#1
hee
het valt me op dat wanneer ik speed gebruik, ik best vaak moet pissen..
Zijn er mensen die dit herkennen?
het valt me op dat wanneer ik speed gebruik, ik best vaak moet pissen..
Zijn er mensen die dit herkennen?
Mr.jiho zei:ja inderdaad maar ik heb wel constant het gevoel dat ik moet pissen

met paddestoelen ben ik daar echt TOTAAAAaaaaal niet mee bezig, vaak de volgende morgen word ik dan wakker van: shit ik moet dringend pissenEllesdee zei:
Mr.jiho zei:met paddestoelen ben ik daar echt TOTAAAAaaaaal niet mee bezig, vaak de volgende morgen word ik dan wakker van: shit ik moet dringend pissenEllesdee zei:![]()
Mr.jiho zei:met paddestoelen ben ik daar echt TOTAAAAaaaaal niet mee bezig, vaak de volgende morgen word ik dan wakker van: shit ik moet dringend pissenEllesdee zei:![]()

Colaiuta zei:hee
het valt me op dat wanneer ik speed gebruik, ik best vaak moet pissen..
Zijn er mensen die dit herkennen?
Icequeens zei:Mr.jiho zei:met paddestoelen ben ik daar echt TOTAAAAaaaaal niet mee bezig, vaak de volgende morgen word ik dan wakker van: shit ik moet dringend pissenEllesdee zei:![]()
dan mag je dus blij zijn dat je met een droge broek wakker wordt?! er zijn mensen die het zo vergeten, dat het er in hun slaap maar uit komt...
en valt mij trouwens ook op dat met speed op ik nogal veel reageer op berichten op dit forum. heb je dat ook?
![]()
Mr.jiho zei:ik heb dit met mdma
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."