Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe speed spray

De speed spray

41 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Leuk idee.

MAAR: Bedenk wel dat als je het verdund, je ook meer stof moet snuiven. Die stof is vloeibaar en komt dus gewoon weer als witte speedsnot uit je neus druipen, of je haalt in een keer alles door naar je strot zodat je het net zo goed beter meteen had kunnen slikken.
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#2
i gok dat het niet werkt.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Moet wel een goede spray vinden. Heb hier 1 liggen, maar dat is speciaal vast gemaakt en krijg het er niet af.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Probeer het eens en laat et me weten :mrgreen: zou wel handig zijn op feesjes enzo... :wink:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#5
hehe laat iets weten he :grin:
n
nexusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn gok :

Speed is te versneden om er genoeg van in 1 toediening neusspray te kunnen oplossen om dit te doen werken. met zuivere amfetamine zou het wel gaan. Er zijn trouwens verstuivers op de markt (geweest) waar efedrine inzit. De concentratie zou dan vergelijkbaar moeten zijn. dus de oplosbaarheid van amfetamine op zich lijkt me geen probleem

Als het niet lukt kan je proberen de amfetamine te isoleren via een zuur-base extractie. Dat is een relatief eenvoudige procedure waarmee je afhankelijk van met wat de pep versneden is de amfetamine uit speed kan halen. (wel met wat verlies natuurlijk.)

Ben wel eens benieuwd...
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#7
nexus zei:
Mijn gok :

Speed is te versneden om er genoeg van in 1 toediening neusspray te kunnen oplossen om dit te doen werken. met zuivere amfetamine zou het wel gaan. Er zijn trouwens verstuivers op de markt (geweest) waar efedrine inzit. De concentratie zou dan vergelijkbaar moeten zijn. dus de oplosbaarheid van amfetamine op zich lijkt me geen probleem

Als het niet lukt kan je proberen de amfetamine te isoleren via een zuur-base extractie. Dat is een relatief eenvoudige procedure waarmee je afhankelijk van met wat de pep versneden is de amfetamine uit speed kan halen. (wel met wat verlies natuurlijk.)

Ben wel eens benieuwd...
Klik om te vergroten...

Versneden? Ze maken het proces toch meestal gewoon niet goed af zodat er meer rotzooi dan amfetamine in zit?
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
zommes zei:
Versneden? Ze maken het proces toch meestal gewoon niet goed af zodat er meer rotzooi dan amfetamine in zit?
Klik om te vergroten...

Was dat maar zo, vrijwel alles wat snuifbaar is wordt versneden met o.a. deze middelen.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik denk dat het er idd weer uit zal lopen..

maar zoiets met speed alleen, poeder dus bestaat al..

een bullit.. :)
v
venomdrumsLid
01-01-2024, 00:00
#10
helaas zal dit niet gaan.. speed lost redelijk moeilijk op in vloeistof..( speed in je drinken doen blijf je altijd proeven/voelen) en ookal "lost" het dan op dan nog zal de "verdunde" speed niet door de spray kop gaan.

mocht het je lukken film t dan ff
maar ik denk nope
n
nexusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb effe wat research gedaan.

Op erowid staat de Merck index entry van Amphetamine. Van het sulfaatzout kan een oplossing van 1g / 10 ml water gemaakt worden. 1 ml (bevat 100 mg) van deze oplossing zou waarschijnlijk genoeg zijn om een OD te veroorzaken.
Flesjes neusspray hebben vaak een inhoud van 10 ml. Genoeg dus om 1g zuiver sulfaatzout in op te lossen.

Een spray levert ongeveer 50 – 100 µl per verstuiving (=0.05 - 0.1 ml per verstuiving). Gevuld met bovenstaande vloeistof dus 5 - 10 mg amfetaminesulfaat per verstuiving. Ofwel 2-4 verstuivingen voor een deftig effect (20mg)

Stel speed is 1/5 versneden ofwel 200mg / g. Een spray haalt 100 a 200 verstuivingen uit 10 ml. Dus per verstuiving levert dit 1a 2 mg amfetamine op. Je zal dus wel 10 verstuivingen nodig hebben voor je enig effect ondervind als je 1 gram straatspeed oplost in 10 ml.

De oplosbaarheid van de amfetamine zelf zou geen probleem mogen zijn. Als het niet lukt ligt het enkel aan de versnijdingsmiddelen. CafeĂŻne lost bijvoorbeeld maar 1g / 46 ml op in water. 0.8 gram cafeĂŻne (weer veronderstellend dat pep 1/5 versneden is) zou dus niet oplossen in 10 ml.

Gebruik van deze info is op eigen risico. De bronnen zijn vermeld maar ik kan me natuurlijk vergissen bij de omrekening…

http://www.erowid.org/chemicals/ampheta ... stry.shtml

http://www.erowid.org/chemicals/caffein ... stry.shtml

Er is natuurlijk maar 1 manier om de theorie aan de praktijk te toetsen; het experiment…
n
nexusLid
01-01-2024, 00:00
#12
zommes zei:
Versneden? Ze maken het proces toch meestal gewoon niet goed af zodat er meer rotzooi dan amfetamine in zit?
Klik om te vergroten...

Dit zou dan betekenen dat maar 10% van de grondstoffen omgezet wordt in amfetamine. Beetje verspilling niet? In principe moet meer dan 50% rendement perfect haalbaar zijn voor de gemiddelde amateur scheikundige.

Thanks voor de link Solidius…
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#13
lijkt me niet dat het werkt snuif het gewoon
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#14
en en en en en??? :mrgreen:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Speed spray was mijn neus vanmorgen toen ik wakker werd met onmenselijke niesbuien.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Deranged zei:
Speed spray was mijn neus vanmorgen toen ik wakker werd met onmenselijke niesbuien.
Klik om te vergroten...

Haha ohoh lig hier in een deuk. :grin:

Ik kan niet inschatten of het gaat werken, maar het idee is hartstikke leuk :)
Ben benieuwd of je het ook gaat proberen.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ben ik te lui voor.
Heb spray's zitten zoeken , maar had er 1gevonden en kreeg hem niet open.
p
psycho_babeLid
01-01-2024, 00:00
#18
denk nie dat da zal werken zelle :confused:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb hier ook al eens aan gedacht en als het goed is opgelost enzo moet het wel werken.. het gaat sowieso in je lichaam dus waarom niet
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oh ja was dit topic alweer vergeten.
Nou, ik heb pas iemand gesproken en die heeft een collega. En die doet het dus op deze manier op z´n werk. Met die neusspray. Het werkt wel volgens die gast.
Maar ja, als je het zelf probeert, weet je het zeker. Nooit klakkeloos op verhalen afgaan :P :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."