#1
Ben ik de enigste, of krijgen jullie ook altijd de kriebels een paar uurtjes voordat je een lijn gaat wegwerken. Als de lijn binnen is zijn de kriebels ook weg. Ik vind het wel leuk, krijg je zo'n gevoel van: Ik doe iets speciaals, dat komt misschien ook omdat ik pep halfjaarlijks maar gebruik.

