Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsProblemen met eten na gebruik*

Problemen met eten na gebruik*

16 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#1
breakers, drinkontbijt en dat soort dingen.. :)
a
angel1Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ik weet niet of meer mensen er last van hebben , maar ik denk het wel: als je na een dag of nacht flink speed gebruiken de dag erna wat moet eten, gaat dat niet zo heel erg goed. mijn vraag is: wat eten jullie dan zoal, wat is op zo n moment het beste om bijvoorbeeld niet misselijk of iets te worden. misschien rare vraag maar ik heb nog altijd niks gevonden wat op zo n moment een beetje goed valt
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gewoon wat de pot schaft, en dan met pijn en moeite naarbinnen stampen.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
yogert, zacht fruit,
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik at altijd een bakje vla, gaat er altijd wel in.
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#6
het niet kunnen eten is mijns inziens iets waar je je ff overheen moet zetten... zit voornamelijk tussen de oren...

als ik snachts ook flink wat bier erbij heb gedronken en ik drink smorgens koffie, wil ik nog wel eens behoorlijk over mn nek gaan daarna, voelt wel 10 keer beter daarna

idd yoghurt/vla is een goeie en peren mandarijnen druiven afijn fruit dus


rond een uur of 1 a 2 smiddags ben ik dan wel in staat om tostis te bakken en te nuttigen... door de speed verkrampt je maag zegmaar, als ik dan 1 hap neem, krijg ik vanzelf weer trek
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Banaantje.
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#8
aanrader: kwark, yoghurt, vla .. en al die dingen .. vooral kwark vond/vind ik dan altijd gruwelijk lekker! :wave:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#9
al wa ge wilt eet ik met speed
gelijk gisteren morgen toen ik thuiskwam was toen ook al meer als 50 uren wakker direct 7 sandwichen geeten en ben ik een paar uurkes gaan slapen.
stond ik op zaten ze hier barbeque te eten.
lekker aan tafel gezet en goed geeten.
ik begrijp ook nie goed hoe het komt want da kon ik vroeger helemaal niet.
en jah ik weet het zal wel deels gewente zijn maar wat ik dan nie begrijp vroeger pakte ik het meer als nu en toe kreeg ik geen hap binnen.
toen heb ik een lange tijd geen speed meer gepakt en terug begonnen en vanaf toen heb ik altijd perfect kunnen eten.
zelfs tijdens mijn gebruik, ik kan een lijn pakken en 1 uurtje later kan ik in de frituur stoppen voor te gaan eten.
denk da het ook veel te maken heeft met het fijt dat ik niks meer rook.
want heb ook nooit geen keelpijn meer ofzo erna en da had ik wel nog toen ik rookte.
en de meeste roken als een ketter als ze speed gebruiken en daar heeft het ook veel mee te maken denk ik da je geen hap door je keel krijgt.
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#10

Hmmm this is my number one perfect afterpep food :smoke:
Beetje suuker eroverheen en jum jam schmikkel schmek
a
angel1Lid
01-01-2024, 00:00
#11
jezus, zit ik me rot te zoeken naar dit topic, hebben ze gewoon de titel veranderd *hoezo vaag*

maar over dat tussen je oren: ik word toch van heel veel dingen misselijk als ik ze eet na gebruik, dus of het nou echt tussen de oren zou zitten?
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik eet meestal fruit en drink veel gezonde sapjes.
Gewoon zoveel mogelijk proppen hupsakee deste sneller ben je weer op krachten!
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#13
yoghurt in een beker of ei dat lukt mij ook best aardig
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vruchtenyoghurt, aardbeien, galia meloen (dat is echt heerlijk), banaan (meestal krijg ik maar een halve op maar goed), tomatensoep en als ik een beetje ben bijgekomen na een uur of 10-12 lust ik wel een frietje met een kaassouffle.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Deranged zei:
Gewoon wat de pot schaft, en dan met pijn en moeite naarbinnen stampen.
Klik om te vergroten...

Hehe, juist, zoals het hoort. Nog het gezondste ook lijkt mij, hoe wil je nou overleven op bijv een bakje vla.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#16
soep, maar dat gaat met héél veel moeite.. kan pas na anderhalve dag weer echt eten..
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#17
maar als t er op aan komt inderdaad eten wat de pot schaft je moet toch echt je reserves weer aanvullen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."