is niet hetzelfde als ritalin
bevat:
1/4 Dextroamphetamine Saccharate
1/4 Dextroamphetamine Sulfate (Dexedrine®)
1/4 Amphetamine Aspartate
1/4 Amphetamine Sulfate
iemand wel eens wat van op? hoeveel heb je nodig voor een normaal effect
#3
Is ritalin toch...?
Had ik een tijdje geleden op een DNB feestje gepakt..20 mg ik vond er weinig aan en wist wel dat ik meer moest gaan nemen voor meer effect, maar ik voelde het wel een beetje en het effect interesseerde me eigenlijk weinig dus heb ik niet meer bijgepakt.
Het is een soort van variant op speed. Het wordt voorgeschreven aan ADHD patienten. Zij worden er rustig van...
#4
Jaah ik zag er laatst ook wat over op MTV... Is het ook in Nederland te krijgen???
#5
luf10tje zei:
Jaah ik zag er laatst ook wat over op MTV... Is het ook in Nederland te krijgen???