Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSnuifkriebels

Snuifkriebels

27 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#1
Was hier laatst niet een post over dat het aanzicht van al coke dopamine in je hersens laat vrijkomen, misschien geeft het ook effecten, of gewoon de zenuwen..? Misschien is dat voor meer drugs, of verschilt het per persoon..
s
spliffsnatcherLid
01-01-2024, 00:00
#2
jep sommige mensen hun pupîllen kunnen al wijd staan met er nog maar aan te denken.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#3
spliffsnatcher zei:
jep sommige mensen hun pupîllen kunnen al wijd staan met er nog maar aan te denken.
Klik om te vergroten...

:P
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mietjes.
T
TLK#1Lid
01-01-2024, 00:00
#5
wij hadden besloten een maand te stoppen en er zijn nual 3weken achter de rug... gewoon het idee dat er volgend weekend een lijntje voor me klaarligt... ik krijg er inderdaad kriebels van ja :grin: zalig vooruitzicht !
R
RottendNeusbeentjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb et alleen met coke..
Mss omdat ik de laatste paar maanden veel pep gebruik... :) :mrgreen:
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#7
haha dik in orde :beer:
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Haze zei:
Ben ik de enigste, of krijgen jullie ook altijd de kriebels een paar uurtjes voordat je een lijn gaat wegwerken. Als de lijn binnen is zijn de kriebels ook weg. Ik vind het wel leuk, krijg je zo'n gevoel van: Ik doe iets speciaals, dat komt misschien ook omdat ik pep halfjaarlijks maar gebruik.
Klik om te vergroten...
nee ik gebruik byna elke dag en ik heb nog altijd de kriebels.!!!!
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#9
RottendNeusbeentje zei:
Ik heb et alleen met coke..
Mss omdat ik de laatste paar maanden veel pep gebruik... :) :mrgreen:
Klik om te vergroten...
ik heb het met pep .I LIKE het :hearteyes:
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik krijg al de kriebels als ik er nu aan denk.....ge :smoke: ef mij maar zo'n lijn.....
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#11
De speed is niet verslavend, het snuiven is verslavend.. bij mij dan :wave:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Skippy zei:
De speed is niet verslavend, het snuiven is verslavend.. bij mij dan :wave:
Klik om te vergroten...

Snuif dan gewoon pepermunt.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#13
zommes zei:
Skippy zei:
De speed is niet verslavend, het snuiven is verslavend.. bij mij dan :wave:
Klik om te vergroten...

Snuif dan gewoon pepermunt.
Klik om te vergroten...

oehh dat lijkt me vies
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hm..

Als je het alleen voor het snuiven doet is het wel een gezondere oplossing :grin:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#15
Skippy zei:
zommes zei:
Skippy zei:
De speed is niet verslavend, het snuiven is verslavend.. bij mij dan :wave:
Klik om te vergroten...

Snuif dan gewoon pepermunt.
Klik om te vergroten...

oehh dat lijkt me vies
Klik om te vergroten...
speed is ook vies :wink: :wink:
maar ik weet wel goed wat je bedoeld.
speed snuiven is toch zo vettig en toch is het o zo fijn.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#16
schranziewanzie zei:
Skippy zei:
zommes zei:
Skippy zei:
De speed is niet verslavend, het snuiven is verslavend.. bij mij dan :wave:
Klik om te vergroten...

Snuif dan gewoon pepermunt.
Klik om te vergroten...

oehh dat lijkt me vies
Klik om te vergroten...
speed is ook vies :wink: :wink:
maar ik weet wel goed wat je bedoeld.
speed snuiven is toch zo vettig en toch is het o zo fijn.
Klik om te vergroten...


:flushed: :flushed: ik vind de smaak lekker...
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik snak toch altijd naar een glas drinken met een smaakje als ik et doorslik
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ben ik de enigste, of krijgen jullie ook altijd de kriebels een paar uurtjes voordat je een lijn gaat wegwerken. Als de lijn binnen is zijn de kriebels ook weg. Ik vind het wel leuk, krijg je zo'n gevoel van: Ik doe iets speciaals, dat komt misschien ook omdat ik pep halfjaarlijks maar gebruik.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik heb t wel als ik naar een feestje toe ga en ik weet dat ik daar ga gebruiken... alsof er iets spannends kan gebeuren idd...
mjah... heb dat denk ik ook omdat ik niet zo vaak gebruik idd... :)
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#20
met pep heb ik da niet
maar toen ik nog coke pakte had ik da gevoel iedere keer opnieuw.
als ik mijn gram ging halen en voor da ik mijn eerste lijn pakte was het just of ik in een achtbaan zat.
echt zo een kriebelgevoel in mijn maag.
klinkt mss raar ma denk da nog wel mensen dit hebben.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."