#1
Haha dat pasta gedeelte kon ik nog net zelf bedenken..
Maarja als Drazzic gelijk heeft dan klopt het met wat ik wel had verwacht.. maar ik wilde het toch ff zeker weten omdat ik poeder veeel makkelijker vind, om te snuiven en om lijnen mee te leggen..
Iemand oplossing hoe je die pasta zooi btje kan drogen dat het niet meer 1 geheel is maar gewoon poeder? (nee k neem geen bommetjes)
Maarja als Drazzic gelijk heeft dan klopt het met wat ik wel had verwacht.. maar ik wilde het toch ff zeker weten omdat ik poeder veeel makkelijker vind, om te snuiven en om lijnen mee te leggen..
Iemand oplossing hoe je die pasta zooi btje kan drogen dat het niet meer 1 geheel is maar gewoon poeder? (nee k neem geen bommetjes)
