Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e keer pep Wie heeft tips en tricks?

1e keer pep Wie heeft tips en tricks?

17 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
snobbie zei:
Okee dan het lijkt me echt zoo vet en ik zal er maar niet te veel over na denken hoe ik ga spacen en laat het wel gewoon op me af komen en ik hou heel veel van praten en huppelen tijdens me pil trip dus bij deze zal dat ook zker goed komen :grin:

bedankt voor de info mensen en als ik het gedaan heb komt er wel een trip reportje:grin: :wave:
Klik om te vergroten...

je spaced er niet van je blijft gwn nuchter en op de wereld.
T
TekyesssLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jeller zei:
ik wel, ik ken iemand die bijna elke keer moet niezen na een lijn
Klik om te vergroten...

Hee, ik ken het heel goed. Ik weet niet waardoor het komt, maar direct na een lijn moet ik ook soms niezen. Best irritant :P
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tekyesss zei:
Jeller zei:
ik wel, ik ken iemand die bijna elke keer moet niezen na een lijn
Klik om te vergroten...

Hee, ik ken het heel goed. Ik weet niet waardoor het komt, maar direct na een lijn moet ik ook soms niezen. Best irritant :P
Klik om te vergroten...
buisje diep genoeg in je snuit steken :wave:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Frisko zei:
Tekyesss zei:
Jeller zei:
ik wel, ik ken iemand die bijna elke keer moet niezen na een lijn
Klik om te vergroten...

Hee, ik ken het heel goed. Ik weet niet waardoor het komt, maar direct na een lijn moet ik ook soms niezen. Best irritant :P
Klik om te vergroten...
buisje diep genoeg in je snuit steken :wave:
Klik om te vergroten...

Ja heel diep :smoke:
T
TekyesssLid
01-01-2024, 00:00
#5
hmm bedankt, misschien helpt het wel :P.
s
snobbieLid
01-01-2024, 00:00
#6
okee dankjwel:P
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#7
verwacht inderdaad maar geen trippend effect zoals bij veel andere drugs. ga met mensen ergens zitten, vielleicht lekker naar een kroeg waar je OF veel kan praten, Of veel kan lopen/dansen/springen/huppelen/hinkelen
want daar heb je wel behoefte aan denk ik.
s
snobbieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Haloo haloo tijdje neit geweest hier.. maar goed mijn verhaal:P

Ik ga volgende week zaterdag 1e keer pep gerbuiken nog nooit gedaan durfde het nooit te doen en ben is een vriend verloren aan die zooi maarjaa ik zou ik niet zijn als ik niet weer is wordt overgehaald xD :P nee maar ik wil het zelf nu ook wel is proberen .. maar goed.. heeft er iemand tips en tricks om het extra leuk of makkelijker te maken xD want ik krijg ook het idee dat als ik het op wil snuiven dat ik meot niezen ofsow.. xD maar goed ik hoop het van jullie te horen

Groeten :smoke: :P :grin: :wave:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Doe gewoon waar je op dat moment zin in hebt, je vindt dan heus wel iets hoor :)
X
XpRnzLid
01-01-2024, 00:00
#10
Verlies jezelf er iig niet mee zou ik zeggen.

Succes ermee.
s
snobbieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nee dat zal wel goed komen ik heb heel wat mee gemaakt met vrienden van mij die er aan zaten vind het eigenlijk ook gewoon kut spul:P maar ik wil het een keer proberen

maar ik denk dat het wel goed komt ik ga denk ik een bommetje maken want ik ben echt zo een idioot die snuift en niest hahaha :P :openmouth: :( :rock: mazzeel:)
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#12
snobbie zei:
Nee dat zal wel goed komen ik heb heel wat mee gemaakt met vrienden van mij die er aan zaten vind het eigenlijk ook gewoon kut spul:P maar ik wil het een keer proberen

maar ik denk dat het wel goed komt ik ga denk ik een bommetje maken want ik ben echt zo een idioot die snuift en niest hahaha :P :openmouth: :( :rock: mazzeel:)
Klik om te vergroten...

Ik heb nog nooit iemand zien snuiven en tegelijk niezen.. en ik heb toch al wel een keer of duizend iemand een lijntje op zien halen..
s
snobbieLid
01-01-2024, 00:00
#13
haha okee nou dan zal het allemaal wel goed komen denk ik
:grin:

heb er wel zin in hoor:P

Kun je de trip vergelijken met xtc? of ervaart iedereen dat weer anders??

:wave:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#14
snobbie zei:
Kun je de trip vergelijken met xtc? of ervaart iedereen dat weer anders??

:wave:
Klik om te vergroten...

totaal niet...
als je dit verwacht ga je teleurgesteld worden,weet ik zeker :)
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Absoluut niet inderdaad.. je bent gewoon super gefocussed, fit, alert, beetje euforie, relaxed..
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Vooral veel praten heb ik zin in altijd :grin:
s
snobbieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Okee dan het lijkt me echt zoo vet en ik zal er maar niet te veel over na denken hoe ik ga spacen en laat het wel gewoon op me af komen en ik hou heel veel van praten en huppelen tijdens me pil trip dus bij deze zal dat ook zker goed komen :grin:

bedankt voor de info mensen en als ik het gedaan heb komt er wel een trip reportje:grin: :wave:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dzy zei:
snobbie zei:
Nee dat zal wel goed komen ik heb heel wat mee gemaakt met vrienden van mij die er aan zaten vind het eigenlijk ook gewoon kut spul:P maar ik wil het een keer proberen

maar ik denk dat het wel goed komt ik ga denk ik een bommetje maken want ik ben echt zo een idioot die snuift en niest hahaha :P :openmouth: :( :rock: mazzeel:)
Klik om te vergroten...

Ik heb nog nooit iemand zien snuiven en tegelijk niezen.. en ik heb toch al wel een keer of duizend iemand een lijntje op zien halen..
Klik om te vergroten...
ik wel, ik ken iemand die bijna elke keer moet niezen na een lijn

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."