#1
Ik krijg al de kriebels als ik er nu aan denk.....ge
ef mij maar zo'n lijn.....
ef mij maar zo'n lijn.....
ef mij maar zo'n lijn.....
Skippy zei:De speed is niet verslavend, het snuiven is verslavend.. bij mij dan![]()
zommes zei:Skippy zei:De speed is niet verslavend, het snuiven is verslavend.. bij mij dan![]()
Snuif dan gewoon pepermunt.
speed is ook viesSkippy zei:zommes zei:Skippy zei:De speed is niet verslavend, het snuiven is verslavend.. bij mij dan![]()
Snuif dan gewoon pepermunt.
oehh dat lijkt me vies
schranziewanzie zei:speed is ook viesSkippy zei:zommes zei:Skippy zei:De speed is niet verslavend, het snuiven is verslavend.. bij mij dan![]()
Snuif dan gewoon pepermunt.
oehh dat lijkt me vies![]()
![]()
maar ik weet wel goed wat je bedoeld.
speed snuiven is toch zo vettig en toch is het o zo fijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."