BobG zei:
schranziewanzie zei:
idd bij mij juist hetzelfde
bob als ge der nie veel vanaf weet moet ge ook niks over zeggen.
ik kan een nacht overslaan nog blijven doorpakken en dan gerust bbq doen bij mijn thuis.
en ik zal er echt nie minder om eten.
als ik echt wil slaap ik (nie tegoei maar kan wel ff slapen), wil ik nie slapen ook geen probleem.
ben nu al wakker van vrijdagmorgen 4.30 en ik kan nog altijd perfect eten.
maar nu begint het echt wel tijd te worden voor te gaan slapen.
begin weer vooral vanalles te horen wa er nie is.
en nu en dan lichtfliten die er ook nie zijn
Kijk wat je nou zegt, je zegt dat je onmenselijk lang door kan blijven gaan door die rommel. Je zegt wel dat er minder fijne dingen aan vast zitten, maar daar schijn je dus doorheen te kijken.
ja da ligt gewoon aan mijn eigen he.
ik heb geen tijd gehad voor te slapen.
ik ben van vrijdag op zaterdag op stap geweest ik ben thuis gekomen en ik ben vertrokken vissen. (al trippend vissen weer maar eens

)
ik ben thuis gekome van vissen heb ik me gewassen en geeten enz.
en ben daarna naar een verjaardagsfeest geweest.
na da feest wat dus weer 9 uur smorgens was zijn we ff over de markt gaan wandelen.
ben thuis gekomen van de markt heb ik me terug gewassen en geeten en shit.
en toen ben ik terug vertrokken en ben ik gaan zwemmen op het heidestrand.
lichtelijk normaal denk ik da ge dan iets of wa neveneffecten begint te krijgen.
maar ondanks dat allemaal te doen, en iets meer als 2 gram goeie pep erdoor te hebben gejaagd voel ik me toch echt doodnormaal en ik kan nog perfect eten.
dingen horen en die dingen zien krijg je gewoon door slaapgebrek.