Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKristal achtige pep?

Kristal achtige pep?

18 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb nu een grammetje aangeschaft.
Maar het raren is dat het zo een doorschijnend tintje heeft en in plaats van plak of poeder zie je kleine natte kristalletjes. En is super nat.


In plaats dat het wit en heel vochtig is ,heeft het een doorschijnend effect met kleine kristalletjes precies:tongueout:


Iemand ook al meegemaakt?
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#2
kristachtige pep

ja ik heb zaterdag dezelfde gekregen . men vertelde er al dadelijk bij dat het andere pep was . ge voelt het niet zo goed en de werking blijf niet zo lang . hem fijn kappen , vindt ik, is ook anders . nou ik was al aan het denken , ik ga mijn spul ergens anders halen , maar nu denk ik er is gewoon ander spul op de markt . dus oppassen . mijne is getest ,was goed , maar toch even opleten.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zit er niet gewoon suiker doorhee? Heb je al getest?.

Dit is geen grap, want ik kreeg laatst pep die er zo uit zag als je beschrijft en daar zat suiker doorheen...
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#4
zommes zei:
Zit er niet gewoon suiker doorhee? Heb je al getest?.

Dit is geen grap, want ik kreeg laatst pep die er zo uit zag als je beschrijft en daar zat suiker doorheen...
Klik om te vergroten...

En was dat smakelijker snuiven? Ik heb nu sterk spul dat me een partij goor in je holtes blijft hangen... brrr Bommetjes maken dan maar.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het was inderdaad wel lekkerder als normale pep. Maargoed, niet echt sterk.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
nutsss zei:
zommes zei:
Zit er niet gewoon suiker doorhee? Heb je al getest?.

Dit is geen grap, want ik kreeg laatst pep die er zo uit zag als je beschrijft en daar zat suiker doorheen...
Klik om te vergroten...
brrr Bommetjes maken dan maar.
Klik om te vergroten...

Right on.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#7
flash kieke zei:
Heb nu een grammetje aangeschaft.
Maar het raren is dat het zo een doorschijnend tintje heeft en in plaats van plak of poeder zie je kleine natte kristalletjes. En is super nat.


In plaats dat het wit en heel vochtig is ,heeft het een doorschijnend effect met kleine kristalletjes precies:tongueout:


Iemand ook al meegemaakt?
Klik om te vergroten...

Volgens mij hoop je gewoon dat iemand zegt dat het meth is of niet? :P
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#8
mathijs zei:
flash kieke zei:
Heb nu een grammetje aangeschaft.
Maar het raren is dat het zo een doorschijnend tintje heeft en in plaats van plak of poeder zie je kleine natte kristalletjes. En is super nat.


In plaats dat het wit en heel vochtig is ,heeft het een doorschijnend effect met kleine kristalletjes precies:tongueout:


Iemand ook al meegemaakt?
Klik om te vergroten...

Volgens mij hoop je gewoon dat iemand zegt dat het meth is of niet? :P
Klik om te vergroten...

Het is geen meth volgens mij.Het is niet zo heel erg sterk en je kan degelijk speed rieken.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#9
zommes zei:
Zit er niet gewoon suiker doorhee? Heb je al getest?.

Dit is geen grap, want ik kreeg laatst pep die er zo uit zag als je beschrijft en daar zat suiker doorheen...
Klik om te vergroten...


Er zit geen suiker er doorheen.Want ik proef toch geen suiker. En als je het wilt kappen op een cd hoesje dan springe de kleine deeltjes weg :P .
m
magikLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb ooit speed gekocht waar zout bij zat :( :(
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lekker
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Probeer het
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik denk caffeine gast...dit zelfde probleem had ik een paar maanden geleden toen ik were een lading had gehaald! Is ook erg hard zeker als je t wilt verdelen? Krast erg enz? Tja, kan natuurlijk ook 1000 andere dingen zijn maar dat wete je alleen als je t laat testen..................oooof, gewoon snoeven! :sunglasses:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jelle Snel zei:
ik denk caffeine gast...dit zelfde probleem had ik een paar maanden geleden toen ik were een lading had gehaald! Is ook erg hard zeker als je t wilt verdelen? Krast erg enz? Tja, kan natuurlijk ook 1000 andere dingen zijn maar dat wete je alleen als je t laat testen..................oooof, gewoon snoeven! :sunglasses:
Klik om te vergroten...




Swel goede speed.
M
MissParanoidLid
01-01-2024, 00:00
#15
flash kieke zei:
Jelle Snel zei:
ik denk caffeine gast...dit zelfde probleem had ik een paar maanden geleden toen ik were een lading had gehaald! Is ook erg hard zeker als je t wilt verdelen? Krast erg enz? Tja, kan natuurlijk ook 1000 andere dingen zijn maar dat wete je alleen als je t laat testen..................oooof, gewoon snoeven! :sunglasses:
Klik om te vergroten...




Swel goede speed.
Klik om te vergroten...
groot gelijk :grin:
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#16
hehe :sunglasses:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Caf is poeder, geen kristal en zit altijd door je pep anders zou je het niet kunnen snuiven
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#18
nutsss zei:
zommes zei:
Zit er niet gewoon suiker doorhee? Heb je al getest?.

Dit is geen grap, want ik kreeg laatst pep die er zo uit zag als je beschrijft en daar zat suiker doorheen...
Klik om te vergroten...

En was dat smakelijker snuiven? Ik heb nu sterk spul dat me een partij goor in je holtes blijft hangen... brrr Bommetjes maken dan maar.
Klik om te vergroten...

heb ik ook al eens gehad presies sneeuw die maar niet smelt voelde er geen reet van
nu hebk me eige mannetje waark me pep haal uitstekend spul
tollerantie lijkt ineens trug weg te zijn:confused:

smakelijk snuiven =>speed smaakt altyd !!!!!!
partij goor=>speed is niet goor !!!!
je moet ervan lere geniete van de doortrek en de smaak
maak je het jezelf pak makkelijker
S
Shadow ChildLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mac... zei:
Caf is poeder, geen kristal en zit altijd door je pep anders zou je het niet kunnen snuiven
Klik om te vergroten...

Klink klare onzin !!!!

Cafféine is er in een hydrochloride vorm, deze word onder meer gebruikt bij de synthese van Adrenaline.

Deze word vervolgens gebruikt voor mensen met een hartstilstand.

Greetz :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."