Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstrippen door speed...

trippen door speed...

38 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#1
JewCookie zei:
BobG zei:
Nou je houdt jezelf alleen maar voor de gek; je verteld jezelf dat je wakker bent en geen honger hebt.
Klik om te vergroten...

ik eet als ik speed gehad heb, en ik slaap ook.. haal bijna geen nachten door..
Klik om te vergroten...


idd bij mij juist hetzelfde
bob als ge der nie veel vanaf weet moet ge ook niks over zeggen.
ik kan een nacht overslaan nog blijven doorpakken en dan gerust bbq doen bij mijn thuis.
en ik zal er echt nie minder om eten.
als ik echt wil slaap ik (nie tegoei maar kan wel ff slapen), wil ik nie slapen ook geen probleem.
ben nu al wakker van vrijdagmorgen 4.30 en ik kan nog altijd perfect eten.
maar nu begint het echt wel tijd te worden voor te gaan slapen.
begin weer vooral vanalles te horen wa er nie is.
en nu en dan lichtfliten die er ook nie zijn :flushed: :flushed:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#2
BobG zei:
Nou je houdt jezelf alleen maar voor de gek; je verteld jezelf dat je wakker bent en geen honger hebt.
Klik om te vergroten...

ik eet als ik speed gehad heb, en ik slaap ook.. haal bijna geen nachten door..
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jep, hou jezelf maar voor de gek. Hahaha
s
spliffsnatcherLid
01-01-2024, 00:00
#4
mja ik kon vroeger toch ook nog vrij goed eten op speed hoor, zit vooral in het hoofd. want eenmaal die eerste hap erdoor is volgt de rest wel vanzelf. toch als het lekker is :)
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#5
schranziewanzie zei:
idd bij mij juist hetzelfde
bob als ge der nie veel vanaf weet moet ge ook niks over zeggen.
ik kan een nacht overslaan nog blijven doorpakken en dan gerust bbq doen bij mijn thuis.
en ik zal er echt nie minder om eten.
als ik echt wil slaap ik (nie tegoei maar kan wel ff slapen), wil ik nie slapen ook geen probleem.
ben nu al wakker van vrijdagmorgen 4.30 en ik kan nog altijd perfect eten.
maar nu begint het echt wel tijd te worden voor te gaan slapen.
begin weer vooral vanalles te horen wa er nie is.
en nu en dan lichtfliten die er ook nie zijn :flushed: :flushed:
Klik om te vergroten...

Kijk wat je nou zegt, je zegt dat je onmenselijk lang door kan blijven gaan door die rommel. Je zegt wel dat er minder fijne dingen aan vast zitten, maar daar schijn je dus doorheen te kijken.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#6
BobG zei:
schranziewanzie zei:
idd bij mij juist hetzelfde
bob als ge der nie veel vanaf weet moet ge ook niks over zeggen.
ik kan een nacht overslaan nog blijven doorpakken en dan gerust bbq doen bij mijn thuis.
en ik zal er echt nie minder om eten.
als ik echt wil slaap ik (nie tegoei maar kan wel ff slapen), wil ik nie slapen ook geen probleem.
ben nu al wakker van vrijdagmorgen 4.30 en ik kan nog altijd perfect eten.
maar nu begint het echt wel tijd te worden voor te gaan slapen.
begin weer vooral vanalles te horen wa er nie is.
en nu en dan lichtfliten die er ook nie zijn :flushed: :flushed:
Klik om te vergroten...

Kijk wat je nou zegt, je zegt dat je onmenselijk lang door kan blijven gaan door die rommel. Je zegt wel dat er minder fijne dingen aan vast zitten, maar daar schijn je dus doorheen te kijken.
Klik om te vergroten...
ja da ligt gewoon aan mijn eigen he.
ik heb geen tijd gehad voor te slapen.
ik ben van vrijdag op zaterdag op stap geweest ik ben thuis gekomen en ik ben vertrokken vissen. (al trippend vissen weer maar eens :mrgreen: )
ik ben thuis gekome van vissen heb ik me gewassen en geeten enz.
en ben daarna naar een verjaardagsfeest geweest.
na da feest wat dus weer 9 uur smorgens was zijn we ff over de markt gaan wandelen.
ben thuis gekomen van de markt heb ik me terug gewassen en geeten en shit.
en toen ben ik terug vertrokken en ben ik gaan zwemmen op het heidestrand.
lichtelijk normaal denk ik da ge dan iets of wa neveneffecten begint te krijgen.
maar ondanks dat allemaal te doen, en iets meer als 2 gram goeie pep erdoor te hebben gejaagd voel ik me toch echt doodnormaal en ik kan nog perfect eten.
dingen horen en die dingen zien krijg je gewoon door slaapgebrek.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#7
JewCookie zei:
Florian01 zei:
Haha, ik heb weleens na een zwaar wiekend als ik sochtens naar mijn huis fiets dat ik in elke auto die langs de weg geparkeert staat mensen ziet zitten, ook struiken en borden die van een afstand op mensen lijken, sommige mensen vinden het vervelend dat hallicuneren, maar je kan dr ook anders tegen aan kijken "whot te fuk is hij nou nog zolaat aan het doen in z'n tuin!!?"
Klik om te vergroten...

ik geniet er ook van als ik para ben.. :) :P
Klik om te vergroten...


Dat is tof ja.
Maar na een redelijk lange tijd gebruiken(scheelt van mens tot mens af).Ga je op een ander manier para worden.
En dan pas ga je te weten komen hoe erg pep wel is.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#8
flash kieke zei:
JewCookie zei:
Florian01 zei:
Haha, ik heb weleens na een zwaar wiekend als ik sochtens naar mijn huis fiets dat ik in elke auto die langs de weg geparkeert staat mensen ziet zitten, ook struiken en borden die van een afstand op mensen lijken, sommige mensen vinden het vervelend dat hallicuneren, maar je kan dr ook anders tegen aan kijken "whot te fuk is hij nou nog zolaat aan het doen in z'n tuin!!?"
Klik om te vergroten...

ik geniet er ook van als ik para ben.. :) :P
Klik om te vergroten...


Dat is tof ja.
Maar na een redelijk lange tijd gebruiken(scheelt van mens tot mens af).Ga je op een ander manier para worden.
En dan pas ga je te weten komen hoe erg pep wel is.
Klik om te vergroten...
hangt van uw eigen af he
als gij iedere dag gaat zitten snuiven dan zal je wel para worden.
maar ik ben een weekendgebruiker en jah HEEL SOMS eens door de week.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#9
schranziewanzie zei:
flash kieke zei:
JewCookie zei:
Florian01 zei:
Haha, ik heb weleens na een zwaar wiekend als ik sochtens naar mijn huis fiets dat ik in elke auto die langs de weg geparkeert staat mensen ziet zitten, ook struiken en borden die van een afstand op mensen lijken, sommige mensen vinden het vervelend dat hallicuneren, maar je kan dr ook anders tegen aan kijken "whot te fuk is hij nou nog zolaat aan het doen in z'n tuin!!?"
Klik om te vergroten...

ik geniet er ook van als ik para ben.. :) :P
Klik om te vergroten...


Dat is tof ja.
Maar na een redelijk lange tijd gebruiken(scheelt van mens tot mens af).Ga je op een ander manier para worden.
En dan pas ga je te weten komen hoe erg pep wel is.
Klik om te vergroten...
hangt van uw eigen af he
als gij iedere dag gaat zitten snuiven dan zal je wel para worden.
maar ik ben een weekendgebruiker en jah HEEL SOMS eens door de week.
Klik om te vergroten...

Ik was ook een weekend gebruiker :)
Ik heb het maximaal 3 keer gedaan door de week.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat is tof ja.
Maar na een redelijk lange tijd gebruiken(scheelt van mens tot mens af).Ga je op een ander manier para worden.
En dan pas ga je te weten komen hoe erg pep wel is.
Klik om te vergroten...

dit heb ik gehad nadat ik 2 weken lang egt veel gedaan heb. weekend sowieso door de week ook best. Toen zag ik als ik die dag pep had gebruikt ( ook al voelde k t nie meer egt ) dingen ram anders, en dinge beetje bewege en ik schrok van alles, dacht dat objecte mensen ware enz. dit vond k ram freaky t leek net alsof k een hele klein trip had. Heb toen beslote dat k t ff niemeer doe want kvind t egt een mindfucker zo
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#11
[/quote]

Ik was ook een weekend gebruiker :)
Ik heb het maximaal 3 keer gedaan door de week.[/quote]

tis nie voor te stoefen ofzo. (integendeel zelfs vind het eig kut voor te zeggen)
maar ik pak wel al een pak langer drugs als u denk ik.
ik ben al bezig van sinds ik 14 ben en ben er nu ondertussen 20 (in november 21)
natuurlijk nie iedere week he zijn ook tijden geweest da ik helemaal niks pakte. (buiten weed dan)
maar van da paranoia worden da ligt dus echt wel geheel aan uw eigen hoe dat gij met drugs kunt omgaan.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#12
schranziewanzie zei:
BobG zei:
schranziewanzie zei:
idd bij mij juist hetzelfde
bob als ge der nie veel vanaf weet moet ge ook niks over zeggen.
ik kan een nacht overslaan nog blijven doorpakken en dan gerust bbq doen bij mijn thuis.
en ik zal er echt nie minder om eten.
als ik echt wil slaap ik (nie tegoei maar kan wel ff slapen), wil ik nie slapen ook geen probleem.
ben nu al wakker van vrijdagmorgen 4.30 en ik kan nog altijd perfect eten.
maar nu begint het echt wel tijd te worden voor te gaan slapen.
begin weer vooral vanalles te horen wa er nie is.
en nu en dan lichtfliten die er ook nie zijn :flushed: :flushed:
Klik om te vergroten...

Kijk wat je nou zegt, je zegt dat je onmenselijk lang door kan blijven gaan door die rommel. Je zegt wel dat er minder fijne dingen aan vast zitten, maar daar schijn je dus doorheen te kijken.
Klik om te vergroten...
ja da ligt gewoon aan mijn eigen he.
ik heb geen tijd gehad voor te slapen.
ik ben van vrijdag op zaterdag op stap geweest ik ben thuis gekomen en ik ben vertrokken vissen. (al trippend vissen weer maar eens :mrgreen: )
ik ben thuis gekome van vissen heb ik me gewassen en geeten enz.
en ben daarna naar een verjaardagsfeest geweest.
na da feest wat dus weer 9 uur smorgens was zijn we ff over de markt gaan wandelen.
ben thuis gekomen van de markt heb ik me terug gewassen en geeten en shit.
en toen ben ik terug vertrokken en ben ik gaan zwemmen op het heidestrand.
lichtelijk normaal denk ik da ge dan iets of wa neveneffecten begint te krijgen.
maar ondanks dat allemaal te doen, en iets meer als 2 gram goeie pep erdoor te hebben gejaagd voel ik me toch echt doodnormaal en ik kan nog perfect eten.
dingen horen en die dingen zien krijg je gewoon door slaapgebrek.
Klik om te vergroten...
Aha, ik zal toegeven, mijn slaap is heilig, als ik snachts niet genoeg slaap haal ik het smiddags meteen in met een tukkie :)
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#13
BobG zei:
schranziewanzie zei:
BobG zei:
schranziewanzie zei:
idd bij mij juist hetzelfde
bob als ge der nie veel vanaf weet moet ge ook niks over zeggen.
ik kan een nacht overslaan nog blijven doorpakken en dan gerust bbq doen bij mijn thuis.
en ik zal er echt nie minder om eten.
als ik echt wil slaap ik (nie tegoei maar kan wel ff slapen), wil ik nie slapen ook geen probleem.
ben nu al wakker van vrijdagmorgen 4.30 en ik kan nog altijd perfect eten.
maar nu begint het echt wel tijd te worden voor te gaan slapen.
begin weer vooral vanalles te horen wa er nie is.
en nu en dan lichtfliten die er ook nie zijn :flushed: :flushed:
Klik om te vergroten...

Kijk wat je nou zegt, je zegt dat je onmenselijk lang door kan blijven gaan door die rommel. Je zegt wel dat er minder fijne dingen aan vast zitten, maar daar schijn je dus doorheen te kijken.
Klik om te vergroten...
ja da ligt gewoon aan mijn eigen he.
ik heb geen tijd gehad voor te slapen.
ik ben van vrijdag op zaterdag op stap geweest ik ben thuis gekomen en ik ben vertrokken vissen. (al trippend vissen weer maar eens :mrgreen: )
ik ben thuis gekome van vissen heb ik me gewassen en geeten enz.
en ben daarna naar een verjaardagsfeest geweest.
na da feest wat dus weer 9 uur smorgens was zijn we ff over de markt gaan wandelen.
ben thuis gekomen van de markt heb ik me terug gewassen en geeten en shit.
en toen ben ik terug vertrokken en ben ik gaan zwemmen op het heidestrand.
lichtelijk normaal denk ik da ge dan iets of wa neveneffecten begint te krijgen.
maar ondanks dat allemaal te doen, en iets meer als 2 gram goeie pep erdoor te hebben gejaagd voel ik me toch echt doodnormaal en ik kan nog perfect eten.
dingen horen en die dingen zien krijg je gewoon door slaapgebrek.
Klik om te vergroten...
Aha, ik zal toegeven, mijn slaap is heilig, als ik snachts niet genoeg slaap haal ik het smiddags meteen in met een tukkie :)
Klik om te vergroten...

slapen kunt ge later nog meer als genoeg als ge in uw kist ligt.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja, maar ik kmap alleen maar op als ik ga slapem. zodra jij gaat slapem voel je je de volgende dag kut? Zie je daarom af van slapen?
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#15
BobG zei:
Ja, maar ik kmap alleen maar op als ik ga slapem. zodra jij gaat slapem voel je je de volgende dag kut? Zie je daarom af van slapen?
Klik om te vergroten...
bleh
ik zie niet af van slapen.
maar tis weekend en 80 graden buiten.
dan kan ik het nie over mijn hart krijgen voor te gaan slapen als ge terug komt van op stap te gaan.
nu is het eens warm daar moet ne mens toch van profiteren he.
dan lig ik liever buiten aan een strand als gans idioot in mijn saunakamer.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hoe bedoel je? Ik gooi mn ogen dicht en ik ben weg :) Je kan het weekend ook wel door zonder dat..
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#17
BobG zei:
Hoe bedoel je? Ik gooi mn ogen dicht en ik ben weg :) Je kan het weekend ook wel door zonder dat..
Klik om te vergroten...
da gaat zeker.
maar zonder dat was i khet gans weekend nooit nie rond gekomen.
tis ook nie iedere week zo he.
alle ik gebruik wel iedere week maar normaal slaap ik overdag wel altijd even.
maar nu is het gewoon mooi weer en er is veel te veel te doen.
ieder zijn hobby he :wink: :mrgreen:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#18
Inderdaad.. Ik slaap de meeste tijd van de dag, gewoon omdat het me afleid..
p
psycho_babeLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik heb maar eens 1week doorgedaan, en het enigste wat ik de laatste dagen voelde was gewoon lijk dat ik er niet meer was , beetje zweven zo... van onvoldoende slaap..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."