#1
Was hier laatst niet een post over dat het aanzicht van al coke dopamine in je hersens laat vrijkomen, misschien geeft het ook effecten, of gewoon de zenuwen..? Misschien is dat voor meer drugs, of verschilt het per persoon..
spliffsnatcher zei:jep sommige mensen hun pupîllen kunnen al wijd staan met er nog maar aan te denken.


nee ik gebruik byna elke dag en ik heb nog altijd de kriebels.!!!!Haze zei:Ben ik de enigste, of krijgen jullie ook altijd de kriebels een paar uurtjes voordat je een lijn gaat wegwerken. Als de lijn binnen is zijn de kriebels ook weg. Ik vind het wel leuk, krijg je zo'n gevoel van: Ik doe iets speciaals, dat komt misschien ook omdat ik pep halfjaarlijks maar gebruik.
ik heb het met pep .I LIKE hetRottendNeusbeentje zei:Ik heb et alleen met coke..
Mss omdat ik de laatste paar maanden veel pep gebruik...![]()
![]()
ef mij maar zo'n lijn.....
Skippy zei:De speed is niet verslavend, het snuiven is verslavend.. bij mij dan![]()
zommes zei:Skippy zei:De speed is niet verslavend, het snuiven is verslavend.. bij mij dan![]()
Snuif dan gewoon pepermunt.
speed is ook viesSkippy zei:zommes zei:Skippy zei:De speed is niet verslavend, het snuiven is verslavend.. bij mij dan![]()
Snuif dan gewoon pepermunt.
oehh dat lijkt me vies
schranziewanzie zei:speed is ook viesSkippy zei:zommes zei:Skippy zei:De speed is niet verslavend, het snuiven is verslavend.. bij mij dan![]()
Snuif dan gewoon pepermunt.
oehh dat lijkt me vies![]()
![]()
maar ik weet wel goed wat je bedoeld.
speed snuiven is toch zo vettig en toch is het o zo fijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."