Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmet bananesmaak

met bananesmaak

12 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Colaiuta zei:
Heuy,

ben het zelf nog niet tegen gekomen, maar bij een maat van mij op school had iemand het over speed met bananesmaak gehehe :sunglasses:
heeft iemand hier ooit pep gehad met een smaak ofzo? of kent niemand dat?

lijkt me wel chille-bille, ga je misschien ook niet zo gruwelijk over je nek na de eerste lijn :wink:
Klik om te vergroten...

We noemde vroeger een soort pep welleens appeltjes speed door de velle groene appels smaak/geur die eraan hing,maar bananesmaak wat zacht is..lijkt me sterk of die persoon heeft ze pep tussen de opengeschilde bananen in de koelkast open en bloot bewaard natuurlijk.Maar dan nog.. :mrgreen:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#2
volgens mij moet de smaak van de speed wel blijven overheerden anders heb je volgens mij best kut kwaliteit.. :mrgreen:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#3
JewCookie zei:
volgens mij moet de smaak van de speed wel blijven overheerden anders heb je volgens mij best kut kwaliteit.. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

jawel daar moet je niet aan twijfelen
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#4
mijn ervaring is dat hele goed speed, heel erg brand in die naze, maar dat de smaak niet heeeel smerig hoeft te zijn. ja ok, meestal is t wel walgelijk :wave:
G
GelegenheidsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Appeltjespep ken ik idd ook..

Rook naar appel best lekker maar t smaakte dr amper naar.. en t brandde dr ok niet minder om :openmouth:

Maja t werkte al te goed..
Eigenlijk heb ik nog nooit pep gehad die niet werkt.. als ik pep heb gesnove kan ik ook nooit slape die nacht of ik nou sochtends of snachts snuif..

Dus voor mij bestaat er geen "slechte" had wel is een dealer van wie iedereen zei dat ie troep verkocht maar ik kon dr een nacht leip op rausen dus wat is slechte pep dan eigenlijk? Bestaat het wel? :grin:
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#6
ghehe tja, heb ook nog nooit speed gehad waar ik geen hele nacht mee door kon gaan, maar ik vind speed goed wanneer het gewoon lekker werkt en je de volgende dag niet belachelijk gaar bent... beetje ''luxe'' pasta die wel brand maar niet zo gruwelijk vies smaakt
b
boelsLid
01-01-2024, 00:00
#7
da is ni goe, hoe beter pep smaakt oe meer ge snuift :wink:
w
wiet busjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
tis gewoon versneden met een smaakstof :grin:
opzich, het is altijd versneden, doe dan maar een lekker smaakje :grin:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja, je kan er natuurlijk smaakstofjes oid door heen gooien..

Ben het zelf ook nog nooit tegengekomen. Ik denk niet dat Speed echt lekker gemaakt kan worden.
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heuy,

ben het zelf nog niet tegen gekomen, maar bij een maat van mij op school had iemand het over speed met bananesmaak gehehe :sunglasses:
heeft iemand hier ooit pep gehad met een smaak ofzo? of kent niemand dat?

lijkt me wel chille-bille, ga je misschien ook niet zo gruwelijk over je nek na de eerste lijn :wink:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
misschien had ie gewoon een snelle banaan :grin:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#12
geef mij maar aardbijensmaak :P :P :P
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#13
CHOCOLADE

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."