#1
Ik weet niet of dit een domme vraag is maar ik stel hem toch.
Ik had normaal altijd poederspeed.. of brokjes die je met je pinpas tot poeder kon maken.
Nu heb ik een keer andere nadat ik het al sinds februari niet had gedaan.
Dit is veel compacter en kleveriger, als je een brok probeert te verpoederen dan plakt t aan je pasje en en t wordt alleen gehalveerd..
Nou is mijn vraag: Betekend het wat dat het kleverig en compact is? Of is poeder over t algemeen beter?
Want met sos als je een vinger krijgt dus 1 zo'n brok zou het goeie kwaliteit moeten zijn..
Ik had normaal altijd poederspeed.. of brokjes die je met je pinpas tot poeder kon maken.
Nu heb ik een keer andere nadat ik het al sinds februari niet had gedaan.
Dit is veel compacter en kleveriger, als je een brok probeert te verpoederen dan plakt t aan je pasje en en t wordt alleen gehalveerd..
Nou is mijn vraag: Betekend het wat dat het kleverig en compact is? Of is poeder over t algemeen beter?
Want met sos als je een vinger krijgt dus 1 zo'n brok zou het goeie kwaliteit moeten zijn..
