Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvaker pissen?

vaker pissen?

35 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#1
hee

het valt me op dat wanneer ik speed gebruik, ik best vaak moet pissen..
Zijn er mensen die dit herkennen?
I
IcequeenLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja man! zodra ik ook maar een slok drinken neem moet ik alweer heen. ik meende dat dit gebeurd als je nieren overbelast zijn. dus wat je inneemt valt direct door je lichaam en er wordt niets verwerkt en dus ook geen goede dingen uitgehaald...maar ik kan het ook wel weer eens verkeerd gehoord hebben...
en je hebt meer dorst (tenminste ik wel) en dus drink je meer en dus pis/plas je meer...
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#3
als ik speed opheb loop ik ook om het kwartier naar de wc, heel irritant vink da. vooral als je ergens buiten staat en er geen wc's in de buurt zijn :P
I
IcequeenLid
01-01-2024, 00:00
#4
oh daar kan ik juist weer niet van naar de plee...dan moet ik echt heel hard concentreren om al mijn spieren te ontspannen en duurt het echt een eeuwigheid voor het komt...
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja inderdaad maar ik heb wel constant het gevoel dat ik moet pissen
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#6
Mr.jiho zei:
ja inderdaad maar ik heb wel constant het gevoel dat ik moet pissen
Klik om te vergroten...

Dat had ik dan weer met wiet...
I
IcequeenLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik zit nu heel hard na te denken over mijn plasgedrag op andere drugs, maar zie er niet echt een patroon in momenteel! ja drank natuurlijk...
I
IcequeenLid
01-01-2024, 00:00
#8
maar dat ik dan zo vaak moet is wel aan het eind van een sessie, wanneer ik helemaal gaar ben. ik ben nu volgens mij al uren niet naar de plee geweest...dus ik heb het niet altijd...ik ga voor de zekerheid toch maar even!!
:wave:
P
PincheyLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja dat + dat er wat krimpt daar benede :(
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik pis ook om het leven met snelle in me lijf :P En je wil niet weten hoe klein het gereedschappie dan word :tearsofjoy:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#11
heb ik niet zo een last van eigenlijk
bij mn meisje schommelt het nogalk...
ofwel moet ze veel pissen onder speed,ofwel helemaal niet!!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mr.jiho zei:
ik heb dit met mdma
Klik om te vergroten...

ik heb dat met paddo's :confused:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ellesdee zei:
Mr.jiho zei:
ik heb dit met mdma
Klik om te vergroten...

ik heb dat met paddo's :confused:
Klik om te vergroten...
met paddestoelen ben ik daar echt TOTAAAAaaaaal niet mee bezig, vaak de volgende morgen word ik dan wakker van: shit ik moet dringend pissen :)
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mr.jiho zei:
Ellesdee zei:
Mr.jiho zei:
ik heb dit met mdma
Klik om te vergroten...

ik heb dat met paddo's :confused:
Klik om te vergroten...
met paddestoelen ben ik daar echt TOTAAAAaaaaal niet mee bezig, vaak de volgende morgen word ik dan wakker van: shit ik moet dringend pissen :)
Klik om te vergroten...

nee, ik ga tijdens het trippen echt minstens 12keer naar de wc ofzo... :confused:
I
IcequeenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mr.jiho zei:
Ellesdee zei:
Mr.jiho zei:
ik heb dit met mdma
Klik om te vergroten...

ik heb dat met paddo's :confused:
Klik om te vergroten...
met paddestoelen ben ik daar echt TOTAAAAaaaaal niet mee bezig, vaak de volgende morgen word ik dan wakker van: shit ik moet dringend pissen :)
Klik om te vergroten...

dan mag je dus blij zijn dat je met een droge broek wakker wordt?! er zijn mensen die het zo vergeten, dat het er in hun slaap maar uit komt...

en valt mij trouwens ook op dat met speed op ik nogal veel reageer op berichten op dit forum. heb je dat ook?
:wave:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Colaiuta zei:
hee

het valt me op dat wanneer ik speed gebruik, ik best vaak moet pissen..
Zijn er mensen die dit herkennen?
Klik om te vergroten...


Ik moet ook altijd heel dringend naar wc,maar ik hou het altijd in omdat ik druk bezig ben met domme dingen die normaal in 1 2 3 klaar zijn,maar onder de pep moet alles goed gedaan worden,en dan 4uur later heb ik effe tijd en zit ik onmenselijk lang te pissen.Niet normaal meer.


:)
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik heb dit met mdma
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als het goed is drink je ook veel meer als normaal als je speed of mdma neemt,dus dat verklaart het vele naar het toilet gaan.

Soms is plassen echt lastig haha
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Icequeens zei:
Mr.jiho zei:
Ellesdee zei:
Mr.jiho zei:
ik heb dit met mdma
Klik om te vergroten...

ik heb dat met paddo's :confused:
Klik om te vergroten...
met paddestoelen ben ik daar echt TOTAAAAaaaaal niet mee bezig, vaak de volgende morgen word ik dan wakker van: shit ik moet dringend pissen :)
Klik om te vergroten...

dan mag je dus blij zijn dat je met een droge broek wakker wordt?! er zijn mensen die het zo vergeten, dat het er in hun slaap maar uit komt...

en valt mij trouwens ook op dat met speed op ik nogal veel reageer op berichten op dit forum. heb je dat ook?
:wave:
Klik om te vergroten...

In het begin was dat wel effe wennen ,dat type onder de pep en zodra ik het door had onder de pep heb ik ook veel zitte posten.
En dan maak je zoon heel lange uitleg dat je normaal in een paar zinnen kunt uitleggen.En als je dan op het einde je lang verhaal leest dan zitten er fouten en kun je er niet meer aan uit,en zo zit je te klunsen.Maar na een tijd gaat het makkelijker en makkelijker.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mr.jiho zei:
ik heb dit met mdma
Klik om te vergroten...

Ik ook, ik blijf lopen. In het begin moest ik me erg concentreren om uberhaupt er wat uit te krijgen maar tegenwoordig heb ik daar geen moeite meer mee.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."