken, je maag kan dan weer wat hebbe.. en je bent de volgende dag niet half zo naar klote als bij een lege maag
Klik om te vergroten...
idd
dan ben je gewoon de dag derna nie na de klote (ik toch nie)
t
the_love_docterLid
01-01-2024, 00:00
#8
:mrgreen: jah ik heb bijna altijd kwauwgom in me mond. :mrgreen:

Gr Tha Doc.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#9
the_love_docter zei:
:mrgreen: jah ik heb bijna altijd kwauwgom in me mond. :mrgreen:

Gr Tha Doc.
Klik om te vergroten...

yeps heb ijk ook altijd, en wat proberen te eten helpt vooral voor de dag erna goed:wink:

vitamine pillen voor dat je gaat slapen werkt ook heel goed voor de dag erna:wink:
S
SGiZOLid
01-01-2024, 00:00
#10
de dag derna heb ik er niet zoveel last van. het is alleen op het moment zelf..
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tegen een droge mond helpt een kauwgum mij altijd goed. En yoghurt is goed te eten met snelle! heb je toch wat in je maag.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Moon zei:
Tegen een droge mond helpt een kauwgum mij altijd goed. En yoghurt is goed te eten met snelle! heb je toch wat in je maag.
Klik om te vergroten...
2 cheeseburgers zonder tomaat met samourai :openmouth: :P
wat kan dat smaken onder de speed zeg :P :P :P :P
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Frisko zei:
Moon zei:
Tegen een droge mond helpt een kauwgum mij altijd goed. En yoghurt is goed te eten met snelle! heb je toch wat in je maag.
Klik om te vergroten...
2 cheeseburgers zonder tomaat met samourai :openmouth: :P
wat kan dat smaken onder de speed zeg :P :P :P :P
Klik om te vergroten...


Whehehe heerlijk lijkt me dat :openmouth: :P
t
the_love_docterLid
01-01-2024, 00:00
#14
jah idd, Yochert is wel een goed idd om te eten met Speed in je lijf.
zie het al voor me nieuwe reclame van die breakers,

breaker nu ook handige,lkkr,voedzaam en verteerbaar voor de door gewinterde Speed freakes.

maare met die Gum in je mond is het ook een stukkie veiliger voor je tanden denk ik zo kan beterss lopen knarsen ok da stukste plastic dan over je tandvlees enz. tenminste dat beridderneer ik .

greets Tha Doc
:openmouth:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Frisko zei:
Moon zei:
Tegen een droge mond helpt een kauwgum mij altijd goed. En yoghurt is goed te eten met snelle! heb je toch wat in je maag.
Klik om te vergroten...
2 cheeseburgers zonder tomaat met samourai :openmouth: :P
wat kan dat smaken onder de speed zeg :P :P :P :P
Klik om te vergroten...

SAMOURAI!!!! :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."