#1
Het is niet de speed waar van je tript, maar door het feit dat je lichaam en hersens overstuur is lijkt niets meer wat het lijkt.
flash kieke zei:PEP IS KLOTE SPUL.En dat merk je pas na een lange tijd gebruiken.
ik ken mensen die daar achter kwamen VOOR ze het hadden gebruiktBobG zei:flash kieke zei:PEP IS KLOTE SPUL.En dat merk je pas na een lange tijd gebruiken.
Daar kwam ik na enkele keren gebruiken al achter.
JewCookie zei:BobG zei:Nou je houdt jezelf alleen maar voor de gek; je verteld jezelf dat je wakker bent en geen honger hebt.
ik eet als ik speed gehad heb, en ik slaap ook.. haal bijna geen nachten door..
BobG zei:Nou je houdt jezelf alleen maar voor de gek; je verteld jezelf dat je wakker bent en geen honger hebt.
schranziewanzie zei:idd bij mij juist hetzelfde
bob als ge der nie veel vanaf weet moet ge ook niks over zeggen.
ik kan een nacht overslaan nog blijven doorpakken en dan gerust bbq doen bij mijn thuis.
en ik zal er echt nie minder om eten.
als ik echt wil slaap ik (nie tegoei maar kan wel ff slapen), wil ik nie slapen ook geen probleem.
ben nu al wakker van vrijdagmorgen 4.30 en ik kan nog altijd perfect eten.
maar nu begint het echt wel tijd te worden voor te gaan slapen.
begin weer vooral vanalles te horen wa er nie is.
en nu en dan lichtfliten die er ook nie zijn![]()
![]()
ja da ligt gewoon aan mijn eigen he.BobG zei:schranziewanzie zei:idd bij mij juist hetzelfde
bob als ge der nie veel vanaf weet moet ge ook niks over zeggen.
ik kan een nacht overslaan nog blijven doorpakken en dan gerust bbq doen bij mijn thuis.
en ik zal er echt nie minder om eten.
als ik echt wil slaap ik (nie tegoei maar kan wel ff slapen), wil ik nie slapen ook geen probleem.
ben nu al wakker van vrijdagmorgen 4.30 en ik kan nog altijd perfect eten.
maar nu begint het echt wel tijd te worden voor te gaan slapen.
begin weer vooral vanalles te horen wa er nie is.
en nu en dan lichtfliten die er ook nie zijn![]()
![]()
Kijk wat je nou zegt, je zegt dat je onmenselijk lang door kan blijven gaan door die rommel. Je zegt wel dat er minder fijne dingen aan vast zitten, maar daar schijn je dus doorheen te kijken.
)JewCookie zei:Florian01 zei:Haha, ik heb weleens na een zwaar wiekend als ik sochtens naar mijn huis fiets dat ik in elke auto die langs de weg geparkeert staat mensen ziet zitten, ook struiken en borden die van een afstand op mensen lijken, sommige mensen vinden het vervelend dat hallicuneren, maar je kan dr ook anders tegen aan kijken "whot te fuk is hij nou nog zolaat aan het doen in z'n tuin!!?"
ik geniet er ook van als ik para ben..:P
hangt van uw eigen af heflash kieke zei:JewCookie zei:Florian01 zei:Haha, ik heb weleens na een zwaar wiekend als ik sochtens naar mijn huis fiets dat ik in elke auto die langs de weg geparkeert staat mensen ziet zitten, ook struiken en borden die van een afstand op mensen lijken, sommige mensen vinden het vervelend dat hallicuneren, maar je kan dr ook anders tegen aan kijken "whot te fuk is hij nou nog zolaat aan het doen in z'n tuin!!?"
ik geniet er ook van als ik para ben..:P
Dat is tof ja.
Maar na een redelijk lange tijd gebruiken(scheelt van mens tot mens af).Ga je op een ander manier para worden.
En dan pas ga je te weten komen hoe erg pep wel is.
schranziewanzie zei:hangt van uw eigen af heflash kieke zei:JewCookie zei:Florian01 zei:Haha, ik heb weleens na een zwaar wiekend als ik sochtens naar mijn huis fiets dat ik in elke auto die langs de weg geparkeert staat mensen ziet zitten, ook struiken en borden die van een afstand op mensen lijken, sommige mensen vinden het vervelend dat hallicuneren, maar je kan dr ook anders tegen aan kijken "whot te fuk is hij nou nog zolaat aan het doen in z'n tuin!!?"
ik geniet er ook van als ik para ben..:P
Dat is tof ja.
Maar na een redelijk lange tijd gebruiken(scheelt van mens tot mens af).Ga je op een ander manier para worden.
En dan pas ga je te weten komen hoe erg pep wel is.
als gij iedere dag gaat zitten snuiven dan zal je wel para worden.
maar ik ben een weekendgebruiker en jah HEEL SOMS eens door de week.
Dat is tof ja.
Maar na een redelijk lange tijd gebruiken(scheelt van mens tot mens af).Ga je op een ander manier para worden.
En dan pas ga je te weten komen hoe erg pep wel is.
Aha, ik zal toegeven, mijn slaap is heilig, als ik snachts niet genoeg slaap haal ik het smiddags meteen in met een tukkieschranziewanzie zei:ja da ligt gewoon aan mijn eigen he.BobG zei:schranziewanzie zei:idd bij mij juist hetzelfde
bob als ge der nie veel vanaf weet moet ge ook niks over zeggen.
ik kan een nacht overslaan nog blijven doorpakken en dan gerust bbq doen bij mijn thuis.
en ik zal er echt nie minder om eten.
als ik echt wil slaap ik (nie tegoei maar kan wel ff slapen), wil ik nie slapen ook geen probleem.
ben nu al wakker van vrijdagmorgen 4.30 en ik kan nog altijd perfect eten.
maar nu begint het echt wel tijd te worden voor te gaan slapen.
begin weer vooral vanalles te horen wa er nie is.
en nu en dan lichtfliten die er ook nie zijn![]()
![]()
Kijk wat je nou zegt, je zegt dat je onmenselijk lang door kan blijven gaan door die rommel. Je zegt wel dat er minder fijne dingen aan vast zitten, maar daar schijn je dus doorheen te kijken.
ik heb geen tijd gehad voor te slapen.
ik ben van vrijdag op zaterdag op stap geweest ik ben thuis gekomen en ik ben vertrokken vissen. (al trippend vissen weer maar eens)
ik ben thuis gekome van vissen heb ik me gewassen en geeten enz.
en ben daarna naar een verjaardagsfeest geweest.
na da feest wat dus weer 9 uur smorgens was zijn we ff over de markt gaan wandelen.
ben thuis gekomen van de markt heb ik me terug gewassen en geeten en shit.
en toen ben ik terug vertrokken en ben ik gaan zwemmen op het heidestrand.
lichtelijk normaal denk ik da ge dan iets of wa neveneffecten begint te krijgen.
maar ondanks dat allemaal te doen, en iets meer als 2 gram goeie pep erdoor te hebben gejaagd voel ik me toch echt doodnormaal en ik kan nog perfect eten.
dingen horen en die dingen zien krijg je gewoon door slaapgebrek.
BobG zei:Aha, ik zal toegeven, mijn slaap is heilig, als ik snachts niet genoeg slaap haal ik het smiddags meteen in met een tukkieschranziewanzie zei:ja da ligt gewoon aan mijn eigen he.BobG zei:schranziewanzie zei:idd bij mij juist hetzelfde
bob als ge der nie veel vanaf weet moet ge ook niks over zeggen.
ik kan een nacht overslaan nog blijven doorpakken en dan gerust bbq doen bij mijn thuis.
en ik zal er echt nie minder om eten.
als ik echt wil slaap ik (nie tegoei maar kan wel ff slapen), wil ik nie slapen ook geen probleem.
ben nu al wakker van vrijdagmorgen 4.30 en ik kan nog altijd perfect eten.
maar nu begint het echt wel tijd te worden voor te gaan slapen.
begin weer vooral vanalles te horen wa er nie is.
en nu en dan lichtfliten die er ook nie zijn![]()
![]()
Kijk wat je nou zegt, je zegt dat je onmenselijk lang door kan blijven gaan door die rommel. Je zegt wel dat er minder fijne dingen aan vast zitten, maar daar schijn je dus doorheen te kijken.
ik heb geen tijd gehad voor te slapen.
ik ben van vrijdag op zaterdag op stap geweest ik ben thuis gekomen en ik ben vertrokken vissen. (al trippend vissen weer maar eens)
ik ben thuis gekome van vissen heb ik me gewassen en geeten enz.
en ben daarna naar een verjaardagsfeest geweest.
na da feest wat dus weer 9 uur smorgens was zijn we ff over de markt gaan wandelen.
ben thuis gekomen van de markt heb ik me terug gewassen en geeten en shit.
en toen ben ik terug vertrokken en ben ik gaan zwemmen op het heidestrand.
lichtelijk normaal denk ik da ge dan iets of wa neveneffecten begint te krijgen.
maar ondanks dat allemaal te doen, en iets meer als 2 gram goeie pep erdoor te hebben gejaagd voel ik me toch echt doodnormaal en ik kan nog perfect eten.
dingen horen en die dingen zien krijg je gewoon door slaapgebrek.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."