Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Haloo haloo tijdje neit geweest hier.. maar goed mijn verhaal:P Ik ga volgende week zaterdag 1e keer pep gerbuiken nog nooit gedaan durfde het nooit te doen en ben is een vriend verloren aan die zooi maarjaa ik zou ik niet zijn als ik niet weer is wordt overgehaald xD :P nee maar ik wil het zelf nu ook wel is proberen .. maar goed.. heeft er iemand tips en tricks om het extra leuk of makkelijker te maken xD want ik krijg ook het idee dat als ik het op wil snuiven dat ik meot niezen ofsow.. xD maar goed ik hoop het van jullie te horen Groeten :P"
"Nee dat zal wel goed komen ik heb heel wat mee gemaakt met vrienden van mij die er aan zaten vind het eigenlijk ook gewoon kut spul:P maar ik wil het een keer proberen maar ik denk dat het wel goed komt ik ga denk ik een bommetje maken want ik ben echt zo een idioot die snuift en niest hahaha :P mazzeel"
"haha okee nou dan zal het allemaal wel goed komen denk ik heb er wel zin in hoor:P Kun je de trip vergelijken met xtc? of ervaart iedereen dat weer anders??"
"Okee dan het lijkt me echt zoo vet en ik zal er maar niet te veel over na denken hoe ik ga spacen en laat het wel gewoon op me af komen en ik hou heel veel van praten en huppelen tijdens me pil trip dus bij deze zal dat ook zker goed komen bedankt voor de info mensen en als ik het gedaan heb komt er wel een trip reportje"
"Hoe duur zijn ze??????"
"okee dankjwel:P"
"mogaaaah mensen ik heb hier als is sjit gevraagd maar dat heb ik weg geblowd dus herrinner me geen moer nu ga ik t opschrijven:P MIJN VRAAG ik ga zaterdag a.s paddoen maar ik blow al 4jaar zou ik kunnen mixen of adviseren jullie mij alleen paddo te gerbuiken en gwoon peukie met glaasje fris erbij of wat regaeer als je blieft maasjjoooolll AL 29 KEER BEKEKEN GEEN ANTWOORD MENSEN KOM OP ADVISEER ME FF :P Admin: Even je topictitel aangepast, zonder overmatig hoofdlettergebruik kan ook iedereen het prima lezen"