Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSnuifkriebels

Snuifkriebels

27 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ben ik de enigste, of krijgen jullie ook altijd de kriebels een paar uurtjes voordat je een lijn gaat wegwerken. Als de lijn binnen is zijn de kriebels ook weg. Ik vind het wel leuk, krijg je zo'n gevoel van: Ik doe iets speciaals, dat komt misschien ook omdat ik pep halfjaarlijks maar gebruik.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb t wel als ik naar een feestje toe ga en ik weet dat ik daar ga gebruiken... alsof er iets spannends kan gebeuren idd...
mjah... heb dat denk ik ook omdat ik niet zo vaak gebruik idd... :)
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#3
met pep heb ik da niet
maar toen ik nog coke pakte had ik da gevoel iedere keer opnieuw.
als ik mijn gram ging halen en voor da ik mijn eerste lijn pakte was het just of ik in een achtbaan zat.
echt zo een kriebelgevoel in mijn maag.
klinkt mss raar ma denk da nog wel mensen dit hebben.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#4
das teken van verslaafd zijn.. als je dit al met pep hebt, ben je volgens mij aardig ver gegaan of niet?
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#5
dat komt door geestelijke afhankelijkheid meestal zal je ook veel lekkerder voelen ineens als die spul al in je zak is zonder te gaan snuiven
ik heb het ook dat ik me beter voel als ik nog wiet in me zak heb :grin:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#6
yellowmoon zei:
dat komt door geestelijke afhankelijkheid meestal zal je ook veel lekkerder voelen ineens als die spul al in je zak is zonder te gaan snuiven
ik heb het ook dat ik me beter voel als ik nog wiet in me zak heb :grin:
Klik om te vergroten...
jah idd
daarom ben ik blij da ik nu afkeer heb gekregen van die witte duivel.
met weed had ik dat idd ook wel, werd zot als ik niks had.
ma daar ben ik nu ook al 3 maanden mee gestopt.
ma da zeg ik wel nie da ik het nooit meer zal roken ma de eerste tijd toch nemeer.
tzit allemaal in uw koppie, stoppen gaat beter als ge denkt.
ge moet gewoon wa karakter tonen.
en na een tijdje denk je er nog niet meer aan.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#7
JewCookie zei:
das teken van verslaafd zijn.. als je dit al met pep hebt, ben je volgens mij aardig ver gegaan of niet?
Klik om te vergroten...
met pep heb ik dit niet
met coke had ik dat :wink:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb het ook niet bij pep...

kun je na gaan als je het wel hebt..
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ja ik had het deze zaterdag nog bij pep slikken ik vond het juist wel leuk dat het een beetje spannend was maart het was niet zo spannend dat ik heel erg twijfelde ofzo :wink:

met coke had ik dat de eerste keer
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#10
JewCookie zei:
ik heb het ook niet bij pep...

kun je na gaan als je het wel hebt..
Klik om te vergroten...

Ik doe het bijna nooit, dus ik kan dan toch niet afhankelijk zijn?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
hier heb je nog een paar verhaaltjes over kriebels/zenuwen voordat je gaat gebruiken:

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=2268&highlight=zenuwen
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#12
Was hier laatst niet een post over dat het aanzicht van al coke dopamine in je hersens laat vrijkomen, misschien geeft het ook effecten, of gewoon de zenuwen..? Misschien is dat voor meer drugs, of verschilt het per persoon..
s
spliffsnatcherLid
01-01-2024, 00:00
#13
jep sommige mensen hun pupîllen kunnen al wijd staan met er nog maar aan te denken.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#14
spliffsnatcher zei:
jep sommige mensen hun pupîllen kunnen al wijd staan met er nog maar aan te denken.
Klik om te vergroten...

:P
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mietjes.
T
TLK#1Lid
01-01-2024, 00:00
#16
wij hadden besloten een maand te stoppen en er zijn nual 3weken achter de rug... gewoon het idee dat er volgend weekend een lijntje voor me klaarligt... ik krijg er inderdaad kriebels van ja :grin: zalig vooruitzicht !
R
RottendNeusbeentjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb et alleen met coke..
Mss omdat ik de laatste paar maanden veel pep gebruik... :) :mrgreen:
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#18
haha dik in orde :beer:
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Haze zei:
Ben ik de enigste, of krijgen jullie ook altijd de kriebels een paar uurtjes voordat je een lijn gaat wegwerken. Als de lijn binnen is zijn de kriebels ook weg. Ik vind het wel leuk, krijg je zo'n gevoel van: Ik doe iets speciaals, dat komt misschien ook omdat ik pep halfjaarlijks maar gebruik.
Klik om te vergroten...
nee ik gebruik byna elke dag en ik heb nog altijd de kriebels.!!!!
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#20
RottendNeusbeentje zei:
Ik heb et alleen met coke..
Mss omdat ik de laatste paar maanden veel pep gebruik... :) :mrgreen:
Klik om te vergroten...
ik heb het met pep .I LIKE het :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."