Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOD Speed?

OD Speed?

13 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
R
RazarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vorige week dinsdag hebben ik en een maat wat speed gebruikt van ongeveer 22u tot 8u smorgens.
Maar plots rond 10u smorgens begonnen we ons allebei wat slecht te voelen. Veel hadden we denk ik niet binnen ( elk 0.5 gram ) , maar het slechte gevoel bleef aanhouden tot de woensdagavond.
Ik kreeg paniekaanvallen en hartkloppingen gedurende de hele woensdag. Tegen de avond verbeterde het enigzins, maar ik kon woensdag toch niet goed slapen ( ongeveer 4 uurtjes ).
Toen ik de donderdag opstond kon ik nog altijd niet te veel eten en ik kreeg de donderdagavond nog een serieuze paniekaanval ( hartkloppingen nog heftiger dan anders ) ik dacht even dat het gedaan was met me.
Ook die avond kon ik niet goed slapen en had in die twee dagen nog maar een bordje spaghetti gegeten.
Toen ik de vrijdag opstond voelde ik me nog altijd duizelig, angstig en misselijk.
Het is nu zondagavond en ik denk nog altijd dat ik een paniekaanval kan krijgen en hartkloppingen. Dit is toch niet echt normaal, het is al 5 dagen geleden.
Ik kan me echt nie concentreren en heb zin in niets.
Lijkt dit op een overdosis speed? Het was idd wel sterk spul.
Hebben jullie tips tegen die lichte paniekaanvallen en zo?
Ik gebruik zelden speed nochtans.
groeten :confused:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik herken het wel. Ik heb het ook meegemaakt dat ik een paar dagen helemaal para was. De eerste avond niet slapen, 2de 3 uur en 3de 5 uur was het geloof ik en dacht dit komt nooit meer goed, maar het is gewoon over gegaan. Ik had 3 of 4 dagen grote ogen en ben gewoon een paar dagen kei hard gegaan.

Bij opstaan duizelig en goede en slechte momenten op de dagen. Weinig eten. Ik had ook veel beter spul dan dat ik dacht dat ik zou krijgen. Een OD heb je niet zo snel maar dat je in psychose raakt moet je wel mee oppassen.

Voortaan is het beter om eerst vooraf even goed op internet te zoeken wat de drugs doet en hoe je het moet gebruiken voordat je wat door je neus haalt.

Het zal wel goed komen maar heeft even tijd nodig. Als je het de volgende keer doet zou ik eerder op vrijdag gaan snuiven. Meestal is de vrijdag en zaterdag dat je je relax voelt en de zondag minder. En niet te lang door snuiven, optijd stoppen want werkt nog even door.
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#3
als ik een nachtje doorga op drugs (en dus niet slaap) heb ik ook vaak hartkloppingen, hier moet je geen schrik voor hebben, is gewoon door de vermoeidheid...
goed rusten (veel slapen), goed eten en drinken en alles komt wel terug in orde
:wave:
R
RazarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja ik voel me al weer veel beter, ik denk dat het echt wel sterk spul is, want gisteren nam ik een miniminimespuntje van het spul rond 20u00, heb de hele nacht nie echt vast kunnen slapen ( ong 2 a 3 uurtjes ),
het is nu bijna 11u en ik voel me wel nog altijd fitter dan anders (ik heb wel honger maar mentaal ben ik zeker nie moe).
Zou het kunnen dat dit methamphetamine is ipv gewone ?
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Nee, dan had je echt niet in slaap kunnen komen vannacht :)
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Razar zei:
Ik gebruik zelden speed nochtans.
groeten :confused:
Klik om te vergroten...

:mrgreen: :wave: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#7
dat is niet dat het sterk spul is
speed werkt sterk en als je dat niet gewoon bent voel je je erna veel kutter en angstiger en alles wat jij dus gehad hebt
die hartkloppingen is gewoon de uitwerking van speed
angstig hoort bij para zijn enzo verder
R
RazarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Frisko zei:
:mrgreen: :wave: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...

spamposten :mrgreen: ?
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#9
OD Speed?

Nee :wink:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#10
kan ik me nu ook moeilijk voorstellen, zeker over de (lage) hoeveelheid om een OD te hebben.
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#11
XpRnz zei:
Uberhaupt, voordat je de lijnen erin knalt, moet je je al instellen op de comedown, want die is bijna nooit fijn met speed.. maarja het hoort gewoon bij de drug. Naarmate je het vaker doet leer je er wel mee omgaan..
Klik om te vergroten...

naarmate je vaker gebruikt heb je die ni meer bedoel je:d
X
XpRnzLid
01-01-2024, 00:00
#12
Een OD zal het niet zijn maar van een kleine hoeveelheid kan je dagenlang op je kop staan. Het blijft altijd maar weer een verrassing..
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#13
de hartkkloppingen worden dacht ik wel verergerd door speed egbruik, maar is ook vooral door slaapgebrek, gaan maar si nacht gwn door zonder dugs gwn alcohol dan heb je volgende dag preceis zeflde alleen waarschijnljik wat minder, angst en paniek aanvallen herken ik ook btj... dat is ook gedeeltelijk aan slaapgebrek te danken (maar dan moet je miss nog wat langer wkkr zijn) maar ik werd vooral heel erg onrustig/angstig..! was echt heel kut hartkloppingen zo erg dat ik dacht dat ik mezelf wat had aangedaan.. en volgende dag nog steeds grote ogen.. wees voorzichtiger in gebruik de volgende keer, dus iets minder..
en als je echt hardgaat weet je ook dat je volgende dag nog steeds wkkr bent en last krijgt vn die uitwerkverschijnselen vn speed noem ik t maar..

en probeer veel waterte drinken.. toch btj te eten vitamines enzo.. bladiebla en allemaal dingetjes om t gebruik vn speed toch wat vlekkelozer te doen verlopen.. wnat kheb neit echt vaak gedaan maar bijna elke keer had ik zoiets vn WOW leip hardgaan! en na de party in bed zoiets vn dit doe ik dus oook niet meer :wave: ..
X
XpRnzLid
01-01-2024, 00:00
#14
Uberhaupt, voordat je de lijnen erin knalt, moet je je al instellen op de comedown, want die is bijna nooit fijn met speed.. maarja het hoort gewoon bij de drug. Naarmate je het vaker doet leer je er wel mee omgaan..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."