#1
het lijkt een erg leuk idee. Maarja als je dan de berekeningen van nexus erbij haalt zie je dat het bijna niet haalbaar is om een fatsoenlijke hoeveelheid in je neus te proppen. Ofja het kan wel maar dan denkt zo onderhand iedereen dat je verslaafd bent aan de neusspray als je zo vaak aan het spuiten bent
![:grin:]()