Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKwaliteitsverschil of niet?

Kwaliteitsverschil of niet?

24 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
G
GelegenheidsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haha dat pasta gedeelte kon ik nog net zelf bedenken..
Maarja als Drazzic gelijk heeft dan klopt het met wat ik wel had verwacht.. maar ik wilde het toch ff zeker weten omdat ik poeder veeel makkelijker vind, om te snuiven en om lijnen mee te leggen..

Iemand oplossing hoe je die pasta zooi btje kan drogen dat het niet meer 1 geheel is maar gewoon poeder? (nee k neem geen bommetjes)
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#2
Snij zegmaar een dunne reep, en smeer dat uit op een cd hoesje/spiegel.
na een tijdje moet dat wel drogen..
G
GelegenheidsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oke ga het proberen..
Ja die dealer gaf het in een plastic zakje das wel Kwalitatief Uitermate Teleurstellend .. het kleeft er helemaal aan en volgens mij bijt het zich ook in het plastic .. Maarja snel een sealtje ergens vandaan toveren maar
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik krijg altijd pep in plastic zakje, wat is een sealtje dan?
als het in het zakje bijt en kleeft en je schraapt het af en snuift t, snuif je dan plastic?
G
GelegenheidsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha lijkt me sterk de plastic trekt niet in de pep de pep trekt in t plastic denk ik

Sealtje is 4kantje een paar x op bepaalde manier gevouwen.. lekker makkelijk vind ik
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gelegenheidsgebruiker zei:
Haha lijkt me sterk de plastic trekt niet in de pep de pep trekt in t plastic denk ik

Sealtje is 4kantje een paar x op bepaalde manier gevouwen.. lekker makkelijk vind ik
Klik om te vergroten...
leg het gewoon op een cd doosje
kap het een paar keer en het is zo droog.
duurt echt niet lang :wink:
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik pakte hier net mn ''pepcdhoesje'' en ging voor de lol eens schrapen, en heb uit die witte plekken die altijd achter blijven nog een lijnTJE kunnen schrapen, is dit dan gewoon puur de speed..? of zou je het afraden om te snuiven ivm mogelijke stukjes plastic??
a
angel1Lid
01-01-2024, 00:00
#8
wij leggen ook altijd natte speed op een spiegel en dat droogt vrij snel en is het heel makkelijk om een lijn te leggen. naderhand kan ik er met zo n scheermesje ook nog heel erg veel afschrapen, en dat is gewoon speed.maar hoe het precies met een cdhoesje reageerd durf ik niet zeggen
d
davistaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Om een klein grammetje te drogen is een cd hoesje of dergelijke zeker wel voldoende hoor. Maar als je ietsje meer hebt (Grammetje of 10) Vind ik het makkelijker het op een vlakke porseleine vloertegel te leggen en deze boven de lamp van een 'lavalamp' te plaatsen lampje paar minuten aan. Terug uitdoen als de tegel warm word en kappen die handel herhaal dit gewoon tot ie droog is. Wel oppassen dat ie niet te warm word. Anders smelt ten 1e je pasje en ten 2e het poeder word een soort 'ZOUT' vorm die kei hard is en bijna niet te snuiven is.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gelegenheidsgebruiker zei:
Oke ga het proberen..
Ja die dealer gaf het in een plastic zakje das wel Kwalitatief Uitermate Teleurstellend .. het kleeft er helemaal aan en volgens mij bijt het zich ook in het plastic .. Maarja snel een sealtje ergens vandaan toveren maar
Klik om te vergroten...

ik vind plastic sealtje stuk beter..

1 scheurt niet etc, kan nat worden, zonder dat het gelijk doorweekt en je kan zien hoeveel je nog hebt en om iets eruit te halen is ook echt geen probleem..

en nee, het trekt niet in het plastic.

voor je dealer is een plastic sealtje alleen maar duurder, papieren gevouwen sealtje is voor hem vaak gratis.
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#11
"JewCookie
papieren gevouwen sealtje is voor hem vaak gratis.
Klik om te vergroten...


Speed heeft bij gewoon papier de neiging om er in te trekken, dus een gewoon papiertje is niet echt aan te raden
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#12
Colaiuta zei:
"JewCookie
papieren gevouwen sealtje is voor hem vaak gratis.
Klik om te vergroten...


Speed heeft bij gewoon papier de neiging om er in te trekken, dus een gewoon papiertje is niet echt aan te raden
Klik om te vergroten...
jah als je speed vochtig is is het niet aan te raden voor het in een gewoon papieren sealtje te steken.
S
S ][Nickname][Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Gelegenheidsgebruiker zei:
Haha lijkt me sterk de plastic trekt niet in de pep de pep trekt in t plastic denk ik

Sealtje is 4kantje een paar x op bepaalde manier gevouwen.. lekker makkelijk vind ik
Klik om te vergroten...
sealtjes zijn niet geschikt om pep (met name pasta) langere tijd in te bewaren vind ik..
droogt je pasta snel in uit
als je het een tijdje weg-legt zou ik het in een zakje doen, luchtdicht gaat het veel langer mee :stoned:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#14
schranziewanzie zei:
Colaiuta zei:
"JewCookie
papieren gevouwen sealtje is voor hem vaak gratis.
Klik om te vergroten...


Speed heeft bij gewoon papier de neiging om er in te trekken, dus een gewoon papiertje is niet echt aan te raden
Klik om te vergroten...
jah als je speed vochtig is is het niet aan te raden voor het in een gewoon papieren sealtje te steken.
Klik om te vergroten...
correctie,het vocht trekt erin...
neej als je echt natte speed hebt is het idd niet aan te raden deze onmiddelijk in een papiertje te steken,gewoon omdat je dan na 5 min alweer een seal aan ut plooien bent...zo een paar keren,beters leg je hem op een spiegel,wrijf hem een beetje uit elkaar,en leg hem ongeveer 20/25/30cm van een lamp af....bureaulamp werkt perfect!!!
binnen de 10 a 15 min is je speed wel droog/droger!!! :)
d
davistaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Waar kun je eigenlijk plastic sealtjes halen? Ik woon in belgie en hier hebben we niet direct een smartshop in de buurt. Mss een "Doe-het-zelf" tip? Hmmm Bakpapier ofzow?
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#16
natte speed kijg ik in een dichtgebrand plastic zakje zeg maar (stukje daarvan dan..)

normale speed in een plastic sealtje.. nog altijd vind ik het beter als een papieren kut "envelopje".
G
GelegenheidsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik had eerst altjd vetvrije snowsealtjes.. envelopje dus..

En wat is zo relaxed aan plastic zakje :confused:

nadelen
-kleeft eraan vast
- je haalt het er moeilijk uit
- het zakje kan scheuren bij de sluiting als je niet voorzichtig doet

en voordelen van enveloppie
je kan het vet makkelijk puntjes neme met sleutel.. en het komt dr zo uit je kan heel goed doseren op je hoesje of creditcard..

Maja lekker boeiend ik heb t nou in een normaal envelopje gedaan van A4 papier kan dit kwaad dan?
Tis nou wel gedroogd voor t erin ging..

In ieder geval al leg je het in de vriezer blijft het langer goed maar dit gaat minstens een maand mee moet haast wel.. tis chemisch
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#18
^ ik ben ook voorstander van de sealtjes...
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#19
^^ heb ook wel eens van gewoon papier een sealtje gevouwen, maar toen het leeg was, zag het papier er nogal vreemd uit, de speed was al droog maar toch denk ik dat het dan nog enigzins in het papier trekt..
heb ook al van meerdere mensen gehoord dat je het beter in een echt sealtje kan doen...
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#20
maakt geen hol uit dude's....
gewoon papier werkt perfect!!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."