#1
Psychonaut1976 zei:Dzy zei:Psychonaut1976 zei:Of kijk gewoon eens naar wat voor soort mensen het frequent gebruiken,dat is eigenlijk ook al een reden om te minderen of te stoppen..hehe
Is dat niet bij alle drugs zo? Ik vind mensen die coke veel gebruiken ook triest.. Je begint op deranged te lijken maar dan omgekeerd.
Nee vind ik zeker niet, een frequente wiet gebruiker kan je niet verglijken met een frequente speed gebruiker,en een frequente speed gebruiker niet met een frequente coke gebruiker.
Ik weet niet of je je aangevallen voelt maar een speedgebruiker ziet er over het algemeen niet echt fris uit door al het doorhalen.en dan bedoel ik van kleding t/m het hele uitgemergelde gelaat.
En ja mensen die teveel coke gebruiken zijn ook best triest.
Maar als ze zich dit kunnen permiteren zie je dit niet zo snel aan ze in tegenstelling tot speed waar je een fucked up gelaat van krijgt.
En ik lijk op niemand van dit forum![]()
Ik had het ook niet over wiet. Natuurlijk wil je niet dagelijks speed gebruiken, ik weet ook wel hoe je er dan uit komt te zien..van coke hetzelfde trouwens, ik ken mensen die 2x per week coke snuiven en die hebben helemaal verlepte ogen, beginnen in karakter te veranderen, more selfish.. ik snap alleen niet dat je zo loopt te zeiken over speed en coke loopt te promoten (misschien niet het goede woord). Ik zeg alleen maar dat ik wat die drugs betreft ik geen verschil zie in de mate van slechtheid, terwijl jij speed loopt af te kraken en deranged coke.
