#1
Ik drink juist heel weinig, ik weet dat t niet goed is maar ik krijg het haast niet weg en als ik t weg krijg neem ik kleine nipjes omdat ik t erg vervelend vindt om steeds naar de wc te moeten gaan.

ik ookEllesdee zei:Mr.jiho zei:met paddestoelen ben ik daar echt TOTAAAAaaaaal niet mee bezig, vaak de volgende morgen word ik dan wakker van: shit ik moet dringend pissenEllesdee zei:![]()
nee, ik ga tijdens het trippen echt minstens 12keer naar de wc ofzo...![]()

Jeller zei:
voor de meisjes moest het ook afzien zijn met die vuile toiletten![]()
Jeller zei:
voor de meisjes moest het ook afzien zijn met die vuile toiletten![]()
maar terwijl stond mijn blaas op springen.Colaiuta zei:hee
het valt me op dat wanneer ik speed gebruik, ik best vaak moet pissen..
Zijn er mensen die dit herkennen?

wiet busje zei:elke avond als space scientist en een kameraad bij me komen sos snuiven (is sos maargoed ik zeg het toch) trekken we sirieus de WC maar 1x per uur door want anders zit eer constant geen water in
![]()

Saivy zei:wiet busje zei:elke avond als space scientist en een kameraad bij me komen sos snuiven (is sos maargoed ik zeg het toch) trekken we sirieus de WC maar 1x per uur door want anders zit eer constant geen water in
![]()
Dat moet dan ook een lekker geurtje hebben daar![]()

Acra zei:toen ik speed had gesnoven,
mijn blaas stond op springen, maar op de moment dat ik aan de toilet stond, kreeg ik er geen druppel uitmaar terwijl stond mijn blaas op springen.
vond ik wel heel raar
iemand ook deze ervaring mee gemaakt ?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."